Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Jak oczarować klienta


Jak oczarować klienta

Autor: Jan Batorski
ISBN: 978-8-3758-2122-2
Format: HA, stron: 215
Oprawa: miękka
Data wydania: 2008-03-11

Koszty wysyłki

Cena książki: 23.92 31.9

Oszczędzasz: 7.98 zł (25.015673981191%)



 
 

 

Opanuj sztukę oczarowywania klientów

Niektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz zapewne wielu ludzi o których myślisz sobie czasami "Kurcze, jak on to robi?". I marzysz, aby być taki jak oni. Może już najwyższy czas na spełnienie marzeń?

Zacznijmy od pewnego, niezaprzeczalnego faktu. Sprzedawcami jesteśmy wszyscy - czy Ci się to podoba, czy nie. W szkole sprzedawaliśmy naszą wiedzę za stosowne oceny - w tym wypadku naszym klientem był nauczyciel. W pracy natomiast sprzedajemy nasz czas pracodawcy - który suma sumarum także jest naszym klientem. Nieprawdopododne, zgodzisz się?

Na czym więc polega sprzedaż?

Sztuka sprzedaży przydaje się więc wszędzie tam, gdzie mamy kontakt z ludźmi. Gdzie musimy wykonać pewną usługę - sprzedać coś, czym dysponujemy. Problem jednak pojawia się wówczas, gdy nasz klient ma wątpliwości. Czy aby na pewno chce kupić ten produkt, tą usługę? Czy chce kupić właśnie od nas? A może skorzystać z oferty konkurencji?

Jak oczarować klienta
Wszędzie tam, gdzie pojawia się popyt oraz podaż - pojawia się również konkurencja. Jest to całkowicie naturalna kolej rzeczy. A podobno nie ma ludzi niezastąpionych. Ty jednak, dzięki publikacji "Jak oczarować klienta" masz możliwość zbliżenia się do granicy bycia niezastąpionym!

 

 Dobra wiadomość:

Sztuki sprzedawania można się nauczyć!

Mało tego - na tę naukę nigdy nie jest za późno. Nie jest tak, że rodzisz się z genem odpowiedzialnym za dobrą jakość sprzedaży. To, czy będziesz w tej materii dobry zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Koniec z wymówkami, Przyjacielu :-) Nie mniej jednak dostaniesz teraz garść bardzo ciekawych informacji, które mają za zadanie pomóc Ci w tym procesie - tak na dobry początek.


"Książka jest obowiązkową pozycją dla każdej osoby, która zajmuje się utrzymywaniem relacji z klientami, handlem a także dla ludzi, którzy chcą mieć lepsze relacje z bliskimi. Książka podpowie nam to, jak nie wpadać we frustracje, jak wychodzić z różnych konfliktów i najważniejsze - jak więcej sprzedawać zyskując nie tylko klienta, ale jednocześnie przyjaciela."

- Kamil M.,

Publikacja "Jak oczarować klienta" dotyczy sztuki zjednywania sobie potencjalnego Klienta w procesie sprzedaży, a przede wszystkim jest odpowiedzią na pytania:

  • jak zapewnić sobie wiarygodność?
  • jak zdobyć zaufanie?
  • jak osiągnąć najwyższy poziom więzi emocjonalnych, czyli przyjaźń?

Jak skutecznie sprzedawać
Skuteczna sprzedaż nie odbywa się na poziomie "Firma - Firma" lecz na poziomie "człowiek - człowiek". Warunkiem powodzenia w procesie sprzedaży jest wystąpienie więzi emocjonalnej między sprzedawcą a potencjalnym klientem. Dzięki opanowanej sztuce zjednywania sobie klienta możesz zwiększyć radykalnie poziom sprzedawanych produktów i usług.


    "W mojej branży ta lektura, mówiąc wprost - jest cacy :) Ciągle mam kontakt z klientem, a dziwnym trafem po wprowadzeniu zmian zgodnie z tym ebookiem, kontakt sporo się poprawił ;) Fajny ebook - polecam."

- Jakub Jaszkin, 20 lat -handlowiec, student, syn pomagający w rodzinnym biznesie

Od autora:

Nazywam się Jan Batorski. Od 35 lat zajmuję się sprzedażą. Przez 30 lat sprzedawałem swoją wiedzę pedagogiczną i inżynierską. Od 12 lat zajmuję się sprzedażą produktów finansowych. Pełniłem
funkcję agenta ubezpieczeniowego, kierownika 52 osobowego zespołu sprzedawców, trenera umiejętności biznesowych.

Wiarygodność, zaufanie, przyjaźń - to prawdziwa tajemnica sukcesu sprzedawcy

Sprzedaż to proces - i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to będziesz sprzedawał swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego życia prywatnego. Jeśli chcesz dobrze sprzedawać - postaw na profesjonalizm.

Ten krótki program jest wprowadzeniem do dalszego doskonalenia profesji, którą wybrałeś. Publikacja ta jest kursem, co oznacza, że nie służy ona do pasywnego czytania, lecz kształtowania umiejętności. Wykonaj więc proponowane w niej ćwiczenia i eksperymenty!

Czego konkretnie możesz się spodziewać?

 

  • Jakie jest 10 najczęściej popełnianych błędów podczas sprzedaży?
  • Dlaczego decydujące jest pierwsze wrażenie i jak uczynić je pozytywnym?
  • Czemu tak istotna jest spójność i w jaki sposób ją utrzymywać?
  • Dlaczego w sprzedaży ważny jest uśmiech?
  • Jak być dobrym słuchaczem i pokonać przeszkody w słuchaniu?
  • W jaki sposób unikać konfliktów czytając z gestów?

Ten poradnik jest pierwszym polskim, tak obszernym kompendium wiedzy na temat technik sprzedaży. Należy także mocno podkreślić fakt, że autor jest nie tylko teoretykiem, ale również - a właściwie przede wszystkim - praktykiem. Wszystkie opisane metody testował na sobie, by teraz móc je przekazać Tobie. Wykorzystaj ten fakt i działaj już teraz! Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz, aby już za kilka minut móc korzystać z wiedzy zawartej w podręczniku.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.