Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Uczenie się klienta w warunkach zmian rynkowych


Uczenie się klienta w warunkach zmian rynkowych

Autor: Łukasz Skowron
ISBN: 978-83-7947-275-8
Format: HA, stron: 263
Oprawa:
Data wydania: 2023-03-29

Koszty wysyłki

Cena książki: 22.00 zł


 
 

 


Teza o kluczowej roli klienta na rynku jest tak oczywista, że staje się truizmem.
Nie znajdziemy opinii, teoretycznych studiów czy też wyników badań empirycznych,
które kwestionowałyby tę rolę. Skoro klient jest głównym uczestnikiem rynku,
to zmiany na tym rynku muszą być również i jego udziałem. Zmieniający się
rynek to również zmieniający się klient. Tymczasem, w jakże wielu przypadkach,
okazuje się, że tak naprawdę mało znamy klienta, w szczególności niewiele wiemy,
jaka jest logika zmiany w jego zachowaniach jeśli stoi on w obliczu realnych zmian
rynkowych (nowe technologie, nowi dostawcy, nowe regulacje, nowe możliwości
komunikacji marketingowej, itp.).





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.