Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta



Książka jest napisana w przejrzysty sposób, wiadomo co jest treścią merytoryczną, co jest przykładem do przedstawionej wiedzy. Bardzo się to przydaje, gdy chce się wrócić do jakieś treści w późniejszym czasie. Dodatkowo język zastosowany w książce jest zrozumiały nawet dla największego laika marketingowego, dlatego polecam tę książkę każdemu przedsiębiorcy, który chce świadomie rozwijać swój biznes, swoją markę. Oczywiście nie zmniejsza to wartości merytorycznej, wręcz przeciwnie, to, że każde "trudne" pojęcie jest tłumaczone utrwala wiedzę, którą właśnie nabywamy i pozwala swobodnie rozmawiać w przyszłości z osobami, które wesprą nas we wdrażaniu działań na ścieżce zakupowej klienta (wiem co mówię :)). Po przeczytaniu książki ma się zapał do działania, a co najważniejsze ma się również narzędzia do wdrożenia pomysły w życie. Uważam, że książka jest obowiązkową pozycją dla każdej osoby, która chce działać w obszarze marketingu i dla każdego przedsiębiorcy, który chce się rozwijać

Ocena: 6 , Daria

 

Książka napisana świetnie. Ogromna dawka praktycznej wiedzy. Wszystkie porady wdrażamy sukcesywnie w naszej firmie. Polecam :)

Ocena: 6 , Joanna

 

Nie uważam, aby książka deprecjonowała w jakikolwiek sposób CEx, jak napisała jedna z komentujących. Autorka tej książki jasno sformułowala na wstępie jakie zadanie sobie postawiła i obietnice złożone czytelnikowi w 100% spełniła. Moim zdaniem zrobiła kawał dobrej roboty z 3 powodów. 1. Książka jest świetnie uporządkowana. Przemyślana pod względem porcjowania wiedzy, a odnośniki do innych książek też są elementem tego ładu i dają pole do dalszego rozwoju. 2. Książka uczy podstaw CE, głównie poprzez zadawanie sobie właściwych pytań. Osobiście uwielbiam autorów, którzy formułują za mnie właściwe pytania. Bo nie oszukujmy się, często te potrzebne pytania zaczynamy sobie zadawać dopiero po serii wielu porażek, krążymy wokół problemu i wracamy do punktu wyjścia. Bez podstawowej wiedzy nie jesteśmy w stanie nawet w połowie zrozumieć co robimy źle. Rzeczy na pozór banalne są najtrudniejsze. Pomijamy je, a potem jesteśmy zdziwieni, że wszystko się sypie. I ta książka, mimo że - 3 atut - jest napisana sprawnie, łatwo i szybko się ją czyta - motywuje do wysiłku i uważnego przejrzenia tego, jak dotąd się kształtowało swoją strategię albo postawienia fundamentu pod to, co planujemy. Stabilnego fundamentu, popartego psychologią, który pozwoli zaprosić klienta do stołu. Jak dla mnie - z czystym sumieniem godna polecenia pozycja!

Ocena: 6 , Dafne

 

Genialna książka. Merytoryczna, ciekawa a przede wszystkim konkretna. Książka stanowi dokładną "mapę drogową" do wdrożenia strategii marketingowej w firmie. Po jej przeczytaniu wdrożyliśmy zawarte w niej sugestie i to realnie wpłynęło na naszą prace i osiągane wyniki. Polecam

Ocena: 6 , Krzysztof

 

Jak być skutecznym, a tym samym zwiększać zyski? Jak wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie i z jakich narzędzi korzystać? Jak stać się klientocentrycznym marketerem, pamiętać o podstawach i cały czas się rozwijać. Ksiązka p. Wojciechowskiej to uporządkowane kompedium wiedzynz podziałem na część teoretyczną i warsztatową. Po jej lekturze każdy będzie w stanie przanaliwoać ścieżkę zakupową klienta i przygotować swoją organizację na zmiany :)

Ocena: 6 , Iza

 

Rzetelne opracowanie tematu. Dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i dla poczatkujacych w sam raz.

Ocena: 5

 

ok

Ocena: 4

 

Ta książka to jakieś nieporozumienie!!! Masę odnośników do innych książek. Książki, które w większości przeczytałam - szkoda, że w opisie brakuje informacji, ze autorka zrobi skrypt z tych książek. Połowa książki poświęcona na opisanie Design Thinking (???). Rozumiem, że teraz jest moda na DT, ale żeby aż tak zdeprecjonować Customer Experience??? Dodawanie w tytule słowa Management oznacza, że chyba nikt z wydawnictwa nie sprawdził ile w treści jest o zarządzaniu. To jest CX na poziomie juniora. Dobrze, że mogę zwrócić książkę.

Ocena: 1

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.