Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce



Kupiłem tą książkę po otrzymaniu "kompletnej" dokumentacji projektu i żałuję... że nie zrobiłem tego wcześniej ;) zdecydowanie polecam

Ocena: 6 , Michał

 

Kupiłem książkę zachęcony bardzo pochlebnymi recenzjami i się nie zawiodłem – moje oczekiwania podczas lektury tej pozycji zostały spełnione. Moim zdaniem grupą docelową książki są programiści i projektanci którzy mają kontakt z Klientem, a także początkujący analitycy. Książka "Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce" jest kierowana raczej do osób technicznych, które chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie komunikacji z Klientem. Dzięki przyswojeniu materiału z tej książki spojrzałem na proces zbierania wymagań z szerzej perspektywy, nauczyłem się technik efektywnej rozmowy z Klientem, ale przede wszystkim poczułem się pewniej na spotkaniach analitycznych podczas których zbierane są wymagania. W trakcie czytania tej książki widać, że autor ma dużą wiedzę praktyczną w pracy z wieloma typami Klientów i co najważniejsze potrafi się tą wiedzą efektywnie dzielić. Książkę warto kupić i przeczytać jest bardzo dobrze napisana i zawiera wartościowe informacje, które można wykorzystać w codziennej pracy.

Ocena: 6 , Tomek

 

Bardzo dobra książka, przedstawiająca jak rozmawiać z klientem, tak aby klient i wykonawca wiedzieli jakie zadania do wykonania zawarte są w umowie. Przedstawiono kilka fajnych technik rozmów z klientem. Po przeczytaniu tej książki, uważam że to fajna pozycja dla początkujących ( i nie tylko analityków). Polecam.

Ocena: 6 , Tomasz Grunt

 

Jak dla mnie rewelacyjna książka. W przyjemny sposób (bardzo szybko się czyta) systematyzuje sposoby oraz zagadnienia związane ze zbieraniem wymagań biznesowych. Wszystkie techniki opisane są w czytelny sposób, uzupełnione rysunkami, które wspomagają ich zapamiętywanie. Mnie, jako osobie doświadczonej w pracy z klientem książka pomogła na usystematyzowanie posiadanej wiedzy oraz spojrzenie na cały proces zbierania wymagań z wyższej perspektywy, dzięki czemu łatwiej będzie mi się dalej rozwijać w tej dziedzinie. Szczerze polecam :).

Ocena: 6 , Paweł

 

Omawia jedną z najtrudniejszych części tworzenia oprogramowania dla klienta - kontakt z klientem.

Ocena: 6 , Tomasz Szulborski

 

Cenna pozycja, wiedza pozwalająca uniknąć wielu kłopotów, nerwów i ciągnących się w nieskończoność projektów.

Ocena: 5

 

Krótka. Zwięzła. Na temat. Polecam.

Ocena: 5 , Marcin

 

Książka bardzo dobra. Mi brakuje tylko praktycznych wskazówek jak sobie radzić w sytuacji, gdy buduje się rozwiązanie dla biznesu, który ma bardzo silną pozycje w firmie alby gdy w projekcie od strony biznesu uczestniczą osoby o bardzo silnej osobowości, które mają tendencje do "gnojenia ludzi". Może to tematyka na inną pozycję, ale w praktyce zdarza się zadziwiająco często i prowadzi do budowania "dziwnych" rozwiązań.

Ocena: 5 , ZLU

 

Książka nie jest bardzo dobra, porusza trudny temat pracy analityka z klientem, czyli czegoś co często jest pomijane jako zagadnienie "nie techniczne". Pomaga usystematyzować i uzupełnić wiedzę, czasami spojrzeć na niektóre aspekty zbierania wymagań z innej strony. Podoba mi się że klient nie jest traktowany jak idiota, któremu trzeba coś wcisnąć, a jak osoba która wie co jest jej potrzebne tylko trzeba w odpowiedni sposób z niej te wszystkie wymagania wydobyć.

Ocena: 5 , Karolina

 

Bardzo dobre omówienie na prawdę trudnego tematu. POLECAM !!!

Ocena: 5 , P

 

Bardzo dobra książka wskazująca na co zwrócić uwagę w czasie zbierania wymagań, jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby była efektywna. Krótko, konkretnie i na temat.

Ocena: 5

 

polecam, szczególnie klientom :)

Ocena: 5

 

Świetna książka, która krok po kroku prowadzi przez proces zbierania wymagań. Dosłownie mamy pokazany algorytm tej czynności.

Ocena: 5

 

Przyjemnie się czyta i zawiera jedno bardzo ważne stwierdzenie. Klient to nie idiota, który nie wie czego chce, to osoba, która wie czego chce ale nie wie czego potrzebuje - małe zdanie a tak naprawdę wyjaśnia wszystko. Książkę warto przeczytać choćby po to aby lepiej zrozumieć swoją rolę w łańcuchu wytwórczym. Spodziewałem się znów jakiś sztywnych metody, a dostałem jedną bardzo ważną wskazówkę i powtórkę z lekcji języka polskiego. I jestem tym pozytywnie zaskoczony.

Ocena: 5 , Sebastian

 

Dobra lektura, warto przeczytać.

Ocena: 4

 

Książka zawiera jedno bardzo ważne stwierdzenie. Klient zawsze wie czego chce, nie zawsze wie czego potrzebuje. Ciekawe też są sformułowania, po których możemy poznać w jakim kierunku zmierza klient - uogólnianie, konkretyzowanie i kiedy to przerwać. Ale poza tym nie stanowi dla mnie - jako dla handlowca - źródła informacji, o których bym nie wiedział. Handlowiec Krzysztof

Ocena: 3 , Krzysztof Mołek

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.