KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY | 
 
Strategie przedsiębiorstw handlu elektronicznego 
Autor:
Jan Michalewski
 Cena książki: 24.00 złNakład wyczerpanyW ostatnich latach obserwujemy intensywny rozwój sektora e-commerce. Branża ta rośnie dynamicznie, ale też bardzo intensywnie się zmienia, co stanowi duże wyzwanie dla konkurujących w niej przedsiębiorstw. Publikacja ta pozwala spojrzeć na strategie przedsiębiorstw handlu elektronicznego z perspektywy szkoły zasobowej. Celem tej publikacji jest: 
 Rozważania teoretyczne dotyczące strategii i modeli biznesowych poparte zostały przykładami praktycznymi oraz studium przypadku przedsiębiorstwa Amazon – jednej z największych i najbardziej innowacyjnych firm sektora. BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
 Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.  | 
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.  | 
| O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy | 
Copyright © Kasat Sp. z o.o.