Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj


Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

Autor: Tomek Tomczyk
ISBN: 9788378956624
Format: HA, stron: 376
Oprawa:
Data wydania: 2013-11-19

Koszty wysyłki

Cena książki: 27.99 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Jeśli chcesz się wybić z tłumu i zarabiać na blogu, to lepszej książki, która ci to ułatwi, na rynku nie znajdziesz. To blisko 400 stron samych konkretów. Dowiesz się z nich, jaką mentalność powinien mieć bloger i co odróżnia dobrego twórcę od przeciętnego. Poznasz etapy, techniki i sekrety komercjalizowania bloga. Dostaniesz odpowiedź na wiele pytań, jakie zadaje sobie każdy bloger, który otrzymuje oferty współpracy od firm. Poznasz szczegóły najciekawszych, ale i najgorszych kampanii. Największe błędy i drobne sukcesy.

Bądź blogerem, nie marnuj się!

Fragment książki

Wszystko, co najlepsze w blogosferze, zostało zbudowane na kłamstwie.

Blogosfera jest jedną wielką ściemą, mniej lub bardziej udanym działaniem wizerunkowym poszczególnych blogerów. Jako całość jest tworem istniejącym wyłącznie w teorii. W praktyce każdy sobie rzepkę skrobie jesteśmy zaprzeczeniem spopularyzowanej przez Hemingwaya sentencji, jakoby żaden człowiek nie był samotną wyspą, tylko częścią kontynentu. Nas blogerów łączą więzy przyjaźni i interesów, ale nie potrzebujemy tego ani by przetrwać, ani by stać się najlepszymi. Samo pojęcie dobry bloger jest niedefiniowalne, podobnie jak bloger. Ilu ludzi, tyle definicji. Przyjęło się mówić, że dobry, to taki, którego się czyta. A najlepszy? Najlepszym możesz być ty

Info o autorze

Tomek Tomczyk, jeden z najbardziej popularnych i wpływowych blogerów w Polsce. Autor ponad 2000 publikacji, bohater kilkudziesięciu artykułów prasowych. Prowadzi dwa blogi: Kominek IN i Kominek ES, na których porusza tematy związane z psychologią emocji, mediami i szeroko pojętym stylem życia. Każdego miesiąca jego strony notują ponad milion odsłon i tysiące komentarzy czytelników. Współuczestniczył w kreowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych dla kilkudziesięciu największych światowych marek, a od 2010 roku prowadzi wykłady i szkolenia dla firm w zakresie PR i reklamy w blogosferze. Autor wydanej w 2012 roku książki "Bloger"





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.