Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting



Pewnie większość z nas kojarzy Harry?'ego Pottera, czarodzieja, który zmienił dzieciństwo wielu z nas. Harry rozbudził we mnie marzycielską stronę i wiarę, w to, że prawdziwa magia gdzieś faktycznie istnieje. Jednak wracając do tematu książki, to co wspólnego ma Harry Potter z publikacją ?Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Otóż sporo! Książka w magiczny sposób otworzyła mi oczy na to, w jaki sposób pisać i jak przelewać myśli na papier, by realizować swoje cele. Wcześniej pisanie było dla mnie męczarnią, czymś, co trzeba zrobić, by napisać CV, list motywacyjny, pismo urzędowe, czy tworzyć maile do klientów. Pisałam, ale bez polotu, pomysłu i fantazji. Moja umiejętność pisania była poniżej jakiegokolwiek poziomu. Wszystko mogę zawdzięczać głównie swojej polonistce ze szkoły podstawowej. Pamiętam dokładnie jej wyraz twarzy podczas publicznego biczowania nas za błędy popełnione w wypracowaniach. Wtedy wiedziałam, że ze swoim talentem pisarskim świata nie zawojuje. Po latach przypadkiem trafiłam na książkę Jabłońskiego ? takiego polskiego Dumbledore'a copywritingu, który prostym językiem tłumaczy podstawowe zasady kreatywnego pisania i tworzenia tekstów. Teksty tworzone przez niego i zawarte w publikacji chce się czytać, a nawet chłonąc niczym trylogię J.K. Rowling. Książkę przeczytałam w kilka dni, a jej zasady systematycznie wprowadziłam w życie. Sama złapałam się na tym, że polubiłam składać zdania, kocham opowiadać i nawet zaciekawiło mnie tworzenie tekstów na różne okazje. Z każdym miesiącem czuje się coraz lepiej, nabieram wprawy, a co najważniejsze dla mnie udało mi się napisać zarobkowo kilka artykułów do magazynu, gdzie zebrałam pozytywne recenzje. Dla mnie ta książką jest inspiracją i motywacją do tego, by ciągle pracować nad sobą i swoimi słabościami, bo czasami wystarczy mały krok, by zmienić, coś na lepsze lub by złapać nową, całkiem inspirującą zajawkę. Polecam Artura jako tego, który magią słowa zaraża swoich czytelników. Zamówienie numer G01132436846

Ocena: 6 , Daria

 

Dobra książka

Ocena: 6

 

Ciekawa i dobrze skondensowana treść. Czyta się dobrze, autor również zna się tym, o czym pisze. Nie mam wobec książki poważnych zarzutów, choć raczej skierowana do początkujących copywriterów niż bardziej zaawansowanych.

Ocena: 5

 

Połowa książki może dla niektórych okazać się mało interesująca i dotyczy głównie badań, testów i prezentacji tekstu na stronie. Może ta część okazać się nudna, męcząca. Ale nie warto się zrażać, ponieważ po tej części już jest o niebo lepiej - znajdziemy w niej bowiem przydatne techniki zachęcające potencjalnych klientów do zakupu, techniki jak tworzyć efektywne nagłówki itp.

Ocena: 4 , Kasia

 

Dobrze się czyta.

Ocena: 4

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.