Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą


Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą

Autor: Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
ISBN: 978-83-246-8934-7
Format: 14, stron: 152
Oprawa: miękka
Data wydania: 2017-04-07

Koszty wysyłki

Cena książki: 34.90 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!

Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza wykonującym go osobom mnóstwa frustracji? Przyczyna najczęściej jest jedna: ani firmy, ani ich pracownicy nie wiedzą, jak rozmawiać z klientami i czego oni od nich oczekują.

W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem i szkoleniem telemarketerów. Już teraz sprawdź, w których punktach najczęściej pojawiają się konflikty na linii sprzedawca – klient, i dowiedz się, jak inteligentnie omijać te przeszkody. Na przykładzie konkretnych rozmów nauczysz się, jak prowadzić konwersację tak, aby była ona przyjemnością zarówno dla Ciebie, jak i Twojego klienta.
To wszystko sprawi, że Twoi klienci będą mile zdziwieni i chętnie wysłuchają, co masz im do powiedzenia. Będziesz mógł albo umówić się z nimi na spotkanie, albo załatwić sprzedaż od ręki!
  • Umawiać czy nie umawiać?
  • Test z działania i wytrwałego dążenia do celu
  • Zacznij od przygotowania siebie
  • Organizacja umawiania spotkań
  • Telemarketing B2B
  • Umawianie B2C
  • Czego nie robić, czyli praktyki zakazane

Wyrzuć skrypty i zacznij współdziałać z klientem!

Książka napisana jest przez dwójkę autorów, mających odmienne spojrzenia na zagadnienia związane z telemarketingiem, dlatego skorzystasz na niej podwójnie.
Katarzyna Książkiewicz — trener biznesu i coach z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, obsłudze klienta, motywacji i budowaniu zwinnych zespołów. Właścicielka firmy Katarzyna Książkiewicz Trener z Szóstym Zmysłem i prezes spółki Call Center Online. Razem z Łukaszem Jasińskim napisała bestselerową książkę Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center.

Łukasz Jasiński — przedsiębiorca od urodzenia i menedżer call center niemalże od początku swojej kariery zawodowej. Mimo technicznego spojrzenia na zagadnienia call center fascynuje się umysłem i jego możliwościami. Propagator świadomego telemarketingu, upraszczania rzeczy skomplikowanych i ciągłego doskonalenia własnych umiejętności. Założyciel i wiceprezes TMSolution — firmy, która wspiera przedsiębiorców w całym procesie budowy i zarządzania call center. Pomysłodawca systemu call center Nexus — narzędzia, dzięki któremu praca telemarketerów staje się efektywniejsza, a zarządzanie call center okazuje się dziecinnie proste.



BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.