Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Rewolucja Social Media. Analiza efektywności i najlepsze praktyki w monitoringu marki (tytuł roboczy)



Bardzo dobra książka. Social Media opowiedziane prostym językiem, a podparte wieloma przykładami. Kody QR świetna sprawa. Jedyny minus tej książki to jej rozmiar, kilka tematów omówionych "na szybko".

Ocena: 6 , Dawid Bucholc

 

Rewelacyjnie usystematyzowana książka, wciągająca jak słoneczki pod trzepakiem ;). Kupiłem w przedsprzedaży, byłem więc jedną z pierwszych osób, które mogą książkę zaopiniować. I powiem szczerze, czytać w ciemno, brać, by efektywniej i pewniej działać w Social Media. Sporo pomysłów, case'ów i rad. W cenie pizzy prawdziwa rewolucja!

Ocena: 6 , Marek Dobroń

 

Jedna z niewielu książek która na prawdę dokładnie opisuje o co chodzi w mediach społecznościowych.

Ocena: 6 , Tomasz Szulborski

 

Świetna ksiazka, inne traktujace o Social media to w porownaniu z nia amatorszczyzna pisana przez osoby mające podstawową wiedze o temacie. Natomiast po ksiazce Rewolucja Social Media widocznie widać iż Pan Michał Sadowski posiada bogate doświadczenie w temacie oraz spore doświadczenie jako redaktor, dzieki któremu swoja wiedze o Social Media przekazuje nam w świetnej oprawie. Polecam, to niewatpliwie najlepsza pozycja poruszająca temat Social Media, inne ksiazki na ten temat"Godzina dziennie z Facebook marketingiem", "Era Facebooka" trafiły u mnie do kosza po zapoznaniu sie z ksiazka Michała Sadowskiego.

Ocena: 6

 

Pozycja obowiązkowa dla wszystkich blogerów, marketingowców itp. W Stanach wiedza o social mediach jest nieporównywalnie większa niż w Polsce. Ta książka daje realną przewagę nad konkurencją.

Ocena: 6 , Jan Lewandowski

 

swietna ksiazka

Ocena: 6

 

O dzięki Michał, bardzo brakowało tej książki. Jednak polskie spojrzenie na SM jest o niebo bardziej praktyczne. Szczerze polecam, rewolucjonistom, jak i ewolucjonistom.

Ocena: 6 , Mateusz

 

Książka wyśmienita, przeczytałem ją praktycznie od deski do deski jednym tchem z wielkim zaciekawieniem. Pozycja napisana fajnym językiem. Wiele świetnych przykładów działań!! Serdecznie polecam książkę Michała!

Ocena: 6

 

Książka wyśmienita, przeczytałem ją praktycznie od deski do deski jednym tchem z wielkim zaciekawieniem. Pozycja napisana fajnym językiem. Wiele świetnych przykładów działań!! Serdecznie polecam książkę Michała!

Ocena: 6

 

To najbardziej kompletna publikacja o tym, jak współpracować i komunikować się z konsumentami w czasach, gdy większość Twoich klientów bezwiednie współtworzy treści w social media jadać samochodem, tramwajem, stojąc w kolejce przy kasie, czy nudząc się na spotkaniu/zajęciach, często obgadując lub pytając o Twoja markę. To nie jest książka wyłącznie dla firm prowadzących biznes w internecie, obecnie każdy bez wyjątku biznes jest już w internecie - Twoi klienci już tam są i tylko od Ciebie zależy, czy wejdziesz z nimi w konwersacje, czy pozostawisz ich samym sobie i konkurencji. Tylko jeden rozdział poświęcony jest stricte "social media dla e-commerce" i nie jest to przypadek, zakres możliwości wykorzystania wszechobecności social mediów jest dużo większy. Książka zawiera bardzo, bardzo praktyczne rady, opisuje mechanizmy komunikacji, a przede wszystkim konkretny case'y - a wszystko to przeniesione jest na polski grunt przez praktyka, który prowadzi Cie krok po kroku. Dzięki tej książce unikniesz wielu bardzo bolesnych błędów i zrozumiesz, ze social media nie jest kolejnym kanałem sprzedany dla Twojej, a czymś zdecydowanie cenniejszym. Dużo ciekawych informacji, wszystko opisane przystępnym językiem, kawal dobrej lektury dla wszystkich od członków zarządu i marketingowców do właścicieli małych i zupełnie jednoosobowych biznesów. Bardzo udany zakup.

Ocena: 6

 

Książka w bardzo przystępny sposób przybliża zasady funkcjonowania marki w dzisiejszym świecie mediów społecznościowych.

Ocena: 6 , Piotr Kordyś

 

Świetna książka!

Ocena: 6

 

Najlepsza pozycja na rynku polskim a do tego traktuje na coraz bardziej popularny i ważny temat aktywności w social media! Na taką książkę czekałem od dawna a tutaj miłe zaskoczenie gdyż napisał ją człowiek, który zjadł na tym zęby :) Książka napisana przez Michała jest bardzo prostym, wyrazistym językiem, dzięki czemu nawet najwięksi laicy będą mieli z tej książki wiele pożytku.

Ocena: 6 , Filip Szczeklik

 

Ciekawa ;)

Ocena: 6

 

Świetna książka. Dużo ciekawych znanych i mniej znanych przykładów z SM. Polecam

Ocena: 6 , Michał Śmieszniak

 

Powiem tak: książka bardzo dobra dla osób, które nie wiedzą jeszcze jaki potencjał drzemie w mediach społecznościowych. Natomiast osoby, które już co nieco wiedzą na ten temat będą miały okazję uporządkować wiedzę i zapoznać się z ciekawymi case studies. Ogólnie na plus.

Ocena: 5 , Michał

 

dopiero zaczynam przygodę z Social Media, tak patrząc poza obręb korzystania z Facebooka, i taką sferą marketingu, więc wiem że nie mam porównania ani dostatecznej wiedzy, żeby opierać się na tym przy ocenie książki, ale wiem na pewno, że książka nie opisuje "zamierzchłych czasów prehistorii" marketingu social media sprzed 3 lat i daje solidne podstawy, wskazówki o co w tym wszystkim chodzi i jak zabrać się dalej do zgłębiania wiedzy w tym zakresie!

Ocena: 5 , Michał Jankowski

 

Bardzo pomocna pozycja dla wannabe social content managerów oraz wszystkich osób, które wiążą swoją przyszłość z tą branżą. Pozycja pomocna również dla osób, których biznesy mogą i mają szansę na promocję za pomocą tych mediów. Polecam

Ocena: 5

 

Genialne podejście do tematu mediów społecznościowych. Polecam bardzo tą książkę !!!

Ocena: 5 , Damian Rzepiszczak

 

Ocena: 5 , Tomasz Sosnówka

 

Bardzo cieszy fakt, że tak dobre książki są pisane przez polskich autorów. Największą zaletą jest osadzenie tematyki w naszych polskich realiach. Ogromna korzyść to także fakt, że Autor jest praktykiem i ma za sobą sporo doświadczenia. Praktycznie jest to pozycja obowiązkowa!

Ocena: 5 , Piotr

 

Na prawdę dużo informacji o social media.

Ocena: 5 , Piotr

 

Książka napisana interesującym językiem, treść wciąga, czyniąc lekturę przyjemna i użyteczną :) Kompendium wiedzy o social mediach w pigułce! :)

Ocena: 5

 

Książka napisana prostym przyjaznym językiem nie tylko dla osób zajmujących się Social Media na co dzień. Sam przeczytałem książkę w 2 dni! Dobrze wydane pieniądze!

Ocena: 5 , Marek Gwóźdź

 

Książka dobra napisana prostym językiem. Będzie świetna dla początkujących, jednak dla osób już trochę siedzących w temacie niestety będzie tego trochę za mało. Duży nacisk został położony na pracę z klientami poprzez media społecznościowe, co robić, czego nie robić. Dużo ciekawych, ale ogólnie opisanych case study. Bardzo miło się czyta, książka na jeden wieczór nawet dla niewprawionego czytelnika Przeczytać na pewno warto!

Ocena: 5 , Marcin Godlewski

 

„Uwaga! Książka zawiera lokowanie produktu”. Taki napis powinien być naklejony na okładkę każdego egzemplarza książki. Niezależnie od tego jest to fajnie napisany przewodnik po social media. Każdy kto zawodowo korzysta z marketingu społecznościowego powinien dla usystematyzowania swojej wiedzy przeczytać tę pozycję.

Ocena: 5 , Dominik Królikowski

 

Co nie co dowiesz się sprawą mediów społecznościowych .

Ocena: 5

 

Polecam tą publikację, znajdziecie w niej wiele ciekawych przykładów kampanii społecznościowych i świeże spojrzenie na rolę nowych mediów społecznościowych w codziennym życiu. ps. A teraz mały test! Ciekawe ile czasu zajmie brand24 odszukanie tego postu ?:) pozdrawiam ;)

Ocena: 5

 

Internet ewoluuje. Ale na skalę niemożliwą już do wyobrażenia. Facebook, Youtube, Twitter, Google, LinkedIn, portale, blogi i wiele innych tworzą przyszłość i kształtują konsumenckie postawy. Walka o klienta trwa. Tym razem jest jednak o wiele ciekawsza. Do niedawna Internet traktowano, jak zabawę. Dzisiaj Twitter, Facebook, Google, Youtube zmieniają rzeczywistość. Dobrze dopasowane do strategii jakiejkolwiek firmy media to podstawa jej egzystencji. Przy pomocy Internetu nawet niewielki biznes w niewielkiej miejscowości może dzisiaj świadczyć swoje usługi całemu światu. Superblogi, social commerce, geotagowanie, social gaming, czy wyszukiwarki społecznościowe mogą wprawić nieobytego z materią czytelnika w zakłopotanie. Tymczasem wiele osób korzysta z Facebooka, przegląda filmy na Youtube, prowadzi bloga, dodaje posty na Twitterze i gra w gry na Facebooku tworząc internetową rzeczywistość. Dzisiaj Internet jest bezsprzecznie potęgą. Dzięki niemu realia i promocja biznesu to już nie tylko akademickie podejście do marketingu, znane każdemu studentowi, jako produkt, miejsce, cena i promocja. Dziś, cytując guru marketingu, ta sfera dotyczy doświadczenia, bycia wszędzie, wymiany i edukacji. Bezsprzecznie w umysłach i psychice ludzkiej nastąpiły dzięki temu ogromne zmiany. Za pomocą Internetu coraz więcej firm szuka rozwiązań na styku psychologii oraz technologii w kontekście, właśnie social media. Obecnie to zjawisko można nazwać społeczną rewolucją w kontekście usług społecznościowych. Konsument ewoluuje, staje się świadomy sposobów rozwiązywania problemów dzięki internetowym narzędziom. Co więcej, zdaje sobie sprawę z siły swojego głosu. Książka Michała Sadowskiego w sposób bardzo oryginalny przybliża czytelnikowi sferę social media. Mówi o rewolucji, która sprzyja na rynku tym przystosowanym. Wskazuje na skuteczny dialog online i prezentuje wiele możliwości oraz kanałów komunikacji. W dodatku autor omawia po krótce każdą z możliwości dodając coraz bardziej popularne odnośniki do tekstów tzw. QRcode. Za ich pomocą i coraz bardziej popularnego smartfona czytelnik przenieść się może z wymiaru książki w świat interaktywny, gdzie tekst jest ilustrowany np. filmem. Bez wątpienia nadszedł czas rewolucji. Czas social media. Internet jest medium potężnym, stale ewoluującym i w dużej mierze niezależnym. Wszystko na to wskazuje, że jego znaczenie będzie rosnąć z ogromną siłą wraz ze stale zwiększającym się dostępem do niego i wraz z umiejętnościami i świadomością korzystania z tego zasobu przez użytkownika. Potencjał jest ogromny. To właśnie tutaj dojrzewają biznesy i kształtują się światopoglądy. Warto sięgnąć po doskonale dokumentującą ten fakt książkę Sadowskiego i zgłębić wiadomości tu zawarte, aby z pełną świadomością podążać za nowymi trendami. Walka o klienta trwa. Za pomocą rewolucji. Rewolucji rozpoczętej właśnie w social media.

Ocena: 5 , Marek Bachorski-Rudnicki

 

Porządnie napisana książka przez człowieka, który wie co w trawie piszczy. Nie przedstawia masy gotowych recept i prostego małpowania, ale traktuje temat holistycznie. Takie podejście daje nadzieję, że pozycja szybko się nie zdezaktualizuje.

Ocena: 5

 

Książka bardzo ogólnie traktuje temat. Jest za to dobrze napisana, świetnie się czyta.

Ocena: 4

 

Bardzo aktualna, przystępnie napisana i bez przynudzania.

Ocena: 4 , Łukasz Drozda

 

Spodziewałem się czegoś więcej. Autor trochę za mocno "reklamuje" swój projekt internetowy. Przynajmniej przyjemnie się ją czytało.

Ocena: 4 , Piotrek Czytelnik

 

Wahałem się nad 3 a 4. Książka opisuje social media, ale nie ma tam mowy o żadnej rewolucji. Książka przeciętna.

Ocena: 4

 

Książka trochę "przeterminowana"- część informacji jest nieaktualna, ale sam autor dawał do zrozumienia, że social media się zmienia błyskawicznie i ciężko przewidzieć w która stronę nastąpi zmiana. W książce bardzo często przewijają się nawiązania do marki którą stworzył autor. Myślę, że są lepsze pozycje na rynku w tym temacie.

Ocena: 3

 

Zderzenie z książką po tak ogromnej ilości pozytywnych i sztucznie dmuchanych opinii było bolesne. Książka średnia, raczej dla kogoś, kto dopiero stawia pierwsze kroki. Dużym minusem jest również bardzo mocno pchana w książce autopromocja B24 (sama usługa warta największej uwagi, ale spodziewałem się, że książka będzie trochę inna).

Ocena: 3 , Paweł

 

Przeciętna pozycja.

Ocena: 3

 

Momentami interesująca podaje trochę faktów. Tematyka omówiona bardzo ogólnie, odniosłem również wrażenia, że autor sporo razy się powtarza. Kupiłem ją na promocji za 9,9 i tyle można uznać, że jest warta. Jako że miałem wersję mp3 to trochę przewijałem. Myślę jednak że jeśli ktoś nie miał w ogóle styczności z tematem warto mimo wszystko przesłuchać.

Ocena: 3 , Robert

 

Szukałem inspiracji, ciekawostek, czegoś wyjątkowego niestety niczego takiego w tej książce nie znalazłem ;-( Za tą cenę absolutnie nie polecam!

Ocena: 2 , Mirek

 

Autor sprawia wrażenie jakby pozjadał wszystkie umysły. Jednak wolę uwierzyć działom PR wielkich firm, które mają kasę na badania i rozwój, niż w to co tutaj wypisuje autor. Książka trochę taka w stylu napiszę Wam "sto" razy to samo i uwierzycie, że to prawda. Oczywiście ogólnie miłoby było gdyby przeczytało ją jak najwięcej ludzi. Miałbym więcej pracy. Ale dla specjalistów to lipa.

Ocena: 2

 

Książka jest mocno średnia. Czasem chaotyczna i nie wiadomo o czym się czyta. Autora ratuje tylko to, że dał wskazówki ze swojej kariery, a także case-studies. Nie nadaje się dla początkujących w dziedzinie social media (jeśli już to ze względu na wskazówki i dobre praktyki, ale łącznie to raptem może 50 stron książki). Daję 2, na zachętę.

Ocena: 2

 

Słaba

Ocena: 1

 

Beznadziejna, Odradzam!

Ocena: 1

 

Spodziewałem się wartościowej treści, dostałem wątpliwą reklamę pana Michała i jego firmy. Nie dowiedziałam się niczego, czego nie można znaleźć w wielu miejscach internetu od dłuższego czasu. Podawanie wielu przykładów z zagranicy nie ma się praktycznie w żaden sposób do Polskiego rynku. Chaotyczny zapis utrudnia poruszanie się po lekturze, a egocentryzm aż wylewa się z kartek. Bardzo to przykre, bo pan Michał wydawał się interesującym ekspertem, a okazał się łasy na sławę z wydania książki bez wnoszenia wartości dla czytelnika. Duży zawód.

Ocena: 1 , Maciek Bauer

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.