Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Marketing Premium



Niezwykle cenne informacje dotyczące promocji dóbr luksusowych

Ocena: 6 , Weronika

 

Na książkę natknąłem się przez przypadek, gdy byłem u znajomej. Po przewertowaniu stron postanowiłem kupić dla siebie własny egzemplarz, ponieważ zachęciła mnie forma samej książki oraz tematyka marketingu marek luksusowych. Lektura bardzo wciągająca i urozmaicona o różnego rodzaju wywiady z właścicielami marek oraz opinie ekspertów. Przedstawiona jest w sposób praktyczny, dużo w niej przykładów oraz rzeczywistych działań marketingowych marek związanych z luksusem. Myślę, że taki zabieg był strzałem w 10, ponieważ książek przedstawiających różnego rodzaju teorie, metody i sposoby promocji produktów jest dużo, a zdecydowanie brakowało pozycji, która potrafiłaby przedstawić temat w życiowy sposób. Dlatego słowa uznania dla autorki i z niecierpliwością będę czekał na kolejną lekturę w tematyce marek premium.

Ocena: 6 , Krystian

 

Przyjemna lektura nasycona cennymi motywującym wskazówkami, do których napewno będę wracać. Właśnie zamówiłam następną dla mojej przyjaciółki, która zmaga się z budowaniem własnej marki z nutą luksusu. Premium!!!!

Ocena: 6

 

Książka zawiera dużą dawkę wiedzy dotyczącą form i metod marketingu produktów klasy premium. Napisana w przystępny sposób. Czas spędzony z lekturą uważam za owocny. Jeszcze nieraz wrócę do tej pozycji.

Ocena: 6 , Tomasz Kruk

 

Bardzo inspirująca pozycja - dużo ciekawych przykładów i wypowiedzi ekspertów.

Ocena: 6 , Magda

 

By nabyć książkę musiałem uzbroić się w cierpliwość . Z informacji uzyskanej w Empiku wynikało , że połowa nakładu została sprzedana w systemie przedsprzedaży . Ściągnięto dla mnie egzemplarz z innej placówki sklepu . Tym bardziej ochoczo zabrałem się do jej przeczytania . Ze względu na przystępny sposób formułowania myśli przez autorkę , cały tekst przeczytałem bez wysiłku i z przyjemnością . Szata graficzna z rysunkami i zdjeciami subtelnie dopełnia resztę książki . A wydawałoby się , że jeśli o luksusie , to powinien być duży format i ekskluzywne zdjęcia niczym z magazynu "ELLE" . Tu niekoniecznie byłoby to dobrym rozwiązaniem. Nie wiem , czy świadomie , czy nie , autorka zrezygnowała z zamieszczania wykresów , i nudnych tabel . Wiem jednak , że książka przez to zyskała i nie stała się podręcznikiem oraz narzędziem analitycznym z zakresu marketingu . Z wywiadu z autorką w Radio Chilli Zet wiem , ze nie jest związana zawodowo z żadna z marek z sektora luksusowego , więc jej opinie zawarte w książce są obiektywne , bezstronne , poparte dodatkowo wywiadami z ekspertami i właścicielami marek premium . Po przeczytaniu książki , pozostaję "o krok do przodu " z wiedzą na temat form i metod stosowanych w kampaniach marketingowych marek luksusowych . Czy książka jest warta swojej ceny ? Z całą pewnością tak ! W zależności od źródła zakupu , to 25-50 zł. i jak się sam przekonałem " znika" z półek . Oczywiście dla osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem , wiedza zawarta w książce jest po części im znana i by ją jeszcze pogłębić muszą dodatkowo zainwestować w sympozja czy panele dyskusyjne . To już jednak wydatek kilkuset złotych za spotkanie . Pozostaje jeszcze możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z autorką . Reasumując , zgadzam się z opinią dr Ireny Eris / na okładce /, że dzięki tej publikacji łatwiej zrozumieć czym jest luksus i świadome dokonywanie wyborów . Rzeczywiście takiej książki brakowało na rynku . Brawo dla autorki ! Klasa , elegancja i szyk .

Ocena: 6 , Maciej

 

Dwie gwiazdki ze względu na ładne wydanie, treści tutaj absolutnie nie ma..

Ocena: 2

 

To w ogóle nie jest książka, bo tekstu jest w niej jak na lekarstwo. Nie wiem czy uzbierałoby się 5 stron A4.

Ocena: 1 , Oskar Szymczak

 

Ogromny zawód. Puste opisy do zdjęć, a na końcu reklama Dr Ireny Eris. Książeczka obrazkowa. 1.5 gwiazdki za ładne wydanie wydawnictwa One Press.

Ocena: 1 , Dominik Zielsko

 

"Książka" przeczytana w 15 minut. Mniej tekstu niż w niejednej gazecie codziennej.

Ocena: 1

 

Ogromne rozczarowanie. Kupiłem tę książkę zachęcony hasłami o pierwszej polskiej publikacji o marketingu marek luksusowych, o ograniczonym dostępie do rzetelnej informacji dla menadżerów i właścicieli marek luksusowych, którą to lukę rzekomo ta książka wypełnia. Myślałem, że to pozycja dla profesjonalistów. Nic podobnego. To w ogóle nie jest książka, bo tekstu jest w niej jak na lekarstwo. Nie wiem czy uzbierałoby się 5 stron A4. Przeczytałem ją od deski do deski w niecałą godzinę (z przerwami), a nie jestem czempionem szybkiego czytania. I gdyby na okładce był dopisek "obrazkowy elementarz" to nie mógłbym się do czegokolwiek przyczepić. Ale takiego dopisku brak. A takich banałów i komunałów nie czytałem już dawno. Nikt kto profesjonalnie zajmuje się tym rynkiem nie dowie się z tej książki absolutnie nic. Więcej wiedzy można wydobyć z google. Komu ma ta książka w czymkolwiek pomóc? Ludziom, którzy obudzili się wczoraj i pierwszy raz usłyszeli o zjawisku jakim jest luksus? Może tak, ale ostrzegam ich, że szkoda pieniędzy i czasu, bo jak napisałem wyżej, więcej dowiedzą się z internetu i to za darmo. Ta książka to tombak, przykład mizernej wartości opakowanej w błyszczący papierek.

Ocena: 1

 

mało merytorycznej treści, głównie kolorowe zdjęcia, szkoda pieniędzy

Ocena: 1 , Monika

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.