Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Antologie Harvard Business Review


Antologie Harvard Business Review

Autor: Harvard Business School Press
ISBN: 83-111-1111-1
Format: A5, stron: 0
Oprawa: twarda
Data wydania: 2005-09-01

Koszty wysyłki

Cena książki: 828.00 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Zamów roczną subskrypcję antologii Harvard Business Review.
Co miesiąc w Twoje ręce trafi kolejna publikacja z serii.

Harvard Business School skupia swoją uwagę na poszukiwaniu, kształtowaniu, współtworzeniu i publikowaniu w różnej formie tych idei i innowacji w zarządzaniu, które będą miały zasadniczy wpływ na środowisko biznesowe w ciągu najbliższej dekady. Będąc częścią Harvard University udostępnia najnowszą wiedzę o zarządzaniu -- gwarancją są najwybitniejsi autorzy i profesorowie Harvard Business School oraz znani praktycy biznesu.

16 publikacji poruszających najważniejsze dla menedżera zagadnienia

"Antologie Harvard Business Review" to zbiory najciekawszych artykułów pogrupowanych według wybranych zagadnień biznesowych, opublikowane w Harvard Business Review -- najbardziej prestiżowym magazynie menedżerskim na świecie. Poznaj najważniejsze i przełomowe publikacje magazynu, z których duża część nie była jeszcze publikowana w polskiej wersji językowej Harvard Business Review.

  • przełomowe idee i nowoczesne koncepcje zarządzania;
  • przykłady z życia czołowych światowych firm, wyzwania i problemy, przed którymi stają;
  • najlepsze strategie oraz techniki zarządzania przedsiębiorstwami różnej wielkości i z różnych branż;
  • najnowsze koncepcje wybitnych ekonomistów i instytucji badawczych oraz ich praktyczne zastosowanie w świecie biznesu;
  • doświadczenia menedżerów, konsultantów i ekspertów oraz wypływające z nich wnioski dla praktyków biznesu.

"Antologie Harvard Business Review" to 16 publikacji poruszających najważniejsze dla menedżera zagadnienia. Każda z książek koncentruje się na wybranej dziedzinie biznesu. Dotyczą one różnego rodzaju przedsiębiorstw, sektorów, dziedzin zarządzania. Skupiają się na najważniejszych dla menedżera zagadnieniach, takich jak: podejmowanie decyzji, komunikacja, przywództwo, zarządzanie marką, strategia, marketing, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów...

.



BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.