KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Biblia copywritingu
Kopalnia wiedzy.
![]()
doskonala książka naszpikowana konkretami
![]()
Dobry tekst sprzedaje, napisał o tej książce Paweł Tkaczyk. To powinno wystarczyć, żeby każdy, kto pracuje z klientem, kto prowadzi jakikolwiek biznes poznał zasady budowania relacji z klientem na długo i skutecznie. Uwielbiam teksty Darka, czytam go od dawna, od nie uczyłam się komunikacji mailowej.
Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać musisz tę książkę mieć. Przyszła dzisiaj, cieplutka z wydawnictwa. Zrobiłam malutka przerwę na zrobienie kawy i napisanie recenzji. Nie mogę dłużej czekać, bo wiem, że TY tej książki potrzebujesz. Przykłady, pomysły, genialna wiedza, jasny język. Nie czekaj, kupuj.
![]()
Ta książka jest świetna, jestem freelancerem i uważam, że ta pozycja znacznie przydała mi się w mojej pracy. Moje newslettery są znacznie lepsze i chętniej klikane!
![]()
Przydatna pozycja! Zdecydowanie warto przeczytać.
![]()
Autor bez zbędnej teorii wprowadza czytelnika w świat tekstów sprzedażowych. Podaje praktyczne porady, przykłady oraz schematy do wykorzystania w zasadzie "od zaraz". Pokazuje też, że copywriting to nie sielanka, tylko ciężka praca - choć można iść na skróty. W iście perfekcyjny sposób łączy klasyczne techniki sprzedażowe z przekazem tekstowym. Polecam!
![]()
Polecam! Twoje teksty będą o wiele lepsze, nie mówię już o zarobkach ;)
![]()
Cholernie dobra książka! Myślałem, że przerobiłem już wszystkie materiały od Darka, ale pisząc Biblię Copywritingu przeszedł sam siebie. Niepublikowane dotąd treści i najistotniejsze wskazówki podane w formie przystępnej pigułki. To lubię.
![]()
Książka 10/10. Jeśli chcesz napisać swoją pierwszą ofertę sprzedażową - obowiązkowa do przeczytania. To jest podręcznik copywritingu - manual - instrukcja krok po kroku. Kupuj, czytaj i sprzedawaj!
![]()
Jestem po lekturze Biblii Copywritingu. Tego mi brakowało. Przypomniała mi, że tak właśnie krok po kroku tworzyłem swoje najlepsze teksty z Dynatextem pod ręką. Pytanie po pytaniu, a tekst sam się pisał i świetnie sprzedawał. Taki copywriterski kompas w druku :)
![]()
Zdziwiłem się, że Biblia copywritingu liczy tylko 200 stron. Po przeczytaniu okazało się, że Darek w niecałych 200 stronach zawarł samo mięso! Bez rozwadniania i lania wody. Jak dla mnie jest to narzędzie, które będę wykorzystywał w codziennej pracy. Bo tego mi brakowało. Przepisu, by krok po kroku za każdym razem stworzyć cholernie skuteczny tekst sprzedażowy.
![]()
Jak pisać angażujące teksty?
Co robić, by klienci kupowali?
Czy jeden tekst może zdziałać więcej niż zawodowy handlowiec?
Odpowiedź jest jak zawsze gdzieś po środku. By oszczędzić Ci błądzenia w ciemnościach i niepewności, przygotowałem ten odcinek. Opowiadam w nim o książce Biblia Copywritingu autorstwa Darka Puzyrkiewicza.
W przyszłości pojawią się transkrypcje podcastu, jednak chwilowo zapraszam do wysłuchania. Znajdziesz tam informacje o tym:
– czym jest copywriting i dlaczego warto ten temat zgłębiać;
– kim jest autor i czy można mu zaufać;
– dla kogo jest ta książka i czy warto ją czytać;
– jakie są najważniejsze lekcje, które możesz z niej wyciągnąć.
Więcej o książce w formie audio znajdziesz tutaj:
http://www.ksiazkiktoreucza.pl/ksiazki-ktore-ucza-1-biblia-copywritingu/
![]() |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.