KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Bardzo wartościowa pozycja! Pierwsze tak szczegółowe ujęcie technicznych aspektów content marketingu, o których wiele osób zapomina. Idealna książka dla początkujących content managerów
Jeśli chcesz poznać podstawy założenia bloga firmowego to jest to idealna pozycja dla Ciebie!
Kompaktowa, ale konkretna ksiażka.
Najwazniejsze podstawy dla początkujących.
Zdecydowanie polecam!
Niech Cię widzą w sieci! jest pozycją, która w sposób jasny i bezsprzeczny strukturyzuje zagadnienia związane z prowadzeniem bloga branżowego. Zdecydowanie polecam lekturę tym, którzy piszą - bo będą robić to z większą rozwagą. A tym którzy nie piszą - polecam również, bo content marketing ma moc!
Z jednej strony bardzo poważna książka - jednak autor napisał ją w taki sposób, żeby czytało się ją lekko i z pełnym zrozumieniem.
Jak dla mnie Must have!
Olbrzymia dawka wiedzy o conetnt marketingu i nie tylko. Polecam gorąco!
Pozycja warta uwagi dla osób rozpoczynających lub już znudzonych swoimi działaniami contentowymi, czy to w swoim sklepie internetowym, blogu, czy firmie. Konkretna wiedza od teoretyka i praktyka.
Dostałam tę książkę w prezencie od przyjaciółki, niedługo po tym, jak w kwietniu straciłam pracę. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jaką miałam kilka dni temu temat dotknął firmowego bloga, którego prowadzeniem miałabym się zająć, jeżeli zostanę przyjęta. Podczas rozmowy wykorzystałam wiedzę i porady, które autor zawarł w tej pozycji i UDAŁO SIĘ, dostałam tę pracę. Dziękuję bardzo za tonę przydatnej wiedzy!!!!! <3
Dobra pozycja dla osoby rozpoczynającej pracę w content marketingu - polecam ze względu na szerokie ujęcie różnych aspektów.
Bardzo fajna książka dla początkujących. Konkretne podstawy, wiem wreszcie, od czego zacząć :)
wartościowa pozycja
Książka zdecydowanie nie dla osób mających cokolwiek wspólnego z projektowaniem i/lub marketingiem. To poradnik dla początkujących adresowany do właścicieli firm, którzy jeszcze nie są aktywni w sieci.
Jest to pean promocyjny na cześć agencji ContentHouse, której właścicielem jest Grzegorz Miłkowski. Wszystkie przykłady opisane i screenshoty wykorzystane w książce pochodzą z własnej stajni blogów i klientów. Brakuje obiektywizmu i szerszego spojrzenia.
Jedynym narzędziem polecanym w książce do zbudowania bloga jest WordPress. Nie ma ani słowa wzmianki o innych opcjach typu Webflow czy Squarspace. A skoro pan Miłkowski przez pół książki sugeruje skorzystanie z pomocy developera, to równie dobrze, można zbudować dedykowany blog na Webflow bez bawienia się w przypadkowe szablony niedopasowane do marki.
Ja rozumiem, że porady tutaj zawarte dotyczą marketingu i budowania listy mailingowej. Ale w tym wszystkim bardzo ważny jest UX. A niestety część rozwiązań sugerowanych jest na granicy czarnego UX.
Na szczęście książka nie jest gruba i tylko dlatego zmęczyłem ją do końca. Dwie gwiazdki za chęci i fakt, że Grzegorz Miłkowski książkę popełnił (nawet jeśli część treści pochodzi z bloga jego agencji ContentHosue)
Kompletna pomyłka. To był chybiony zakup. Książka bardzo powierzchownie opisuje temat i nie warta jest swojej ceny. Dla mnie ta pozycja to wielkie oszustki czytelników Onepress.
Zdecydowanie nie polecam
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.