Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Marketing internetowy w wyszukiwarkach



Książka jest naprawdę rewelacyjna. Polecam ją wszystkim!

Ocena: 6

 

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zawartością merytoryczną tej książki. Dużo konkretów oraz sporo ilustracji dobrze dobranych do treści. Autor podchodzi do tematu szeroko, pisząc o marketingu internetowym jako o sumie klikunastu czynników wpływającyh na promocje witryny. Myślę iż, jest to obowiązkowa pozycja dla ludzi z branży IT oraz dla osób poważnie myślących o promocji w intenecie.

Ocena: 6 , Cezary Lech

 

Książka Tomka jest wybitna pod kilkoma względami: 1. Jest pierwszą książką poruszającą temat SEM 2. Jest pierwszą książką opisującą SEO 3. Jest biblia dla każdego specjalisty ds. Marketingu w Wyszukiwarkach 4. Jest książką którą musi poznać każdy młody adept sztuki SEM 5. Jest książką ktorą czyta się lekko i przyjemnie Bez dwóch zdań. Godna Polecenia

Ocena: 6 , Bartek Berlinski

 

Książka bardzo dobrze przemyślana, w sposób zorganizowany i konkretny wprowadza nas w meandry marketingu internetowego i nie tylko... Naprawdę polecam

Ocena: 6

 

Polecam wszystkim, którzy już korzystają z marketingu internetowego, jak i tym, którzy dopiero zaczną po lekturze tej pozycji. Dzięki wiadomościom zawartym w tej książce otwiera się przed nami świat zupełnie nowych możliwości, z których większość firm posiadających strony internetowe nie zdaje sobie nawet sprawy. Niewątpliwie jest to najbardziej aktualna i najpełniejsza książka poświęcona zagadnieniu marketingu internetowego.

Ocena: 6 , Mikołaj Barczentewicz

 

Bardzo przyjemnie się ją czyta, a zastosowanie się do wielu rad wypisanych w książce przynosi stronie efekty już po 2 tygodniach.

Ocena: 6 , Michał Piotrowski

 

Książka naprawdę bardzo ciekawa mam wiele pozycji o pozycjonowaniu ale ta książka je przewyższa. Moim zdaniem same konkrety co ma zastosowanie w internecie. Czytając komentarze natknąłem się na ocenę dostateczną:)macie porządne wskazówki a nawet coś więcej a resztę to sami pogłówkujcie a nie na gotowca czekacie:)))))))))))))) bardzo polecam tą pozycję tak naprawdę dla każdego kto zajmuje się pozycjonowanie lub zaczyna zgłębiać wiedzę. Jak na taką porcję wiedzy książka jest niedroga, aby więcej takich pozycji. Pozdrawiam

Ocena: 6 , Sebastian

 

Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpocząłem od czytania artykułów Tomka, pisanych na łamach Magazynu Internet. Lektura "Marketingu internetowego w wyszukiwarkach" pokazuje ogromną wiedzę Tomka z zakresu SEM, ale i rzadką w tej branży lekkość pióra. Polecam i czekam na nowe publikacje :)

Ocena: 6 , Piotr

 

Książka jest super, zawiera wiele ciekawych zagadnień. W tej książce mieszczą się informacje z: 1) pozycjonowania, 2) marketingu internetowego. Wszystko wytłumaczone, wyjaśnione polecam!!!

Ocena: 6 , Maciej Zieliński

 

Ocena: 6

 

Świetna pozycja i szczerze mówiąc pierwsza w Polsce tak rzetelnie przedstawiająca zagadnienia marketingu w wyszukiwarkach. eMarketingowcom nie powinno się jej nawet polecać - nie poleca się lektury absolutnie obowiązkowej, natomiast sądzę, że powinni po nią sięgnąć również studenci (nie tylko kierunków informatycznych a ogólnie marketingowych), którzy są świadomi w jakim kierunku rozwinie się marketing w nauce i praktyce. No i chyba każdy kto jest zainteresowany jak to te wyszukiwarki działają, czemu są lepsze i gorsze i czemu ta a nie inna strona pojawia się jako pierwsza na liście wyników. Duży plus książki to przejrzysty układ - wyważone proporcje tekstu i ilustracji - oraz bardzo dobry język (to opinie mojej koleżanki - zatwardziałej humanistki), dzięki którym fajnie się ją czyta. Ppolecam!

Ocena: 5 , P.Chmieliński, Zakład Polityki Społecznej IERiGŻ

 

Zakupiłam książkę Tomasza Frontczaka z polecenia i muszę powiedzieć, że nie żałuję wydanych pieniędzy. Od samego początku widać, że autor wie o czym chce pisać i doskonale zna temat. Poza tym informacje zawarte są w sposób przystępny i zrozumiały nawet dla kogoś, kto pierwszy raz słyszy hasło "marketing internetowy". Mogę śmiało polecić tę pozycję, każdemu, kto chce poznać tę jakże ciekawą i wciąż rozwijającą się dziedzinę. Nie dziwię się też, że w helionie osiągnęła już status bestsellera :)

Ocena: 5

 

Obecnie piszę pracę magisterką związaną z zagadnieniem marketingu w necie. Książka bardzo dobra, mało jest pozycji informatycznych, które czyta się przyjemnie, w tym jednak przypadku, nawet późna noc nie była w stanie oderwać od treści. Brawo tak trzymać.

Ocena: 5 , Piotr Panek

 

Kupiłem tę książkę z myślą o pozycjonowaniu, pokazała mi jednak, że reklama płatna również się opłaca. Autor opisuje narzędzia, których zrozumienie dla laika jest dosyć czasochłonne oraz kosztowe. Bardzo dobrze opisane jest dobieranie słów kluczowych, ocena pod względem konkurencyjności i ew kosztów (lub "sił" potrzebnych żeby na daną frazę się wypozycjonować). Podsumowując: Bardzo dobra pozycja dla osób, które nie wiedzą o temacie zupełnie nic oraz dla zaawansowanych - dowiedzą się wiele o narzędziach dostępnych w sieci.

Ocena: 5 , Tomasz Jaromin

 

Naprawdę dobra książka. Przed jej przeczytaniem używaliśmy marketingu "na nosa" - teraz wszystko się uporządkowało i skuteczność promocji internetowej wyraźnie wzrosła. Jedyne zastrzeżenie to nieco zaniedbane omówienie lokalnych wyszukiwarek na rzecz Google - ale ze względu na potencjał tejże jest to uzasadnione. Polecam - ale zaznaczam, że ważne jest przeczytanie całości zanim wyrobi się pogląd na temat tej pozycji.

Ocena: 5 , Wojciech Machnik

 

Najlepsza książka na rynku poruszająca zagadnienia marketingu internetowego. Polecam

Ocena: 5

 

Naprawdę świetna książka pokazująca, jak powinna wyglądać skuteczna reklama w internecie. Napisana językiem zrozumiałym dla laika, pozwoli na wdrożenie pomysłów w niej zawartych każdemu przedsiębiorcy.

Ocena: 5 , Grzegorz Pońc

 

Jestem bardzo zadowolony z tej pozycji. Tomasz Frontczak w bardzo jasny i przejrzysty sposób tłumaczy zagadnienia związane z tematyką książki. Choć większość poruszanych zagadnień nie była mi obca, cieszę się, że mogłem ugruntować swoją wiedzę. Dobrze mieć ją pod ręką. Pracując nad moim nowym serwisem Czewka.pl zamierzam wprowadzić kilka ciekawych rozwiązań podsuniętych przez Pana Tomasza. Polecam tę pozycję!
PS. Ups, dostrzegłem mały błąd, już zgłosiłem erratę, z pewnością wielu z Was się na niego natknęło.

Ocena: 5 , Jakub Kurek

 

Całkiem niezła pozycja. Mogę ją określić w następujący sposób: Zawsze wiedziałem, że gdzieś dzwoni, ale nie wiedziałem, w którym kościele. Mam pewną wiedzę z zakresu marketingu internetowego ale jest ona dość chaotyczna. Dzięki tej pozycji uporządkowałem swoją wiedzę. Czuję jednak pewien niedosyt. Na pewno wiele z informacji tam zawartych winno być rozwinięte. Cieszę się ktoś pozbierał w całość wiedzę w zakresie marketingu internetowego. Tak trzymać.

Ocena: 5 , Radosław Owczarek

 

Nabyłem tę książkę niedawno i powiem szczerze zaskoczyła mnie zakresem omawianych zagadnień związanych z wyszukiwarkami. To solidna i przemyślana pozycja a autora znam z jego artykułów w MI, więc kupowałem niemal 100% spokojny, że nie wyrzucę pieniędzy w błoto. Plus książki to uniwersalność: świetnie się ją czyta profesjonalistom (łatwo uporządkować wiedzę, jaka przewija się przez fachowe fora dyskusyjne) a tym co stawiają w marketingu internetowym swe pierwsze kroki towarzyszyć powinna przez kolejne etapy wtajemniczenia :) Do tego autor ma świetne pióro a z piszącymi o sprawach z obszaru informatyki jest tak, że albo mają dobrą wiedzę albo dobre pióro a tu tego albo na szczęście dla czytelnika nie trzeba stawiać :) Polecam

Ocena: 5 , Paweł Chmieliński

 

W książce dużo miejsca poświęcono na opisanie możliwości Google AdWords. Autor podpowiada jak nie stracić pieniędzy na reklamie w internecie, tylko mieć z tego wymierne korzyści. Dlatego dużo miejsca zajmują m.in. tak kluczowe sprawy, jak dobór właściwych słów kluczowych oraz badanie i analiza efektywności reklamy. Autor również bardzo słusznie radzi, że nie wolno skupiać się tylko na jednym typie reklamy w internecie. Ważna jest umiejętna dywersyfikacja typów reklamy. Pomocne w tym jest na pewno przedstawienie m.in. polskich systemów reklamy w internecie. Podsumowując jest to na pewno pozycja dla tych, którzy chcą się reklamować w internecie, oraz dla tych, którzy już to robią, ale chcą poprawić efektywność tej reklamy.

Ocena: 5 , Jarek

 

Ocena: 3

 

Nie wiem kto pisał poprzednie opinie, ale... po przeczytaniu 3/4 książki nie dowiedziałem się żadnych konkretów. Nie warto jej kupować dla jednego czy dwóch kilkustronicowych rozdziałów. Bardzo dużo zdezaktualizowanych informacji i powoływania się na raporty sprzed kilku lat. W porównaniu z "Wojownikiem SEO" miernota. W "Wojowniku..." konkrety znajduję praktycznie w każdym rozdziale. Nie polecam, pieniążki wyrzucone w błoto...

Ocena: 3 , Darek

 

Za dużo odesłań do innych pozycji w necie… nieco pustego pisania o niczym, według mnie mało praktyczna, powtarzanie oklepanych standardów. Autor nie pracuje jako pozycjoner - więc skąd miał znać praktykę. A jego długie wywody teoretyczne, szkoda czasu czytać. Byłem również na wykładzie, który prowadził to samo - mało praktyki - dużo gadania.

Ocena: 3 , Eryk

 

No nie, nie tego się spodziewałem po tej książce. Znajduje się w niej bezsensowne biadolenie, jak opis kiedy powstały wyszukiwarki, statystyki itp. Po tej książce spodziewałem się solidnej wiedzy jak zareklamować swoją stronę, a znalazłem... Jakieś niekonkretne rzeczy zupełnie nie mające się do marketingu...

Ocena: 3

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.