Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II



Godna pozycja na dzień dobry. Otrzymałem odpowiedź na temat konfiguracji celów oraz zdarzeń.

Ocena: 6 , Tomasz Root

 

Warta przeczytania

Ocena: 6 , Jolanta Waniowska

 

Bardzo fajny podręcznik dla początkujących, pozycja naprawdę dobra na start.

Ocena: 5 , remq

 

Analytics teraz to standard. Książka ciekawa i przystępna. Wszystko jednak trzeba sprawdzić w praktyce. Słabo potraktowany temat mierzenia kontaktów telefonicznych, a to też jest możliwe np. przez coś takiego jak calltracker. Mnie to interesowało ze względu na spory udział rozmów, które generują działania marketingowe. A to jest często nieodkryty element mierzenia skuteczności reklam.

Ocena: 4 , Marcin

 

Faktycznie napisana przystępnym językiem, ale w większości to marketingowe banały, w stylu "możesz zrobić", z dużą dawką pozytywnego entuzjazmu. Kupiłem ją dla naszych marketingowców, ale żaden nie potrafił przy jej pomocy w GA zdefiniować sobie Konwersji, Celów, zdarzeń, widoków, filtrów etc. Dowiedzieli się tylko że mogą, ale po tek lekturze nadal nie potrafią z tego korzystać.

Ocena: 3

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.