Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników


Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Autor: Michael E. Porter
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 83-246-0155-4
Tytuł oryginału: Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance
Format: B5, stron: 664
Oprawa: twarda
Data wydania: 2010-02-11

Koszty wysyłki

Cena książki: 89.00 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Ta książka to kamień milowy
w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy

Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej.

Książka "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników" to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów:

  • jak odróżniać działania, które powiększają wartość firmy, od tych, które są zbędne,
  • jak uzyskać trwałą przewagę kosztową,
  • jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi,
  • jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta,
  • kiedy opłaca się koncentrować działalność firmy w wybranym segmencie,
  • jak rozpoznawać "dobrych" konkurentów, czyli tych, którzy umacniają pozycję innych firm na rynku,
  • jak wprowadzać nowe substytuty tradycyjnych i powszechnie akceptowanych produktów,
  • jak wykorzystać siłę dóbr komplementarnych: strategia sprzedaży pakietowej.


"Porter zawarł w tej książce wszystko, co trzeba wiedzieć o zasadach konkurowania.
Tę wiedzę należy jak najszybciej upowszechnić."
Antitrust Law & Economics Review




BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.