Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Wystąpienia publiczne. Trening dla menedżerów polityków i expertów PR


Wystąpienia publiczne. Trening dla menedżerów polityków i expertów PR

Autor: Bert Decker
ISBN: 9788362195237
Tytuł oryginału: You've Got to Be Believed to Be Heard. The Complete Book of Speaking In Business and in Life!
Format: HA, stron: 312
Oprawa:
Data wydania: 2009-10-01

Koszty wysyłki

Cena książki: 39.90 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Czy jesteś wiarygodny? Czy odczuwasz dyskomfort a nawet strach kiedy masz wystąpić przed grupą ludzi? Czy masz problemy ze sprawnym przekazywaniem komunikatów? Czy ludzie słuchają, kiedy do nich mówisz, czy raczej nie są w stanie skupić się na twoich słowach? Efektywna komunikacja odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie i w życiu codziennym. Najlepsi komunikatorzy docierają nie tylko do naszych umysłów, ale także do naszych serc. Zdobywają nasze zaufanie. Realizując program Berta Deckera, opisany w niniejszej książce, możesz się nauczyć wywierać wrażenie na słuchaczach i wpływać na nich. W przejrzanym i zaktualizowanym wydaniu książki, Bert Decker przekłada swoje ogromne doświadczenie na nowatorskie podejście do wystąpień publicznych, podając przykłady ćwiczeń, które każdy może wykonywać we własnym zakresie. Autor uzupełnił także znane z pierwszego wydania metody behawioralne, opisując potężne narzędzie do porządkowania treści wystąpień. Z tego podręcznika możesz się nauczyć szybkiego tworzenia konkretnych, zorientowanych na słuchacza komunikatów. Poświęć kilka wieczorów na lekturę tej książki, a dowiesz się, jak zdobywać zaufanie ludzi, będące podstawą skutecznej komunikacji w każdych okolicznościach. Dowiesz się:

  • jak pokonać tremę;
  • jak sprawić, by twój głos brzmiał dynamicznie;
  • dlaczego kontakt wzrokowy pomaga w zdobywaniu zaufania;
  • kiedy i jak podkreślić treść przekazu za pomocą humoru;
  • jak skutecznie wyeliminować wtrącenia typu hmm i eee;
  • jak szybko uporządkować myśli i przekształcić je w spójny komunikat;
  • jak przejść od przekazywania informacji do wywierania wpływu;
  • jak wywierać wpływ, pozostając sobą niezależnie od tego, czy przemawiasz do jednej, czy do stu osób;
  • jak w ośmiu krokach przekształcić swoje nawyki komunikacyjne.

O AUTORZE BERT DECKER jest założycielem i prezesem firmy Decker Communications, Inc. W ciągu ponad 25 lat przeszkolił wraz ze swoimi współpracownikami setki tysięcy dyrektorów, menedżerów i sprzedawców, przekształcając ich w skutecznych mówców. Klientami jego firmy są takie korporacje jak AT&T, Charles Schwab & Co., HP, Pfizer, State Farm Insurance, Wells Fargo i wiele innych. Obecnie Decker poświęca dużo czasu na wygłaszanie wykładów dla członków stowarzyszeń i korporacji w całym kraju. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Yale, był dyrektorem National Speakers Association oraz jest przewodniczącym komisji doradczej Armii Zbawienia w San Francisco. Mieszka z żoną w San Francisco.
OPINIE To porywająca lektura, przyjemna i pożyteczna dla każdego, kto z racji powinności zawodowych lub społecznych zabiera głos publicznie.  Życiowe ujęcie tematu, znamienne przykłady wystąpień publicznych, liczne cytaty z klasyki stają się prawdziwą inspiracją dla czytelnika. Polecam tę książkę szczególnie tym, którzy spoczęli na lurach. - Marzena Raźniewska-Półkoszek, dyrektor generalny i trener BOMIS-u
Cierpliwość i profesjonalizm Berta Deckera pozwoliły mi tworzyć komunikaty płynące z serca i zawierające konkretną wizję rozwoju organizacji. Pomógł mi pozbyć się nawyku czytania wystąpień z kartki, dzięki czemu zacząłem odczuwać przyjemność z występowania przed publicznością. Phil Harriman, prezes organizacji Million Dollar Round Table
Profesjonalni menedżerowie muszą umieć skutecznie komunikować się z ludźmi. Zasady i spostrzeżenia zawarte w książce Deckera są wyjątkowe. Stosuję je każdego dnia. Bob Geren, menedżer drużyny Oakland Athletics
Myślę, że metoda Deckera zastosowana w Siemensie pozwoliła nam szybko przekształcać myśli w komunikaty przeznaczone dla konkretnego odbiorcy. Dziś mamy spójny schemat komunikacji. Wszystko zaczyna się od odpowiedniego punktu widzenia. Dzięki schematowi każdy wie, co musi być zrobione i dlaczego. Kiedy wprowadziliśmy to niezwykłe narzędzie do naszego normalnego procesu komunikacji, ludzie zareagowali bardzo pozytywnie. Stanowi ono odpowiedź na typowe pytania: Co? Dlaczego? Co mi to da? Susan Schramm, wiceprezes do spraw sprzedaży i marketingu w firmie Siemens
W czasach, gdy osoby publiczne są często produktami swoich doradców, Bert Decker proponuje zupełnie nowe podejście. Jego książka dowodzi, że można odnosić sukcesy dzięki autentyczności. Nancy Pelosi, przewodnicząca Izby Reprezentantów Stanów Zjednoczonych
Bert Decker jest w dziedzinie komunikacji tym, kim Tom Peters jest w zarządzaniu. Niezależnie od tego, czy występujesz przed jedną osobą, czy przed wielotysięczną publicznością, powinieneś przeczytać tę książkę. To najlepszy podręcznik doskonalenia nawyków komunikacyjnych. Kup go, miej zawsze pod ręką, zapisuj w nim swoje spostrzeżenia i nikomu nie pożyczaj! Judith Briles, autorka książek Confidence Factor i Woman to Woman 2000



BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.