KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Marketing i public relations w małej firmie
Książkę się czyta jednym tchem. Mimo, że autor wspomina o tym, że można pominąć niektóre rozdziały warto przeczytać wszystkie. Bardzo polecam jest w niej ogrom wiedzy i życiowych przykładów. Rewelacja.
![]()
Dla prowadzących swoją firmę książka wyśmienita. Zalety tej książki to:
- napisana przystępnym językiem
- dużo ciekawych przykładów
- wiele cennych wskazówek
![]()
Wszystko bardzo przejrzyście napisane, przystępnym językiem,
miła lektura oraz bardzo duża liczba świetnych przykładów - polecam dla
ludzi, którzy interesują się marketingiem i PR.
![]()
Rewelacyjna - przejrzysta, ciekawa, z praktycznymi wskazówkami. Najlepiej zainwestowane 35 zł w firmę :)
![]()
Jeśli zajmujesz się marketingiem, prowadzisz własny biznes, masz kontakt z żywym handlem to musisz wiedzieć to co napisano w tej książce. Gorąca ją polecam, przystępny język, ciekawe przykłady, świetny styl... :)
![]()
Bardzo ciekawa książka, warta przeczytania. Chcąc zaznaczyć ciekawsze wiadomości markerem śmiało zaznaczymy połowę książki. Polecam
![]()
Bardzo dobra książka, polecam gorąco.
![]()
Fajne, przydałoby się coś takiego napisane przez Polaka.
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.