Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Wyświetlaj:

BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Autor: Jacek Pogorzelski
Cena: 37 29.60 PLN

 
10 kroków do sukcesu. Poradnik początującego networkera

10 kroków do sukcesu. Poradnik początującego networkera
Autor: Natalia Samarec
Cena: 31.91 PLN

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
Autor: Piotr Majewski
Cena: 39.00 PLN

 
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie

3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie
Autor: Piotr Michalak
Cena: 30.90 PLN

5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek

5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek
Autor: Marcin Kowalik
Cena: 50.00 PLN

 
7 zaginionych tajemnic sukcesu

7 zaginionych tajemnic sukcesu
Autor: Joe Vitale
Cena: 29.00 PLN

 
AdWords 360°. Katalog Skutecznych Kampanii

AdWords 360°. Katalog Skutecznych Kampanii
Autor: Paulina Wiktorska
Cena: 34.90 PLN

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Autor: Paulina Wiktorska
Cena: 34.9 27.92 PLN

 
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji

Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji
Autor: Foster Provost, Tom Fawcett
Cena: 59 47.20 PLN

 
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji

Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji
Autor: Foster Provost, Tom Fawcett
Cena: 59.00 PLN

Architekci innowacyjności

Architekci innowacyjności
Autor: Paddy Miller, Thomas Wedell-Wedellsborg
Cena: 49.00 PLN

 
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
Autor: Marek Staniszewski
Cena: 34 27.20 PLN

 
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Autor: Anna Piwowarska
Cena: 37 29.60 PLN

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
Autor: Anna Piwowarska
Cena: 37.00 PLN

 
Badania jako podstawa projektowania user experience

Badania jako podstawa projektowania user experience
Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
Cena: 71.20 PLN

 
Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience

Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience
Autor: Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
Cena: 89 75.65 PLN

Badania jakościowe metody i zastosowania

Badania jakościowe metody i zastosowania
Autor: Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
Cena: 49 41.65 PLN

 
Badania marketingowe

Badania marketingowe
Autor: HASH(0x4d807f8)
Cena: 64.9 55.17 PLN

 
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
Cena: 25.20 PLN

 
 
Badania rynku

Badania rynku
Autor: Pfaff Dietmar
Cena: 38 32.30 PLN

 
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Autor: Eric Worre
Cena: 29 23.20 PLN

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Autor: Eric Worre
Cena: 29.00 PLN

 
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Autor: Eric Worre
Cena: 24.90 PLN

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Autor: Eric Worre
Cena: 29.00 PLN

 
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Autor: Eric Worre
Cena: 34.90 PLN

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Autor: Scott Stratten
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Autor: Scott Stratten
Cena: 39.90 PLN

 
Biblia e-biznesu

Biblia e-biznesu
Autor: Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Piotr Motyl, Przemysław Modrzewsk
Cena: 99 59.40 PLN

 
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament

Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
Autor:
Cena: 129 77.40 PLN

 
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament

Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
Autor:
Cena: 129 90.30 PLN

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Autor: Jeffrey Gitomer
Cena: 69.00 PLN

 
 
 
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
Autor: Tasner Michael
Cena: 49.00 PLN

 
 
 
Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Budowanie związków z klientami na rynku business to business
Autor: Opracowanie zbiorowe
Cena: 19.90 PLN

 
 
Content marketing po polsku

Content marketing po polsku
Autor: Barbara Stawarz
Cena: 35.90 PLN

 
Copywriting internetowy

Copywriting internetowy
Autor: Maciej Dutko
Cena: 29.90 PLN

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
Cena: 39.90 PLN

 
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
Cena: 39.9 31.92 PLN

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątkowskiego
Cena: 37.00 PLN

 
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątkowskiego
Cena: 37 29.60 PLN

 
 
 
Die empty - życie na 100%

Die empty - życie na 100%
Autor: Todd Henry
Cena: 29.03 PLN

Dobro popłaca!

Dobro popłaca!
Autor: Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R.Lee
Cena: 49.90 PLN

 
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu

Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
Autor: Marcin Paweł Sadowski
Cena: 22 17.60 PLN

 
 
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie
Autor: Anna Tarabasz
Cena: 24.00 PLN

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
Cena: 34.90 PLN

 
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
Cena: 34.9 27.92 PLN

 
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci

E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
Autor: Piotr Krupa, Maciej Ossowski
Cena: 34.9 27.92 PLN

 
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Autor: Jarosław Królewski, Paweł Sala
Cena: 51.89 PLN

 
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
Autor: Tomasz Cisek, Paweł Nowacki
Cena: 39.90 PLN

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
Autor: Tomasz Cisek, Paweł Nowacki
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
Efekt wirusowy w biznesie

Efekt wirusowy w biznesie
Autor: Jonah Berger
Cena: 34.90 PLN

 
Ekonomika kultury

Ekonomika kultury
Autor: Dorota Ilczuk
Cena: 35.90 PLN

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
Autor: Koch Ewelina
Cena: 34.9 29.66 PLN

 
 
Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw
Autor: Andrzej Kaleta
Cena: 49.00 PLN

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Cena: 37 29.60 PLN

 
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Cena: 37.00 PLN

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Cena: 29.00 PLN

 
 
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym
Autor: McAfee Andrew
Cena: 49 41.65 PLN

 
 
Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Godzina dziennie z e-mail marketingiem
Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels
Cena: 59.00 PLN

 
Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Godzina dziennie z Facebook marketingiem
Autor: Chris Treadaway, Mari Smith
Cena: 69.00 PLN

 
Godzina dziennie z mobile marketingiem

Godzina dziennie z mobile marketingiem
Autor: Rachel Pasqua, Noah Elkin
Cena: 69 48.30 PLN

Godzina dziennie z mobile marketingiem

Godzina dziennie z mobile marketingiem
Autor: Rachel Pasqua, Noah Elkin
Cena: 69 41.40 PLN

 
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Autor: Martyna Zastrożna
Cena: 39.90 PLN

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Autor: Martyna Zastrożna
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
Autor: Martyna Zastrożna
Cena: 39.9 31.92 PLN

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
Autor: Martyna Zastrożna
Cena: 39.90 PLN

 
Gospodarka XXI wieku. Innowacyjność, ekonomika, organizacja - Część III

Gospodarka XXI wieku. Innowacyjność, ekonomika, organizacja - Część III
Autor:
Cena: 30.00 PLN

 
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
Autor: Anna Benicewicz-Miazga
Cena: 49 39.20 PLN

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
Autor: Anna Benicewicz-Miazga
Cena: 49.00 PLN

 
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Autor: Ryan Holiday
Cena: 29.9 23.92 PLN

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Autor: Ryan Holiday
Cena: 29.90 PLN

 
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
Cena: 39 31.20 PLN

 
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
Cena: 29.90 PLN

 
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Cena: 39.00 PLN

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Cena: 39 31.20 PLN

 
GURU KULTU..ry

GURU KULTU..ry
Autor: Michał Wawrzyniak
Cena: 39.90 PLN

GURU KULTU..ry

GURU KULTU..ry
Autor: Michał Wawrzyniak
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
GURU KULTU..ry

GURU KULTU..ry
Autor: Michał Wawrzyniak
Cena: 34.90 PLN

GURU KULTU..RY

GURU KULTU..RY
Autor: Michał Wawrzyniak
Cena: 34.90 PLN

 
 
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają

Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
Autor: Michał Wawrzyniak
Cena: 29.90 PLN

Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają

Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
Autor: Michał Wawrzyniak
Cena: 29.9 23.92 PLN

 
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe
Autor: Jakub Woźniak
Cena: 24.9 19.92 PLN

 
 
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
Autor: Joe Vitale
Cena: 47.00 PLN

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
Autor: Erica Sadun, Steve Sande
Cena: 39 31.20 PLN

 
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
Autor: Erica Sadun, Steve Sande
Cena: 39.00 PLN

 
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah
Cena: 39 31.20 PLN

 
Innowacje we współczesnej gospodarce

Innowacje we współczesnej gospodarce
Autor: Dr hab. Arkadiusz Świadek prof. UZ, Dr hab. Joanna Wiśniewska prof. US
Cena: 30.00 PLN

 
 
Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Autor: Katarzyna Mamcarz
Cena: 49.00 PLN

 
Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Autor: Daniel H. Pink
Cena: 39.00 PLN

 
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Cena: 39.90 PLN

Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
Jak przygotować się do akcji promocyjnej 1%

Jak przygotować się do akcji promocyjnej 1%
Autor: Mariusz Olech
Cena: 18.33 PLN

 
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie?

Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie?
Autor: Piotr Michalak
Cena: 29.90 PLN

Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?

Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?
Autor: Paweł Samarec
Cena: 29.90 PLN

 
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji?

Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji?
Autor: Grzegorz Celeban
Cena: 28.89 PLN

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Autor: Joe Vitale
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
Autor: Jamie Turner, Reshma Shah
Cena: 39.90 PLN

 
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
Autor: Jamie Turner, Reshma Shah
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
Jak zostać mistrzem marketingu

Jak zostać mistrzem marketingu
Autor: Jeffrey J. Fox
Cena: 20.00 PLN

 
Jak zostać szamanem sprzedaży

Jak zostać szamanem sprzedaży
Autor: Jeffrey J. Fox
Cena: 20.00 PLN

 
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
Cena: 49.00 PLN

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
Cena: 49 39.20 PLN

 
Kanały marketingowe

Kanały marketingowe
Autor: Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T.
Cena: 39 33.15 PLN

Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju gospodarczego w skali regionalnej i lokalnej w Polsce

Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju gospodarczego w skali regionalnej i lokalnej w Polsce
Autor: Jarosław Działek
Cena: 33.00 PLN

 
Kim jest twój klient? Postaw go na piedestale i zwiększ swoją sprzedaż

Kim jest twój klient? Postaw go na piedestale i zwiększ swoją sprzedaż
Autor: Wioletta Klinicka
Cena: 19.90 PLN

 
 
 
Kompetencje przedsiębiorcy-menedżera. Ideologia kształtowania

Kompetencje przedsiębiorcy-menedżera. Ideologia kształtowania
Autor: Paweł Kazibudzki
Cena: 9.00 PLN

 
Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa
Autor: Wiktor Jan W.
Cena: 54.9 46.67 PLN

 
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
Autor: Wojciech Grzegorczyk
Cena: 17.45 PLN

 
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci

Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Autor: Mark Anastasi
Cena: 39.9 31.92 PLN

Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etat i zacząć zarabiać w sieci

Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etat i zacząć zarabiać w sieci
Autor: Mark Anastasi
Cena: 39.90 PLN

 
Legendarna obsługa Klienta

Legendarna obsługa Klienta
Autor: Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
Cena: 21.89 PLN

Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu

Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu
Autor: Richard Branson
Cena: 39.00 PLN

 
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
Autor: David Airey
Cena: 54.89 43.91 PLN

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
Autor: David Airey
Cena: 54.90 PLN

 
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
Autor: Maciej Tesławski
Cena: 39 31.20 PLN

 
Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
Autor: Maciej Tesławski
Cena: 39.00 PLN

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
Autor: Dave Kerpen
Cena: 39 31.20 PLN

 
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy

Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Cena: 39.90 PLN

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Cena: 31.99 PLN

 
 
Mamy, wracamy

Mamy, wracamy
Autor: Marta Waszczuk
Cena: 34.90 PLN

 
 
Marketing

Marketing
Autor: Kotler Philip
Cena: 99 84.15 PLN

 
Marketing

Marketing
Autor: Mruk Henryk
Cena: 49.9 42.42 PLN

 
Marketing

Marketing
Autor: Praca zbiorowa
Cena: 7.90 PLN

Marketing 3.0

Marketing 3.0
Autor: Philip Kotler
Cena: 34.90 PLN

 
Marketing 3.0

Marketing 3.0
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Cena: 39.90 PLN

 
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów
Autor: Tomasz Domański (red.)
Cena: 17.90 PLN

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Autor: Mark Jeffery
Cena: 49 39.20 PLN

 
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Autor: Mark Jeffery
Cena: 49.00 PLN

Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi

Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi
Autor: Hall Richard
Cena: 39.9 33.92 PLN

 
 
 
 
Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń
Autor: Boguszewicz-Kreft Monika
Cena: 58 49.30 PLN

 
Marketing gier wideo

Marketing gier wideo
Autor: Kamil Sikora
Cena: 25.01 PLN

 
 
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Moi Ali
Cena: 59.00 PLN

Marketing internetowy

Marketing internetowy
Autor: Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki
Cena: 29.90 PLN

 
 
 
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
Autor: Jon Reed
Cena: 49 39.20 PLN

 
Marketing mobilny

Marketing mobilny
Autor: Sebastian Konkol
Cena: 37 29.60 PLN

 
Marketing na rynku międzynarodowym

Marketing na rynku międzynarodowym
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Cena: 59.00 PLN

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 39 31.20 PLN

 
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 39.00 PLN

 
 
 
 
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
Cena: 17.90 PLN

 
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
Autor: Grażyna Rosa
Cena: 59.00 PLN

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta
Autor: Paweł Bryła
Cena: 29.25 PLN

 
 
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
Autor: Arkadiusz Podlaski
Cena: 34.90 PLN

 
 
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym

Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym
Autor: Wawrzyniec Rudolf
Cena: 24.95 PLN

 
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
Autor: red. nauk. Andrzej Szromnik
Cena: 43.00 PLN

 
Marketing usług turystycznych

Marketing usług turystycznych
Autor: Andrzej Panasiuk
Cena: 35.90 PLN

 
Marketing usług turystycznych

Marketing usług turystycznych
Autor: HASH(0x4d4f4c8)
Cena: 44.9 38.17 PLN

 
Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań

Marketing w organizacjach pozarządowych-obszary zastosowań
Autor: Barbara Iwankiewicz-Rak
Cena: 25.01 PLN

 
Marketing w turystyce i rekreacji

Marketing w turystyce i rekreacji
Autor: Aleksander Panasiuk
Cena: 39.90 PLN

 
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Autor: Grzegorz Urban
Cena: 34.90 PLN

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Autor: Grzegorz Urban
Cena: 34.9 27.92 PLN

 
Marketing wirusowy w internecie

Marketing wirusowy w internecie
Autor: Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
Cena: 34.90 PLN

 
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Seth Godin
Cena: 39 31.20 PLN

 
 
 
Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej

Marki, wynalazki, wzory użytkowe. Ochrona własności przemysłowej
Autor: Anna Grzywińska, Szymon Okoń
Cena: 34.9 27.92 PLN

 
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Autor: Jason Falls, Erik Deckers
Cena: 49.00 PLN

 
 
Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Autor: Wojciech Wdowiak
Cena: 59.00 PLN

 
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Cena: 59 47.20 PLN

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Cena: 59.00 PLN

 
Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor: Roszkiewicz Małgorzata
Cena: 44.9 38.17 PLN

Misja 5 z 9. Pracownik czy przedsiębiorca? Do czego jesteś powołany?

Misja 5 z 9. Pracownik czy przedsiębiorca? Do czego jesteś powołany?
Autor: Piotr Michalak
Cena: 29.90 PLN

 
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie
Autor: Paweł Lenar
Cena: 49 39.20 PLN

 
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie
Autor: Paweł Lenar
Cena: 49.00 PLN

 
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone
Autor: Paweł Lenar
Cena: 31.99 PLN

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone
Autor: Paweł Lenar
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
Mów i bogać się czyli jak stać się bogatym bez kapitału

Mów i bogać się czyli jak stać się bogatym bez kapitału
Autor: Ron Holland
Cena: 34.90 PLN

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Autor: A. K. Pradeep
Cena: 49.90 PLN

 
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Autor: A. K. Pradeep
Cena: 49.9 39.92 PLN

Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego

Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego
Autor: Randy Gage
Cena: 39.00 PLN

 
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka

Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
Autor: Ekaterina Walter
Cena: 37 29.60 PLN

Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka

Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
Autor: Ekaterina Walter
Cena: 37.00 PLN

 
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b)

Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b)
Autor: Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura
Cena: 44.90 PLN

Najlepszy Networker na świecie Opowieść networkingowa dla chcących chcieć

Najlepszy Networker na świecie Opowieść networkingowa dla chcących chcieć
Autor: John Milton Fogg
Cena: 29.00 PLN

 
Neuromarketing

Neuromarketing
Autor: Roger Dooley
Cena: 43.00 PLN

 
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Autor: Jakub Woźniak
Cena: 39.9 31.92 PLN

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Autor: Jakub Woźniak
Cena: 39.90 PLN

 
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor: David Meerman Scott
Cena: 35.01 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 19.95 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 19.95 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 19.95 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 19.95 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 19.95 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 19.95 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza:  O polskie Wembley

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: O polskie Wembley
Autor: Jerzy Mikułowski-Pomorski
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Autorze! Wydaj się sam!

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Autorze! Wydaj się sam!
Autor: Piotr Lipiński
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Bezmarketing

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Bezmarketing
Autor: Scott Stratten
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?
Autor: Howard Owens
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Czas na rytualizację marek?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Czas na rytualizację marek?
Autor: Marek Staniszewski
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Jak wygrać wybory?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Jak wygrać wybory?
Autor: Sébastien Couderc, Arnaud Dassier, Igor Mintusow, Eryk Mistewicz, Mark Purse
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0
Autor: Jrgen Bang-Jensen, Tomasz Czechowicz, Beata Mońka, Eryk Mistewicz, Cezary Smorszczewski, ZygmuntSolorz-Żak
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata, która rozstrzygnęła
o przyszłości Polski

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata, która rozstrzygnęła o przyszłości Polski
Autor: Jacques Seguela
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziennikarstwo przetrwa

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziennikarstwo przetrwa
Autor: Dariusz Rosiak
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Hagada  siła opowieści

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Hagada siła opowieści
Autor: prof. Waldemar Chrostowski
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?
Autor: Michael Michalko
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy?
Autor: Thierry Saussez
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak zmienia się telewizja

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak zmienia się telewizja
Autor: Andrzej Godlewski
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?
Autor: Jean-Paul Oury
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana
Autor: Łukasz Świątek
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Milczenie jest integralną częścią komunikacji

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Milczenie jest integralną częścią komunikacji
Autor: Papież Benedykt XVI
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Moja muzyka nie zna granic

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Moja muzyka nie zna granic
Autor: Igor Lipiński
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Może są straszni, ale są Tobie potrzebni

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Może są straszni, ale są Tobie potrzebni
Autor: Sławomir Jastrzębowski
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Pochwała nieracjonalności

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Pochwała nieracjonalności
Autor: Dan Ariely
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Prawo do czytania

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Prawo do czytania
Autor: Richard Stallman
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Story, czyli opowieśćtubylców australijskich o sobiei świecie, w którym żyją

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Story, czyli opowieśćtubylców australijskich o sobiei świecie, w którym żyją
Autor: Teresa Podemska-Abt
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: TED  w 18 minut zmieniamy świat

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: TED w 18 minut zmieniamy świat
Autor: Edi Pyrek
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Tłum nigdy nie będziemądrzejszy od jednostki

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Tłum nigdy nie będziemądrzejszy od jednostki
Autor: Jarosław Kuźniar
Cena: 1.99 PLN

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Twitter  użyteczne narzędzie osiągania swoich celów

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów
Autor: Radosław Sikorski
Cena: 1.99 PLN

 
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Warto przeczytać

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Warto przeczytać
Autor: Eryk Mistewicz
Cena: 1.99 PLN

 
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Autor: Jason Rodriguez
Cena: 34.9 27.92 PLN

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Autor: Jason Rodriguez
Cena: 34.90 PLN

 
Obłędnie proste

Obłędnie proste
Autor: Ken Segall
Cena: 24.50 PLN

Ochrona prawa do wizerunku

Ochrona prawa do wizerunku
Autor: Piotr Ślęzak
Cena: 8.61 PLN

 
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
Autor: Adriana Paliwoda-Matiolańska
Cena: 49.00 PLN

 
Opis stanowisk pracy

Opis stanowisk pracy
Autor: Jacek Jędrzejczak
Cena: 8.23 PLN

Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem

Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem
Autor: Justyna Anders-Morawska, Wawrzyniec Rudolf
Cena: 23.51 PLN

 
Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej

Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej
Autor: Rafał Chmielewski
Cena: 59 47.20 PLN

 
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Autor: Dan Schawbel
Cena: 42.9 34.32 PLN

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Autor: Dan Schawbel
Cena: 42.90 PLN

 
Pięć najważniejszych pytań

Pięć najważniejszych pytań
Autor: Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances
Cena: 49 41.65 PLN

 
 
 
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Autor: Kosson Grzegorz
Cena: 53 45.05 PLN

 
Podmiotowość pracy w sieci

Podmiotowość pracy w sieci
Autor: Wojciech Daniecki
Cena: 20.00 PLN

Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine

Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine
Autor: Gareth Hardy
Cena: 59.00 PLN

 
Polski e-konsument - typologia, zachowania

Polski e-konsument - typologia, zachowania
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Cena: 34.9 27.92 PLN

 
Polski e-konsument - typologia, zachowania

Polski e-konsument - typologia, zachowania
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Cena: 34.90 PLN

Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne
Autor: Mariusz Trojanowski
Cena: 30.00 PLN

 
Postawy zawodowe informatyków. Jednostka, zespół, organizacja

Postawy zawodowe informatyków. Jednostka, zespół, organizacja
Autor: Jerzy Rosiński
Cena: 37.80 PLN

 
Potęga skupienia

Potęga skupienia
Autor: Jack Canfield, Les Hewitt, Mark Hansen
Cena: 44.90 PLN

Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji
Autor: C. Richard Weylman
Cena: 37 29.60 PLN

 
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji
Autor: C. Richard Weylman
Cena: 37.00 PLN

 
 
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego
Autor: Ewelina Masiarz
Cena: 19.00 PLN

 
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
Autor: Marcin Pietraszek
Cena: 34.9 27.92 PLN

 
Proaktywny telemarketing

Proaktywny telemarketing
Autor: Paweł Walczak
Cena: 37 29.60 PLN

Proaktywny telemarketing

Proaktywny telemarketing
Autor: Paweł Walczak
Cena: 37.00 PLN

 
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga

ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga
Autor: Darren Rowse, Chris Garrett
Cena: 39 31.20 PLN

 
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Autor: Dejnaka Agnieszka
Cena: 50 42.50 PLN

 
Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Cena: 34.9 27.92 PLN

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Cena: 34.90 PLN

 
 
Przelicz to na pieniądze

Przelicz to na pieniądze
Autor: Jeffrey J. Fox, Richard C. Gregory
Cena: 20.00 PLN

 
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii

Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii
Autor: Kotler Philip, Kotler Milton
Cena: 39.9 33.92 PLN

 
Psychologia poznawcza w praktyce

Psychologia poznawcza w praktyce
Autor: HASH(0x4b3fc68)
Cena: 54.9 46.67 PLN

 
Public relations

Public relations
Autor: Bussey Cathy
Cena: 44.9 38.17 PLN

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Autor: Dariusz Tworzydło, Jerzy Olędzki
Cena: 43.90 PLN

 
 
 
 
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu

Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu
Autor: Joe Vitale, Craig Perrine
Cena: 39.00 PLN

 
 
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
Autor: Kristina Cutura
Cena: 69 55.20 PLN

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
Autor: Kristina Cutura
Cena: 69.00 PLN

 
 
Rozwój firmy z informatyką i e-biznesem

Rozwój firmy z informatyką i e-biznesem
Autor: Artur Machura
Cena: 29.00 PLN

 
Rynek i marketing w pigułce

Rynek i marketing w pigułce
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Cena: 52.50 PLN

Ryzyko operacyjne w naukach o zarządzaniu

Ryzyko operacyjne w naukach o zarządzaniu
Autor: Iwona Staniec, Janusz Zawiła-Niedźwiecki
Cena: 79.00 PLN

 
Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności

Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności
Autor: Hal Becker, Nancy Traum
Cena: 27.90 PLN

Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!

Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!
Autor: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Cena: 33.90 PLN

 
 
 
Skuteczne sposoby inwestowania w nieruchomości. czyli JAK okazyjnie i bezpiecznie kupić mieszkanie, przeprowadzić w nim remont, wyposażyć je, dobrze

Skuteczne sposoby inwestowania w nieruchomości. czyli JAK okazyjnie i bezpiecznie kupić mieszkanie, przeprowadzić w nim remont, wyposażyć je, dobrze
Autor: Kleczewski Damian
Cena: 49 41.65 PLN

 
 
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Dave Patten
Cena: 39.00 PLN

 
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku

Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
Autor: Jeffrey Gitomer
Cena: 39.00 PLN

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu
Autor: Datko Marek
Cena: 79.8 67.83 PLN

 
 
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży

Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży
Autor: Robert Grzybek
Cena: 99 59.40 PLN

Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży

Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży
Autor: Robert Grzybek
Cena: 99 69.30 PLN

 
Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu
Autor: Fredrik Eklund
Cena: 29.00 PLN

 
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar
Autor: Jadwiga Stawnicka
Cena: 26.00 PLN

 
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
Autor: Agnieszka Dejnaka
Cena: 37 29.60 PLN

 
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Autor: Jarek Szczepański
Cena: 44.9 35.92 PLN

 
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Autor: Jarek Szczepański
Cena: 44.90 PLN

 
 
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii

Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
Autor: Nate Silver
Cena: 49 29.40 PLN

Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii

Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii
Autor: Nate Silver
Cena: 49 34.30 PLN

 
Symbolika stosowana w reklamach

Symbolika stosowana w reklamach
Autor: Marta Bluszcz
Cena: 12.00 PLN

Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation

Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation
Autor: Witold Kowal
Cena: 21.00 PLN

 
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Autor: Szczepan Kasiński
Cena: 29.90 PLN

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Autor: Szczepan Kasiński
Cena: 29.9 23.92 PLN

 
 
Sztuka rozpoczynania 2.0

Sztuka rozpoczynania 2.0
Autor: Guy Kawasaki
Cena: 44.90 PLN

Sztuka rozpoczynania 2.0

Sztuka rozpoczynania 2.0
Autor: Guy Kawasaki
Cena: 44.9 35.92 PLN

 
Sztuka rynkologii

Sztuka rynkologii
Autor: Jacek Kotarbiński
Cena: 39.9 31.92 PLN

Sztuka rynkologii

Sztuka rynkologii
Autor: Jacek Kotarbiński
Cena: 31.99 PLN

 
Sztuka rynkologii

Sztuka rynkologii
Autor: Jacek Kotarbiński
Cena: 39.90 PLN

 
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych

Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych
Autor: Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin
Cena: 99.00 PLN

 
 
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Cena: 39.90 PLN

Targi w gospodarce rynkowej

Targi w gospodarce rynkowej
Autor: Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki
Cena: 40.00 PLN

 
Te małe seksowne cyferki

Te małe seksowne cyferki
Autor: Paul Brown, Dimitri Maex
Cena: 29.40 PLN

Techniki menedżerskie

Techniki menedżerskie
Autor: Jan Antoszkiewicz, Zbigniew Pawlak
Cena: 35.90 PLN

 
Techniki sprzedaży osobistej

Techniki sprzedaży osobistej
Autor: Zatwarnicka-Madura Beata
Cena: 39 33.15 PLN

Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w unii europejskiej

Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w unii europejskiej
Autor: JANIK Wojciech, MICIUŁA Ireneusz, KOWALCZYK Anna
Cena: 19.90 PLN

 
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
Autor: Dan Siroker, Pete Koomen
Cena: 39.90 PLN

 
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
Autor: Dan Siroker, Pete Koomen
Cena: 39.9 31.92 PLN

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)
Autor: Aleksandra Justyna Kulawik
Cena: 12.00 PLN

 
Trening. Mistrzowski umysł network marketingu

Trening. Mistrzowski umysł network marketingu
Autor: Sławomir Luter
Cena: 29.98 PLN

 
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Marcin Żukowski
Cena: 37.00 PLN

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Marcin Żukowski
Cena: 37 29.60 PLN

 
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
Autor: Don Sexton, Donald J. Trump
Cena: 54.89 43.91 PLN

 
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
Autor: Don Sexton, Donald J. Trump
Cena: 54.90 PLN

 
 
 
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Cena: 37 29.60 PLN

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
 
 
WIZERUNEK W BIZNESIE. ZARABIASZ NA NIM CZY TRACISZ? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą

WIZERUNEK W BIZNESIE. ZARABIASZ NA NIM CZY TRACISZ? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą
Autor: Joanna Janowicz
Cena: 31.89 PLN

 
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor: Laura Ries, Al Ries
Cena: 39.90 PLN

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor: Laura Ries, Al Ries
Cena: 39.9 31.92 PLN

 
 
 
Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej

Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
Autor: Marcin Gębarowski
Cena: 125.00 PLN

 
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
Autor: Seth Godin
Cena: 29.9 23.92 PLN

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
Autor: Seth Godin
Cena: 29.90 PLN

 
Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją

Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją
Autor: Martyna Siwak, Łucja Waligóra, Bożena Freud, Henryk Wojtaszek, Anna Kowalczyk, Artur Sawicki, Natalia Grzebisz, Artur Maik, Krzysztof Miciuła
Cena: 29.52 PLN

Wybrane problemy zarządzania w Unii Europejskiej

Wybrane problemy zarządzania w Unii Europejskiej
Autor: JANIK Wojciech, MICIUŁA Ireneusz, KOWALCZYK Anna
Cena: 44.28 PLN

 
 
 
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Autor: Paweł Tkaczyk
Cena: 29.90 PLN

 
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Autor: Paweł Tkaczyk
Cena: 39 31.20 PLN

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Autor: Paweł Tkaczyk
Cena: 39.00 PLN

 
 
Zapytaj Garyego

Zapytaj Garyego
Autor: Gary Vaynerchuk
Cena: 35.01 PLN

 
Zarządzanie jakością z przykładami

Zarządzanie jakością z przykładami
Autor: Hamrol Adam
Cena: 69.9 59.42 PLN

 
 
Zarządzanie marketingowe

Zarządzanie marketingowe
Autor: HASH(0x3aac448)
Cena: 49.00 PLN

 
Zarządzanie marketingowe

Zarządzanie marketingowe
Autor: Grażyna Rosa
Cena: 49.00 PLN

 
Zarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła

Zarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła
Autor: Dominik Kabus, Łukasz Czarnecki, Bernard Długosz, Andrzej Łączak, Anna Bazan-Krzywoszańska, Maria Mrówczyńska, Marta Skiba, Anna Matel, Łukasz Menart, Aneta Sobiegraj, Natalia Jędrzejas, Krystyna Zimnoch, Michał Matuszak, Marzena Sylwia Kruk, Waldemar Jag
Cena: 32.99 PLN

 
Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie

Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie
Autor: Anna Kosieradzka
Cena: 49.00 PLN

 
Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część I

Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część I
Autor: Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Ireneusz Miciuła, Jacek Wożniak, Tomasz Szemraj, Tomasz Buchwald, Adam Dymitrowski
Cena: 25.00 PLN

Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III

Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III
Autor: Wojciech Zieliński, Ewelina Trubisz, Błażej Barchański, Daniel Ciupiński, Wojciech Leoński, Ireneusz Miciuła
Cena: 25.00 PLN

 
 
Zarządzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing

Zarządzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing
Autor: Paweł Kuźbik, Maria J. Szymankiewicz
Cena: 22.45 PLN

Zarządzanie wartością klienta

Zarządzanie wartością klienta
Autor: Kumar V.
Cena: 59 50.15 PLN

 
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
Autor: Robert B. Cialdini (Ph.D.), ilustracje: Andrzej Mleczko
Cena: 34.90 PLN

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
Autor: Robert B. Cialdini, Ph.D.
Cena: 24.90 PLN

 
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
Autor: Robert Cialdini
Cena: 29.00 PLN

 
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
Autor: Robert Cialdini
Cena: 29 23.20 PLN

Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami

Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami
Autor: Ryan Holiday
Cena: 44.9 35.92 PLN

 
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami

Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami
Autor: Ryan Holiday
Cena: 44.90 PLN

 
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Autor: Chris Brogan, Julien Smith
Cena: 39.00 PLN

Zaufanie w organizacji innowacyjnej

Zaufanie w organizacji innowacyjnej
Autor: Katarzyna Krot, Dagmara Lewicka
Cena: 79.00 PLN

 
 
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
Autor: Jeff Walker
Cena: 39.9 31.92 PLN

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
Autor: Jeff Walker
Cena: 39.90 PLN

 
Zen Steve'a Jobsa

Zen Steve'a Jobsa
Autor: Caleb Melby (Author), Forbes LLC (Author), JESS3 (Illustrator)
Cena: 29.90 PLN

Zen Steve'a Jobsa

Zen Steve'a Jobsa
Autor: Caleb Melby (Author), Forbes LLC (Author), JESS3 (Illustrator)
Cena: 29.9 23.92 PLN

 
Zmysły dla zysku

Zmysły dla zysku
Autor: Iwona Skowronek
Cena: 37.90 PLN

 
 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.