KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Godna pozycja na dzień dobry. Otrzymałem odpowiedź na temat konfiguracji celów oraz zdarzeń.
Warta przeczytania
Bardzo fajny podręcznik dla początkujących, pozycja naprawdę dobra na start.
Analytics teraz to standard. Książka ciekawa i przystępna. Wszystko jednak trzeba sprawdzić w praktyce. Słabo potraktowany temat mierzenia kontaktów telefonicznych, a to też jest możliwe np. przez coś takiego jak calltracker. Mnie to interesowało ze względu na spory udział rozmów, które generują działania marketingowe. A to jest często nieodkryty element mierzenia skuteczności reklam.
Faktycznie napisana przystępnym językiem, ale w większości to marketingowe banały, w stylu "możesz zrobić", z dużą dawką pozytywnego entuzjazmu.
Kupiłem ją dla naszych marketingowców, ale żaden nie potrafił przy jej pomocy w GA zdefiniować sobie Konwersji, Celów, zdarzeń, widoków, filtrów etc. Dowiedzieli się tylko że mogą, ale po tek lekturze nadal nie potrafią z tego korzystać.
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.