KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY | 
 
Wizerunek w marketingu przedsiębiorstw 
Autor:
Iwona Wilk
 Cena książki: 19.01 złMonografia przybliża zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstwa w świetle jego aktywności marketingowej na rynku, uwzględniając zarówno relacyjny, jak i proekologiczny aspekt tych działań. W trzech rozdziałach omówiono kolejno: wizerunek przedsiębiorstwa, public relations oraz zielony marketing, a szczegółowo przedstawiono takie zagadnienia, jak: relacyjny aspekt marketingu, znak towarowy, reklama korporacyjna, employer branding czy społeczna odpowiedzialność biznesu. BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
 Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.  | 
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.  | 
| O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy | 
Copyright © Kasat Sp. z o.o.