Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes



Czekałam na taką pozycję. Jestem w połowie, ale już wiem, że chcę założyć firmę :).

Ocena: 6 , Marta Gołaś

 

Jestem początkującym przedsiębiorcą i takiej książki potrzebowałam. Zbiera mi wszystko w jednym miejscu i prowadzi krok po kroku. Dzięki niej wiem, w którym kierunku mam stawiać swoje kroki i gdzie pogłębiać swoją wiedzę.

Ocena: 6 , Emilia Krzycz

 

Według mnie to jedna z najlepszych pozycji w Polsce, ponieważ dotyczy nie tylko zasad ogólnych, którymi rządzi się budowanie startupu, ale również specyfiki naszego rynku. Cholernie dobrze napisana, absolutne must read dla każdego początkującego.

Ocena: 6 , Mariola Winiarska

 

Bardzo fajna pozycja. Lubię takie książki. Łyknąłem w jeden dzień :)

Ocena: 6 , Marek

 

Książka naprawdę dobra.Prześledziłam wszystkie jej rozdziały, bo sama jestem w trakcie zakładania e-biznesu,i muszę przyznać, że o niektórych rzeczach pomyślałam pierwszy raz, np. jak ważny jest wizerunek i wypracowanie marki, zanim zaczniemy poszukiwać inwestora.Ciekawe są też przykłady w książce, bo pokazują jak inni zmagają się z rozwijaniem własnych biznesów. Duży plus za język,czyta się książkę bardzo lekko i przyjemnie.Uważam, że to bardzo dobra pozycja na rynku. Polecam.

Ocena: 6 , marta kaleta

 

Książkę połknąłem przez dwa dni. Jaka opinia nasuwa mi się po przeczytaniu: książka jest naprawdę niezła, porządkuje wiadomości i daje pstryczek czasami w nos, kiedy myślało się, że prowadzenie e-biznesu to taka łatwa sprawa (notabene uwagi i przykłady w książce uświadomiły mi dlaczego w moim sklepie sprzedaż jest wciąż tak niewielka). Muszę podziękować autorom za rozdział dotyczący zarządzania marketingowego (teraz lepiej wiem jak pozycjonować produkt na rynku) i ten o budowaniu zespołu (szczególnie wstęp do tego rozdziału uświadomił mi, że niekoniecznie robię wszystko dobrze i powinienem zadbać o właściwy zespół). Polecam wszystkim i pozdrawiam wszystkich start upowców! ;)

Ocena: 6 , Jakub Kubecki

 

Mnie ta książka bardzo pomogła, uczy planowania i strategicznego myślenia, co w moim przypadku,zawsze szwankowało w jakiś sposób. Mogłem sobie teraz, jako przedsiębiorca, spokojnie zaplanować działania jeszcze raz. Szczególnie, te związane z moim zespołem podwładnych - w książce autorzy dużo piszą co należy robić,a czego nie. No i ten nieszczęsny marketing, ja wciąż testuję, a przykłady w książce na prawdę dają do myślenia. Polecam szczerze wszystkim.

Ocena: 6 , alex34_1

 

To jest tytuł dla początkujących. W tym sensie, że jeśli nigdy nie miałeś do czynienia z biznesem. Książka prowadzi za rękę, co po kolei powinieneś zrobić, o czym pamiętać, gdzie szukać błędów, jak zaczynać na różnych polach. "Wielcy startupowcy" będą marudzić, ale każdy, komu zależy, będzie zachwycony. Polecam.

Ocena: 6 , Paweł Wilk

 

Ta książka otworzyła mi oczy na zakamarki "robienia biznesu". Nauczyłem się precyzowania celi i zdobyłem wiedzę, jak podejść do otwierania firmy. Polecam wszystkim serdecznie.

Ocena: 6 , Łukasz Derbot

 

Fajna pozycja. Szczególnie dla początkujących super zbiór porad i informacji. W końcu nie muszę szukać wszystkiego w Google'u. Pozdrawiam wszystkich początkujących przedsiębiorców!

Ocena: 6 , lilka

 

Książka jak dobry poradnik. Chyba trochę zawieruchy z tytułem, bo powinna być wstawka, że dla początkujących, ale generalnie na duży plus.Jako młody przedsiębiorca szybko dowiedziałem się czym tak naprawdę jest marketing, jak prowadzić kampanie reklamowe, gdzie się promować i jak dbać o brand. Obym teraz dobrze ''przędł'' z firmą. Pozdrawiam.Chętnie polecam.

Ocena: 6 , Filip

 

Bałam się jak diabeł święconej wody być samodzielna i prowadzić własną stronę w internecie. Przeczytałam i się zmotywowałam. To działa.

Ocena: 6 , Patrycja Furiata

 

Serdecznie polecam tę pozycję. Książka trafnie definiuje zasady prowadzenie czy też założenia własnego biznesu. Dla osób którzy chcą, ale nie wiedzą jak to świetne rozwiązanie. Naświetla wiele spraw o których trzeba lub warto pamiętać przy starcie. W dobie wątpliwej rzetelności danych z przeglądarek internetowych czy nie daj Bóg "informacji od szwagra" przy zakupie książki dostajemy konkretne dane poparte konkretną literaturą i przykładami z życia autorów. Duży plus dla przejrzystości wypowiedzi i tego co autor chciał nam przekazać. Książka to pierwsza obowiązkowa pozycja "ogólna:, później można sięgnąć po coś bardziej zaawansowanego.

Ocena: 5 , Witek

 

Wreszcie jakaś po ludzku napisana książka o tym, w jaki sposób zacząć działać w sferze biznesu. Dużo przykładów, dużo opisów, naprawdę widać, ile pracy trzeba włożyć, żeby założyć własną firmę i zacząć na niej zarabiać. I że może to być ogromną przyjemnością. Polecam, bo książkę się po prostu łyka.

Ocena: 5 , iza

 

jest ok

Ocena: 4

 

Książka inspirująca, ale chyba troszkę przereklamowana. Ogólnie polecam, po prostu moje oczekiwania były znacznie większe.

Ocena: 4 , Krzysztof Kornacki

 

Po przeczytaniu połowy książki byłem nią zachwycony. Informacje dla początkującego przedsiębiorcy zostały podane w sposób przejrzysty i ciekawy. Niestety pozostała część książki nie była już tak interesująca - z tego powodu obniżyłem swoją ocenę.

Ocena: 3 , Marcin Zwierzchowski

 

Książka mierna.

Ocena: 2 , adel gocki

 

Powierzchownie.

Ocena: 2 , Jan Jankowiak

 

Ta książka to dramat. Nie bardzo wiem o co autor miał na mysli. Mnie zmyliło użyte w tytule słowo 'startup' :( nie do końca czuje czego wartościowego można dowiedzieć się np. z case nextur.pl ?!? Autorzy powołują się na książki z 2006 roku ?? Dawno nie byłem tak rozczarowany !!

Ocena: 1 , mirek

 

Książka napisana tak jak w tytule: po polsku. Bez większego zgłębienia tematu, autorzy popełniają kilka błędów rzeczowych (tabletów nie wymyślił Bill Gates w 2006 roku, ani iPad nie jest pierwszym tabletem jaki wyprodukowało Apple - jest pierwszym tabletem jakie znamy dziś). Autorom przyświeca ideologia Apple i Steve'a Jobsa, a jednocześnie wprowadzają pewien paradoks: myślenie o firmie wiele lat naprzód przy jednoczesnym planowaniu biznesu w oparciu o grupy focusowe, których aktualność zanika po 2-3 latach i których to Steve Jobs starał się nie stosować. Książka jest dobra jako podręcznik do Podstaw Przedsiębiorczości w szkołach średnich bo w fajny sposób tłumaczy jak na przykład rozpisać biznes plan. I tyle. Za 20 zł, które wydałem na książkę, mógłbym wykonać małą pieczątkę bez której żadna nowa firma nie może się obejść. Dobrze że mam już swoją.

Ocena: 1 , Piotr Kolawa

 

Totalne podstawy, mało konkretów, lanie wody. Książka, której nikomu nie polecam.

Ocena: 1 , Jakub

 

Ksiażka więcej szkodzi niż pomaga - o realiach polskich startupów wiele się z niej dowiedzieć nie można, aktualność informacji AD 2006 w wieku internetu zakrawa na dowcip. autorzy dotykają wielu tematów, ale niestety ich wiedza kończy się tam, gdzie zaczynają się pytania osoby rzeczywiście zainteresowanej zgłębieniem istoty rzeczy. szkoda czasu i kasy.

Ocena: 1 , Paweł Krawczyk

 

Kupiłem tę książkę, bo liczyłem na jakiekolwiek praktyczne i przydatne informacje dotyczące zakładania start-upu, formalności, itp. Poziom tej książki jest ŻENUJĄCY - to bezsensowny zlepek kilku rozdziałów złożonych z informacji, które można w kilka chwil znaleźć w google oraz porcja chwalenia się własnym biznesem przez autorów, jacy to oni nie są przedsiębiorczy. Pod względem merytorycznym i praktycznym to prawdziwe dno, kupiłem tę książkę w promocji za 9,90 a i tak żałuję, że wydałem na nią aż tyle. Wiele bardziej wartościowych porad nt. start-upów można znaleźć w internecie - za darmo. Nie popełnijcie mojego błędu i nie kupujcie tej książki.

Ocena: 1 , Kamil

 

NIE, NIE, NIE! najgorzej wydane pieniądze EVER. serio, liczyłam na powiew jakiejś świeżości,ciekawostki, AKTUALNE DANE, a nie informacje z 2006. zamiast tego wyszukiwarka google - za darmo i na temat ;)

Ocena: 1

 

Mhmmm.... Po poświeceniu czasu na lekturę dochodzę do wniosku, iż bardziej wyczerpujące i trafne informacje znalazłbym, inwestując ten czas w przeglądanie internetu. Odradzam

Ocena: 1 , Albert Strzelczyk

 

Niestety, ta książka jest zła. Same banały, bardzo powierzchowne omówienie. Nikomu nie mogę niestety polecić tej pozycji. No, chyba że licealiście w ramach lekcji przedsiębiorczości.

Ocena: 1 , Maciej K.

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.