Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz



Fascynująca przygoda ze słowem codziennym. Niezbędna w pracy, przydatna przy prowadzeniu własnego biznesu. Wiele ciekawych rozwiązań, które na pierwszy rzut oka są nie do rozwiązania. Polecam z całego serca "Perswazyjny Marketing" szczególnie tym, którzy chcą w siebie inwestować i pogłębiać wiedzę i być coraz lepszym.

Ocena: 6 , Sylwia Długoszek

 

Książkę w mojej ocenie można traktować jako bardzo interesującą i pouczającą lekturę zarówno dla początkujących doradców/handlowców, jak i osób posiadających doświadczenie w tych zawodach. Ciekawe spojrzenie, odświeżające podejście do klienta, pokazujące inny punkt widzenia. Z czystym sumieniem polecam ! Na pewno jeszcze nie raz wrócę do tej pozycji.

Ocena: 6 , Cezary

 

Fajna książką. Szkoda, że tak krótka.

Ocena: 5 , Adam

 

Bardzo dobra pozycja dla chcących zająć się zawodowo telemarketingiem. Wiele cennych spostrzeżeń - solidna wiedza od doświadczonego praktyka.

Ocena: 5 , remq

 

Książka ciekawa, ale przeznaczona dla początkujących handlowców. Zbyt mało treści, oczekiwałem więcej schematów. Plusem jest umieszczenie w polskich realiach

Ocena: 4

 

Kolejna książka Bartłomieja Stolarczyka poświęcona została analizie narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon. Została ona napisana podobnie jak pierwsza książka, językiem zrozumiałym i prostym, często również humorystycznym. Jest to niewątpliwy atut tej publikacji. Książka ma charakter zbioru 50 praktycznych wskazówek dla pracowników działów handlowych (generalnie związanych ze sprzedażą) oraz pracowników działów obsługi klienta. Książka podzielona została na dwie główne części. W pierwszej Autor przedstawia wskazówki dedykowane dla handlowców, w drugiej zaś dla pracowników obsługujących klienta telefonicznie. Jak twierdzi Autor, napisał książkę, aby pokazać jak w polskich warunkach można zostać wspaniałym sprzedawcą. Myślę, że założenia zostały spełnione w 100%. Wszystkie zaproponowane przez Bartka Stolarczyka wskazówki są wynikiem Jego doświadczenia zawodowego, związanego m.in. z telefoniczną obsługą klienta. Gorąco zachęcam do lektury.

Ocena: 4 , Magdalena

 

Mam mieszane uczucia co do tej książki. Niektóre rady są naprawdę dobre, niektóre dobre tylko na pozór, w rzeczywistości ich zastosowanie rozdrażnia klientów lub utwierdza ich w przekonaniu, że tam po drugiej stronie siedzi tresowana bezrozumna mysz. Można było w tej książce zamieścić jeszcze wiele innych ważnych, jeśli nie ważniejszych kwestii. Można też było bardziej rozwinąć te już poruszone. Książkę polecam jedynie tym naprawdę początkującym.

Ocena: 3 , Joanna

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.