Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność


Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność

Autor: Adam Jolly
Tłumaczenie: Anna Zawadzka
ISBN: 83-246-0115-5
Tytuł oryginału: From Idea To Profit: How To Market Innovative Products & Services
Format: A5, stron: 224
Oprawa: miękka
Data wydania: 2006-07-05

Koszty wysyłki

Cena książki: 34.90 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Zostań innowatorem.
Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi

  • Systematyczne metody szukania nowych pomysłów
  • Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie
  • Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie

Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.

"Innowacja" -- tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.

  • Pomysły o dużej i małej wartości handlowej
  • Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja
  • Metody transferu technologii
  • Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji
  • Ustalanie strategicznych cen nowych produktów
  • Dystrybucja nowych produktów

Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.
Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.