Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?


Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?

Autor: George Stalk, Rob Lachenauer
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-7361-783-3
Tytuł oryginału: Hardball. Are You Playing to Play or Playing to Win?
Format: A5, stron: 208
Oprawa: twarda
Data wydania: 2005-02-18

Koszty wysyłki

Cena książki: 59.00 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Obecnie drobne zwycięstwa i krótkookresowa przewaga konkurencyjna nie zapewniają już sukcesu na rynku. Zwyciężać będą tylko ci, którzy zdołają zamienić zwykłą przewagę konkurencyjną w przewagę decydującą. I dopiero wtedy zneutralizują, zmarginalizują lub nawet wyeliminują rywali.

Autorzy "Hardball czyli twarda gra rynkowa" prowadzą nas w głąb świata twardej konkurencji -- świata, w którym gracze poświęcają całą swoją energię zwyciężaniu i angażują wszystkie swoje siły we wzmacnianie swoich pozycji konkurencyjnych, napędzając cykl sprzężenia zwrotnego, który wynosi ich daleko poza zasięg konkurentów.

Tacy gracze postępują surowo i nikogo za to nie przepraszają. Jednocześnie, doskonale pojmują "miękką" stronę zarządzania -- ścigają talenty i budują kultury organizacyjne, których członkowie skupiają się na zagadnieniach kluczowych dla strategii firmy.

  • Atakuj bezpośrednio z potężną i druzgocącą siłą.
  • Wykorzystuj anomalie.
  • Zagrażaj najbardziej zyskownym segmentom działalności konkurentów.
  • Obserwuj i powielaj.
  • Zmuszaj rywali do odwrotu.
  • Niszcz status quo.
  • Buduj przewagę konkurencyjną przez fuzje i przejęcia.

George Stalk i Rob Lachenauer, podając mnóstwo uszczegółowionych przykładów i pasjonujących historii z wielu branż, nadają nowe znaczenie siedmiu klasycznym strategiom twardej gry. Autorzy przybliżają cechy najtwardszych graczy rynkowych. Mówią, w jakich okolicznościach każda z siedmiu strategii jest najbardziej efektywna. I wreszcie, pokazują, jak przygotować i skutecznie przeprowadzić atak.

"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" uczy zadawać nokautujące ciosy w silnie konkurencyjnym otoczeniu.

J. Stephen, dyrektor zarządzajacy, Databuilt INC.

"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" zmusza nas do poznania niewygodnej prawdy, że firma może być albo łowcą, albo zwierzyną łowną. Ta książka oczyszcza atmosferę biznesu.

Tom Hout, współautor książki "Competing against time"





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.