Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Coaching, mentoring i zarządzanie. Jak rozwiązywać problemy i budować zespół


Coaching, mentoring i zarządzanie. Jak rozwiązywać problemy i budować zespół

Autor: Micki Holliday
Tłumaczenie: Małgorzata Głogowska
ISBN: 83-246-0167-8
Tytuł oryginału: Coaching, Mentoring, and Managing: Breakthrough Strategies to Solve Performance Problems and Build Winning Teams
Format: B5, stron: 264
Oprawa: miękka
Data wydania: 2006-06-01

Koszty wysyłki

Cena książki: 39.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [5.5]:

 
 

 

Niech menedżerowie staną się trenerami, mentorami i doradcami

  • Jak motywować i inspirować ludzi do pracy w dobie redukcji zatrudnienia?
  • Jak stworzyć atmosferę, w której dobry pracownik jest dla innych przykładem, a nie zagrożeniem?
  • Jak pracowników, którzy stwarzają problemy, zmienić w produktywnych członków zespołu?

Dlaczego coaching zamiast tradycyjnego zarządzania ludźmi?
W świecie sportu, skąd pochodzi idea coachingu, trener drużyny zajmuje się wszystkim: prowadzi rekrutację, motywuje, ocenia, rozstrzyga konflikty i zatrzymuje najlepszych zawodników. Dobrze zna wszystkich członków zespołu, cieszy się ich szacunkiem, stwarza atmosferę zdrowej rywalizacji i inspiruje do osiągania zadziwiających wyników.

Czy jako menedżer w firmie możesz przyjąć tak szeroką odpowiedzialność i zbliżyć się do ludzi w swoim zespole? Owszem, ale dopiero wtedy, gdy porzucisz styl myślenia typowy dla przełożonych -- i staniesz się coachem. Coach ma do odegrania trzy role:

  • jako trener wnosi do pracy entuzjazm i pokazuje ludziom wspólny cel;
  • jako mentor dzieli się wiedzą i doświadczeniem;
  • jako doradca wskazuje drogę i podsuwa rozwiązania.

Są to główne założenia modelu StaffCoach™ sprawdzonego przez menedżerów na całym świecie. Wprowadź go w swoim zespole. Poznaj bliżej ludzi, którymi kierujesz, i zaproponuj im lepszy układ. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak tworzyć więzi zespołowe,
  • jak promować w zespole pożądane wartości,
  • jak rozmawiać z członkami zespołu -- a nie tylko mówić do nich,
  • jak usłyszeć to, co naprawdę myślą,
  • jak zwalczać niepożądane zachowania,
  • jak delegować zadania.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.