Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)



W przystępny sposób pokazuje na co zwrócić uwagę przy pisaniu tekstów do internetu.

Ocena: 6 , Tomasz Szulborski

 

Książka jest bardzo dobra. Dzięki tej książce poznałem zasady tworzenia skutecznych treści na bloga oraz serwisy social media. Na końcu książki autorzy udostępnili studium przypadków znanych firm, które opowiadają o swoich trudnościach z treściami oraz jak je pokonały, co osiągnęły dzięki temu.

Ocena: 6 , Grzegorz

 

Wiele ciekawych porad, niektóre trochę oczywiste, jednak wiele przemyśleń jest wartych uwagi.

Ocena: 5

 

Świetna książka - praktycznie każdy rodzaj publikacji został omówiony, dużo praktycznych wskazówek i przykładów. Napisana przystępnym językiem, rzeczowo. Gorąco polecam każdemu, kto publikuje treści w internecie (choć nie tylko) i zwraca się do swoich odbiorców/klientów chcąc uzyskać jakiś efekt.

Ocena: 5

 

Książka nierówno napisana, ale w dość przystępny sposób pokazuje jak pisać dobre treści do internetu.

Ocena: 4 , Max

 

Poradnik ten pokazuje jak w prosty sposób trafić do odbiorcy. Dzięki wielu lekcjom możemy nauczyć się więcej niż na niejednym kursie pisarskim. Rady, które są zawarte w książce z pewnością przyczynią się do Twojego sukcesu. Chcesz osiągnąć "coś" w sieci, ale nie wiesz jak to zrobić? Porady Ann Handley i C. C. Champan pomogą Ci wytrwale dążyć do tego celu. Pozwoli Ci nie tylko na rozwinięcie swoich pisarskich skrzydeł, ale też zapewni, aby Twoje treści wciągały i nie pozwalały oderwać od siebie oczu czytelnika.

Ocena: 4 , Marta Poćwiardowska

 

Książka zaledwie dobra. Miałem wobec niej wyższe oczekiwania. Jest przede wszystkim nie równa: kilka rozdziałów fajnie się czyta, sporo konkretnych informacji, kilka kolejnych pisanych na kolanie i jakby bez przygotowania, lanie wody, przegadanie. Generalnie OK, ale od marketerów tej klasy oczekuję duuuużo więcej.

Ocena: 4 , Artur

 

Dla nieobeznanych z tematem. Rozwlekła i nieco nudna momentami.

Ocena: 3

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.