Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspekty


Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspekty

Autor: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz
ISBN: 978-8-3620-6264-5
Format: HA, stron: 221
Oprawa:
Data wydania: 2017-03-25

Koszty wysyłki

Cena książki: 15.36 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspekty

Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP

Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz

Miejsce i data wydania: Szczecin 2015

Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG

www.wydawnictwoivg.pl, email: biuro@wydawnictwoivg.pl





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.