Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy


Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Autor: Oren Jay Sofer
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-7247-4
Tytuł oryginału: Say What You Mean: A Mindful Approach to Nonviolent Communication
Format: 14, stron: 352
Oprawa:
Data wydania: 2021-03-16

Koszty wysyłki

Cena książki: 31.35 57

Oszczędzasz: 25.65 zł (45%)



 
 

 

Mów własnym głosem, wypowiadaj się w autentyczny sposób i uważnie słuchaj - naucz się prowadzić rozmowy zgodnie z zasadami uważności

Przedmowa Joseph Goldstein

Komunikacja jest złożonym zjawiskiem. Aby skutecznie się komunikować, trzeba uwzględnić wiele czynników. Emocje, koncepcje i przekonania rozmówców objawiają się w słowach i w formie niewerbalnej. Trzeba też poradzić sobie z istniejącymi wzorcami relacji, zarówno w kontaktach indywidualnych, jak i w grupach. Można jednak wskazać uniwersalne, spójne podstawy umiejętnej komunikacji, warunkujące skuteczne porozumiewanie się. Tych podstaw można się nauczyć, ale żeby interakcje były naprawdę satysfakcjonujące, konieczna jest praktyka.

Oto praktyczny przewodnik po prostych i efektywnych praktykach porozumiewania się bez konieczności przechodzenia do obrony lub ataku. Dzięki tej książce zaczniesz stosować w rozmowach znane od tysięcy lat zasady uważności. Będziesz mówić własnym głosem, wypowiadać się w autentyczny sposób i uważnie słuchać - a taka komunikacja jest satysfakcjonująca i niezawodnie prowadzi do porozumienia. Pozwala również na budowanie szczerych relacji i prawdziwe zrozumienie intencji drugiej osoby. Większość z nas doświadczyła, jak niszczycielską moc mogą mieć słowa. Teraz możesz sprawić, że Twoje słowa będą uspokajać, podnosić na duchu, uszczęśliwiać - a to zaledwie część potencjału właściwej komunikacji!

Dzięki tej książce nauczysz się:

  • czuć się pewnie podczas komunikowania się
  • dostrzegać to, co w rozmowie najistotniejsze
  • zauważać to, co kryje się w wypowiedziach innych
  • kontrolować lęk przed trudnymi rozmowami i w ich trakcie
  • znajdować inspirację w interakcjach

Oto fundamenty komunikacji: obecność - intencja - uwaga!





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.