Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku



Niezbednik przy budowe startupu, zobaczymy co z tego wyjdzie

Ocena: 6 , Przemyslaw

 

Jedna z niewielu książek która nie opisuje czegoś w stylu "a u nas w USA to się robi tak...", co w połączeniu z polską rzeczywistością prowadzi do katastrofy. Konkretnie opisano "jak ty masz to zrobić", a nie "jak oni to kiedyś zrobili". Na prawdę rewelacja, szczególnie strategia jak mając 0zł w kieszeni i żadnego produktu rozpocząć badanie rynku i poszukiwania klientów.

Ocena: 6 , Mariusz

 

Bardzo wartościowa książka.

Ocena: 6

 

Super książka dla ludzi którzy chcą stworzyć startup!

Ocena: 6

 

Naprawdę dobra książka, obowiązkowo dla każdego startupowca.

Ocena: 6

 

Bardzo dobrze się czyta tę książkę. Wiele fachowych porad i bogactwo przykładów. Pozycja obowiązkowa dla ludzi myślących nad własnym startupem.

Ocena: 6

 

Ciekawa książka. Autor zachęca do bazgrania po książce, zaginania rogów itd. Niestety kupiłem w wersji elektronicznej :)

Ocena: 5 , ZLU

 

Książka w bardzo przystępny sposób tłumaczy różnicę prowadzenia dużej firmy, a startupu. Podaje konkretne narzędzia przy tworzeniu swojej firmy oraz wskazuje newralgiczne punkty, które mogą wystąpić na początku działalności. Polecam gorąco

Ocena: 5 , Marek K

 

Bardzo obszerne kompedium na temat zakładania nowego biznesu. Mimo, że generalnie opisuje nieco inne otoczenie rynkowe (w warunkach amerykańskich), znajdziemy tu wiele naprawdę cennych porad i wskazówek sprawdzających się również poza USA. Sam rozważam założenie startupu i powiem tak, że naprawdę warto najpierw trochę poczytać, bo koszt wejścia bez przygotowania znacznie przewyższa koszt tej czy innej książki.

Ocena: 5 , remq

 

Bardzo trafny tytuł - tą książkę trzeba traktować jak podręcznik, nie da jej się przeczytać jednym tchem, trzeba na nią czasu, tak samo jak potrzeba semestru lub dwóch, aby zgłębić jakiś akademicki temat. Jeśli tworzysz Startup, to twórz go z tą książką w ręku.

Ocena: 5

 

Książka z jednej strony genialna z drugiej jednak ciężka w odbiorze i ze względu na ten fakt nie dam 6 gwiazdek. Jest to ostatnia część trylogii, którą onepress nieco dziwnie opublikowało, gdyż najpierw mieliśmy Lean StartUp Riesa, potem Tworzenie modeli biznesowych Alexandra Osterwaldera i dopiero na końcu coś co jest podstawą trylogii dzieło Blanka i Dorfa... Przyznam, że jeszcze nie przeczytałem Metoda Running Lean, która również nawiązuje do tej niesamowitej trylogii, która zrewolucjonizowała moje podejście do tworzenia biznesu. Jeszcze tylko na koniec podzielę się, że podejście biznesplanowe niszczy nie jednego przedsiębiorcę, który zamiast działać najpierw tworzy kilkadziesiąt stron dokumentu, który już w momencie jego tworzenia staje nieaktualny. Gdybym był Ministrem Nauki zakazałbym prowadzenia zajęć z biznes planu i wdrożył w to miejsce zajęcia trylogii Lean Startup+Modele Biznesowe+Customer Development... Ale nie jestem ministrem, a z natury jestem wolnościowcem, więc nikomu niczego nie będę narzucał ;)

Ocena: 5 , Janusz

 

Pozycja podstawowa dla każdego kto zaczyna swój startup. Nawet przy dużej wiedzy w tej dziedzinie układa sporo w głowie. Polecam polecam

Ocena: 5 , Jan Odważny

 

Doskonały podręcznik-manual do budowy własnej firmy (startup'u) i nie tylko. Jest to również doskonały materiał do adaptacji i zmiany podejścia do wdrażania nowych produktów i usług, , w tym internetowych i mobilnych, zorientowanych na Klienta w kontekście rozwiązywania jego faktycznych problemów. Autorzy bardzo precyzyjnie opisali każdy krok modelu wdrożenia produktu i budowy własnej firmy, niezależnie od rynku, rodzaju produktu czy kanału dystrybucji. Polecam uwadze tę książkę i model customer development.

Ocena: 5 , Rafał Kamiński

 

Książka dobra, ale trochę zbyt słabo ugruntowana w polskich realiach. Ocena: 4

Ocena: 4 , Mariusz

 

Bardzo obszerna książka, nie przebrnelam

Ocena: 4

 

Napaliłem się na tę książkę jako że chcę założyć firmę - i rzeczywiście na początku dała mi wiele cennych wskazówek na temat tego, jak myśleć o produktach i kontaktach z klientami. Po około 200 stronach autorzy jednak schodzą mocno w detale, które na obecnym etapie są mi mało przydatne. Pojawia się wiele powtórzeń i lania wody, do tego są trochę nieprzystające do naszego rynku rzeczy (pisanie o radach nadzorczych, itd.). Sprawia to, że kolejne 400 stron kartkuje się, wyławiając jedynie od czasu do czasu coś wartościowego. Może kiedyś do tego wrócę. Podsumowując - książka dobrze przetłumaczona, otwiera oczy na pewne zagadnienia, ale w pewnym momencie robi się strasznie powtarzalna.

Ocena: 4 , Zbigniew Piątek

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.