Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Podstawy ochrony prawnej konsumenta. Przepisy i przykłady


Podstawy ochrony prawnej konsumenta. Przepisy i przykłady

Autor: Marcin Pigłowski
ISBN: 978-83-7941-443-7
Format: HA, stron: 189
Oprawa:
Data wydania: 2012-01-01

Koszty wysyłki

Cena książki: 36.55 43

Oszczędzasz: 6.45 zł (15%)



 
 

 

Książka "Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania.

W pierwszej części książki można znaleźć informacje o:
- podstawowych definicjach i przepisach prawnych związanych z ochroną konsumentów i konkurencji,
- bezpieczeństwie produktów (ogólnym bezpieczeństwie produktów, oznakowaniu CE i bezpieczeństwie żywności),
- ochronie konkurencji i konsumentów (m.in.: praktykach naruszających zbiorowe interesy konsumentów, organizację ochrony konkurencji i konsumen­tów oraz upadłości konsumenckiej),
- sprzedaży i reklamacji towarów (sprzedaży między przedsiębiorcą a konsumentem, sprzedaży w innych relacjach i bezpieczeństwie danych osobo­wych),
- świadczeniu niektórych usług (usług w zakresie handlu elektronicznego, usług finansowych i usług turystycznych).

W drugiej części książki znajduje się 50 przykładów praktycznych, opatrzonych komentarzem i podstawą prawną, które mogą być bardzo przydatne na co dzień każdemu konsumentowi, m.in. o tym:
- jak przedsiębiorcy starają się wprowadzać konsumenta w błąd w reklamie i w sklepie,
- jakie prawa ma konsument przy zakupie towaru poza siedzibą firmy i na odległość (zamówienie przez telefon, faks, list czy internet),
- czy i kiedy konsument może oddać (zwrócić) zakupiony towar,
- jak manipuluje się popularnym znakiem bezpieczeństwa CE,
- jakie prawa ma konsument przy reklamowaniu towaru w zakresie niezgodności towaru z umową, gwarancji i rękojmi,
- jakie trudności może napotkać konsument korzystając z niektórych usług finansowych.

Publikacja zawiera także dane teleadresowe wybranych instytucji zajmujących się ochroną konsumenta.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.