Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?



Jeżeli ktoś chce uczynić swoją stronę WWW bardziej funkcjonalną i ergonomiczną dla odwiedzających to znajdzie w tej książce wiele pomocnych wskazówek, które będzie mógł zastosować aby tym samym zatrzymać internautów na swojej strony.

Ocena: 6 , GK

 

Niesamowicie ciekawa publikacja. Konkrety, zagadnienia przedstawione za pomocą przykładów z Internetu. Bardzo dobrze się czyta, serdecznie polecam.

Ocena: 6 , Krzysiek Humeniuk

 

Jedna z nielicznych książek, z których można dowiedzieć się czegoś konkretnego. Mało lania wody i ogólników, o których każdy wie, a sporo konkretów. E-marketingiem zajmuję się od paru lat, a w kilku kwestiach naprawdę książka pomogła wywołując spostrzeżenie w stylu "faktycznie, gość ma rację, że tak proste rozwiązanie jest najlepsze". Polecam średnio-zaawansowanym i zaawansowanym w e-biznesie.

Ocena: 6 , Rents

 

Książka jest ok.

Ocena: 5

 

Bardzo życiowo napisana książka, nasączona dobrymi przykładami i linkami do źródeł zewnętrznych. Polecam

Ocena: 5 , Łukasz Krebok

 

Książka napisana bardzo ciekawie, zawiera praktyczne rady i pomocne wskazówki przy projektowaniu stron www. Dla mnie bardzo wartościowe i cenne okazały się cytaty specjalistów z branży wypowiadających się bardzo konkretnie o realizowanych projektach.

Ocena: 5 , Asia

 

Długo oczekiwana i pełna satysfakcja z jej czytania, idealna na jedno "naukowe" popołudnie. Stanowi świetne uzupełnienia książek o budowaniu stron i serwisów opartych o CMS.

Ocena: 5 , Paweł

 

Dużo konkretów.

Ocena: 5 , Marek Warak

 

Uważam, że to dobra pozycja, chodź w dużej mierze nawiązuje do klasyki jak: Don't make me think. Nie mniej jednak dobrze nawiązuje do polskich realiów

Ocena: 4

 

OK ale mało nowości

Ocena: 4

 

Bardzo dobrze napisana pozycja nie tylko dla informatyków.

Ocena: 4 , Adam Łakomy

 

Ok. Można przeczytać

Ocena: 4

 

Nic się z niej nie dowiedziałem :(

Ocena: 1

 

Książką jest przede wszystkim broszurą reklamową. Wartość merytoryczna jest prawie żadna. Pisanie o niczym i lanie wody. Nic sensownego się z niej nie dowiemy poza paroma ogólnikami które zwykły ogarnięty użytkownik internetu zna. Celem tej pseudo książki o użyteczności jest promocja serwisów i firm bo to co jest w niej o użyteczności napisane zmieściłbym na 2 stronach. Poza tym dla kogo ma niby być ta książka przeznaczona ?!

Ocena: 1

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.