KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Zarządzanie kryzysem w social media
Przyjemna lektura, dużo przykładów, bardzo fajnie, że są wypowiedzi innych osób. Grafiki mogłyby być trochę lepszej jakości, ale poza tym nie mam się do czego przyczepić. Dobrze się czytało.
Książka wybitna, jak i jej autorka. Dla mnie podręcznik i codzienna lektura potrzebna w pracy. W dobie kulawych fanpagy i internetowych śmieci Zarządzanie jest bardzo przydatne i pokazuje standardy komunikacji w sieci.
Polecam!!! Nie tylko dla raczkujących i niedoskonałych fanpagy, dla każdego istniejącego w sieci i świadomego Usera / Konsumenta.
Długo nie mogłam znaleźć tej książki w sprzedaży, a nie chciałam kupować przez internet, ale jest, jest moja i jest super. Bałam się, że będzie bardzo hermetyczna, ale jest w niej wiele wiedzy dla początkujących i zaawansowanych użytkowników internetu. Dużo się z niej nauczyłam.
Żałuję, że odkryłam Zarządzanie tak późno. Oszczędziłoby mi to wiele kłopotu. Świetnie się czyta i naprawdę dużo wiedzy. Polecam.
Praktyczna wiedza w przystępnej formie.
Wyczerpująco, ciekawie i naprawdę dużo dobrej wiedzy. Dziękuję!
Świetna pozycja, napisana przystępnym językiem o istotnych sprawach.
Fajnie się to czyta.
Książka dobra, aczkolwiek niczym specjalnym mnie nie zachwyciła. Czytana na "kilka razy".
Kiepsko napisana, przydlugawa i nudna. Plus za Manual kryzysowy.
Strata pieniędzy i czasu!
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.