Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta


Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta

Autor: Ari Weinzweig
Tłumaczenie: Robert Jawień
ISBN: 83-246-0236-4
Tytuł oryginału: Zingermans Guide to Giving Great Service
Format: 12, stron: 136
Oprawa: twarda
Data wydania: 2006-06-27

Koszty wysyłki

Cena książki: 29.90 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Naucz się traktować swoich klientów jak rodzinę królewską

  • Dowiedz się, czego pragnie klient i dostarcz mu to
  • Rozpatruj i uwzględniaj reklamacje klientów
  • Oceniaj i nagradzaj pracowników

Obsługa klienta jest czynnikiem, który jako pierwszy rzuca się w oczy w firmie. To, czy pracownicy odnoszą się do klientów w odpowiedni sposób, może zadecydować o tym, czy klienci skorzystają z usług firmy, czy też nie. Na współczesnym rynku o jakość produktów i usług dbają niemal wszystkie firmy, jednak w wielu z nich jakość obsługi klienta nadal pozostawia sporo do życzenia.

Na amerykańskim rynku małych firm wzorem doskonałej obsługi klienta jest Zingerman -- niewielka sieć sklepów spożywczych, restauracji, firm produkcyjnych i doradczych. Dynamiczny rozwój firmy założonej w 1982 jest w ogromnej mierze wynikiem podejścia do obsługi klienta. Jej sukces i stabilny wzrost stanowią dowód na to, że odpowiednia obsługa klientów naprawdę daje wyniki.

Książka "Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta" to zbiór rad dotyczących obsługi klienta napisany przez Ari Weinzweiga -- jednego z założycieli firmy. Czytając ją, poznasz aspekty pracy z klientami, z których istnienia wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy. Nie znajdziesz tu filozofii i teorii. Przeczytasz wyłącznie, co i jak masz robić.

  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Dokładna realizacja zamówień
  • Proces rozpatrywania reklamacji
  • Zatrudnianie właściwego personelu
  • Ocenianie jakości usług własnej firmy
  • Obsługa osób starszych i niepełnosprawnych
  • Nagradzanie pracowników

Przekonaj się jak ważna jest obsługa klienta i doprowadź ją do perfekcji.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.