Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych


Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Autor: Liana Evans
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2988-6
Tytuł oryginału: Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter & Other Social Media
Format: 15, stron: 312
Oprawa: mi�kka
Data wydania: 2011-09-12

Koszty wysyłki

Cena książki: 49.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [5.5]:

 
 

 

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.