Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!



Książkę przeczytałem w ciągu jednego wieczoru. Bardzo się dobrze ją czyta i nie można oderwać się od niej ani na chwilę. Bardzo dobre wprowadzenie do "inbound marketingu", podstawowych strategii, doboru kanałów dotarcia oraz co należy zrobić by klienci nas pokochali.

Ocena: 6 , Jan Odważny

 

Zastanawiam się, czemu Onepress skupia się na promocji dużo gorszych książek o marketingu, a praktycznie nie promuje perełek takich jak ta. "Bezmarketing" to naprawdę dobra, praktyczna i konkretna książka. Napisana w formacie krótkich rozdziałów przypominających wpisy na blogu (a'la "Teraz małe jest wielkie" Setha Godina), opisuje podejscie do marketingu w którym z klientem się rozmawia i tworzy relacje, zamiast mu coś sprzedawać. Dużo przykładów, propozycji konkretnych rozwiązań jak i ogólnych obserwacji, to ksiązka, którą zdecydowanie warto mieć w swojej kolekcji.

Ocena: 6 , Artur Krol

 

Kilka fajnych idei.

Ocena: 6

 

Książka jest napisana bardzo dobrym i lekkim językiem, dzięki czemu czyta się ją bardzo przyjemnie i szybko. Autor przytacza sporo anegdot ze swojego (nie tylko) zawodowego życia jako przykłady dla przedstawianych dla niego kwestii' świetnie omawia kwestię obsługi klientów w Internecie (w tym słuchania ich i wynagradzania za ewentualne potknięcia). I skutecznie potrafi przekonać do Twittera.

Ocena: 6 , Natalia N.

 

Naprawdę książka wybitna, autor pokazuje jak bardzo w biznesie (sprzedaży) ważna jest relacja. Autor opisuje wiele sytuacji z życia, sporo pisze o Twitterze. Nie jest to duży problem w Polsce też mamy swoje media społecznościowe które możemy wykorzystać w podobny sposób (np Wykop).

Ocena: 6 , Mariusz

 

Znalazłem kilka ciekawych pomysłów w tej książce, które wdrożę u siebie. Ciekawa pozycja uzupełniająca wiedzę odnośnie marketingu. W czasach gdy coraz więcej osób posiada w telefonie dostęp do mediów społecznych, słuszny będzie krok aby nasza firma również w nich uczestniczyła i poznawała prawdziwe potrzeby i uwagi klientów.

Ocena: 6 , Paweł

 

Super książka. Bardzo praktyczna: cała masa przykładów "z życia", a przy tym uniwersalnych. No i poczucie humoru autora, kapitalne:)

Ocena: 5 , smootnyclown

 

Książka bardzo dobra. Napisana przez Amerykanina, ale jest zaprzeczeniem książek w stylu amerykańskim, gdzie leją wodę jak się patrzy. Oby takich pozycji więcej! Same konkrety, przykłady i dużo praktyki zamiast bezsensownej akademickiej teorii. Kto chce, coś zrobić w necie, niech kupuje jak najszybciej.

Ocena: 5 , Artur

 

Ciekawe podejście do marketingu, a raczej bezmarketingu ;) Polecam!

Ocena: 5 , Ewa Brzozowska

 

Ciekawa książka, czasem inspirująca. Jak lubisz czytać o marketingu to warto poczytać.

Ocena: 4 , mirek

 

Ocena "tylko" dobra ponieważ autor zbytnio skupia się na Twiterze jako narzędziu "bezmarketingu", pomijając pozostałe serwisy społecznościowe. Tak czy owak pouczająca lektura dla tradycyjnych marketerów. Warto przeczytać choćby dla poznania siły Twittera;)

Ocena: 4 , Michał

 

Dobrze, ale nie porywa. Napisana przystępnymi językiem i czyta się lekko, ale autor nie przedstawia żadnych fantastycznych rewelacji. Dodatkowo jednocześnie cieszy focus na Twittera, ale czasami można mieć wrażenie przesytu tematem.

Ocena: 4 , Mateusz Pośpieszny

 

Przykro mi, ale ta książka nie jest zbyt dopasowana do polskiego rynku. Poza tym dezaktualizuje się prędzej niż modele tv czy komputerów.

Ocena: 3

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.