Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji



Książka momentami o niczym i o maśle, jednak całokształt wyszedł nieźle. Mnie najbardziej przypadł do gustu rozdział o Permission marketingu i marketingu wirusowym. Książka nie wyczerpuje tematu, ale mamy wszystkie potrzebne elementy w procesie e-marketingu. W moim przekonaniu książka obowiązkowa dla początkujących i średnio zaawansowanych. W sumie napisana lekko, przystępnie.

Ocena: 5 , Rafał Królikowski

 

Wczoraj wieczorem skończyłem czytać "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji". Osobiście uważam, że jest to bardzo dobra pozycja, która wypełniła lukę w polskim rynku wydawniczym. W książce znalazłem konkretne odpowiedzi oraz wskazówki dot. e-marketingu. Pozycje tę będę polecał kolegom z branży! Brawa!

Ocena: 5 , Maciej Lewiński

 

Moim zdaniem książka jest bardzo dobra. Polecam ją zaawansowanym amatorom e-marketingu - czyli ludziom, którzy już trochę pracują w e-biznesie. Niestety praktycznych informacji dla początkujących jest tu mało, ale od razu czytelnik dowiaduje się, że nie jest to książka dla początkujących. Tak samo bardzo zaawansowani marketerzy nie mają tu zbyt wiele do szukania. Szczególnie wartościowe są przykłady zawarte w tej książce. Jak każda praca zbiorowa ma artykuły lepsze i gorsze, jednak podsunęła mi kilka dobrych pomysłów. POLECAM!

Ocena: 5 , Janusz

 

O niektórych rzeczach nie zdawałem sobie sprawy podczas współpracy z agencjami różnymi. Szkoda tylko, że nie zawsze takie zasady są stosowane.

Ocena: 5

 

Współpraca przy projektach internetowych nie była taka prosta... Z niektórymi zagadnieniami/pytaniami mierzyłam się sama wcześniej w mojej pracy. Tym bardziej jestem bardzo mile zaskoczona ilością praktycznych podpowiedzi i realnym podejściem do tematów e-marketingowych. Książka napisana przystępnie i lekko, ale wymaga pewnej podstawowej wiedzy. Moim zdaniem pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce poznać temat w praktyce i pracuje w branży. Dużo przykładów, odniesień do case'ów, rozwiązanych problemów. Wypełniła moją wiedzę teoretyczną o wymiar praktyczny.

Ocena: 5 , Monika Lewicka

 

Bardzo przydatna pozycja. Czasem nomenklatura mało zrozumiała, ale to tylko świadczy o tym, że dużo się muszę jeszcze nauczyć. Polecam!

Ocena: 5 , AK

 

Książka wprawdzie pobieżnie traktuje niektóre wątki, jednak czyta się ją przyjemnie no i dotyka kompleksowo całego e-marketingu. To kopalnia wiedzy nt wielu zagadnień, z jakimi przychodzi mi borykać się w mojej pracy, jako Marketingowiec.

Ocena: 5 , Krzysztof Zawrutny

 

Ocena: 4

 

Dobra pozycja. Takiej książki nie było jeszcze na polskim rynku. Szkoda tylko, że niektóre tematy nie zostały bardziej rozwinięte.

Ocena: 4 , Pablo

 

Książka słaba, Już na samym początku czytając jeden z działów czułem się jakbym czytał dokładnie to samo co w jakiejś innej ksiązce, którę czytałem pare tygodni wcześniej. Ogólnie spodziewałem się czegoś innego. Wg mnie napisana bardzo nieprzystępnym językiem. Książka tylko dla "fanatyków" .

Ocena: 3

 

Książka jest bardzo słaba. W zasadzie są w niej 2 rozdziały, które warto przeczytać - tj. o marketingu wirusowym i desktop marketingu (kilka ciekawych przykładów z życia). Reszta książki to zlepek niepowiązanych ze sobą tematów, które są potraktowane bardzo pobieżnie. Skutek tego jest taki, że książka skacze z tematu na temat, poświęcając każdemu zagadnieniu parę stron. Miało być przez praktyków dla praktyków (tak sugerował wstęp), a poza wspomnianymi 2 rozdziałami jest sama teoria, która jest jeszcze gorzej omówiona niż w innych książkach. Ogólnie więc odradzam.

Ocena: 3 , Marcin Nowak

 

Jak na praktyków to mało praktyczna ta pozycja.. szczerze powiedziawszy niestety czuć, że książka została napisana by promować autorów a nie nieść kaganek oświaty o skutecznych działaniach i przedstawia ewidentnie przede wszystkim punkt widzenia wygodny dla agencji interaktywnej nierzadko punt widzenia zupełnie rozbieżny z celami i potrzebami przedsiębiorstw.

Ocena: 3 , Janusz Lewski

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.