Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę



Na początek przygody z social media bardzo dobra książka. Daje argumenty za i przeciw tej aktywności w firmie. Niektóre przykłady są niezbyt trafione z uwagi na odmienność polskiego rynku. Ale bardzo sobie chwalę lekturę. Natchnęła mnie do przemyśleń i podjęcia kilku istotnych działań. Naprawdę uczy!

Ocena: 5 , Agnieszka Zalewska

 

Media społecznościowe rządzą i należy je ujarzmić, by nie zostać rozgniecionym. Nawet jeżeli nie planujesz obecności w mediach społecznościowych musisz wiedzieć, że i tak tam będziesz - ktoś będzie rozmawiała na temat Twoich produktów i Twojej marki. Ta książka pomoże Ci wejść w świat mediów społecznościowych - a po lekturze sam stwierdzisz, że "nie taki diabeł straszny..."

Ocena: 5 , Justyna Luzak

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.