Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego pisania


A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego pisania

Autor: Lindsay Camp
Tłumaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-246-1388-5
Tytuł oryginału: Can I Change Your Mind?: The Craft and Art of Persuasive Writing
Format: A5, stron: 232
Oprawa: mi�kka
Data wydania: 2008-08-21

Koszty wysyłki

Cena książki: 37.00 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Podrzuć słowo:
  • zwięzłe i klarowne
  • dowcipne i intrygujące
  • kunsztowne i barwne
  • fachowe i poprawne
a otrzymasz sowitą zapłatę!
Lindsay Camp jest niebezpiecznym człowiekiem, a to jest niebezpieczna książka. Pod tą czarującą fasadą kryje się rewolucyjna myśl, że słowa mogą zmieniać ludzi, organizacje i świat. Cóż jeszcze? Wiem, dałem się przekonać, ale...
John Simmons, autor We, Me, Them & It: How to write powerfully for business

Lekcje pisania od A do Z
Czy umiesz używać słów tak, by przebić się przez szum informacyjny i zamęt współczesnego życia? Czy potrafisz uczciwie stwierdzić, że udaje Ci się przekonać innych ludzi? Czy pisanie wciąż sprawia Ci radość, a do tego odnosi zamierzony przez Ciebie skutek? Jeśli tak, przeczytaj tę książkę w ramach poznawania sekretów swoich kolegów po fachu. Jeżeli natomiast w Twoich tekstach wciąż coś zgrzyta, jeśli przypominają one mdłą papkę i czujesz się, jakby trafiały w próżnię, masz dwa wyjścia. Albo zaczniesz uczyć się od najlepszych, albo zmień zawód.

Czytanie tego tekstu zajęło Ci 25 sekund. Napisanie tej książki zajęło autorowi 25 lat!

Lindsay Camp był copywriterem, kiedy Ty jeszcze z workiem na kapcie dziarsko maszerowałeś do VI "b". Pisał teksty wspierające idee polityczne, slogany dla miętowych cukierków, sprawozdania roczne, etykiety okolicznościowe, przemówienie dotyczące potrzeby zasadniczej zmiany w przemyśle projektowym, teksty na strony internetowe, biuletyny i ulotki kampanii społecznych, okólniki znaczących instytucji i wypracowania swojej córki. Napisał już wszystko, co miał w planach, i teraz chce Ci przekazać swoją schedę -- niezawodne zasady tworzenia perswazyjnych tekstów, niezależnie od tego, czy "produktem końcowym" jest reklama w kolorowym czasopiśmie, nowy projekt biznesowy, tekst na firmową stronę internetową, czy pośpieszny e-mail do szefa. Wciągająca, zabawna i -- tak jak się spodziewałeś -- bardzo perswazyjna książka na zawsze zmieni Twój sposób myślenia o słowach, których używasz.

Uwierz mi na słowo albo przekonaj się, że:
  • istnieją sposoby na uwolnienie języka;
  • POR jest najważniejszym warzywem copywritera;
  • masz szerokie możliwości wpływania na czytelnika;
  • nawet pojedyncze słowo ma znaczenie.




BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.