Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Scientific Advertising


Scientific Advertising

Autor: Claude Hopkins
ISBN: 978-83-7701-285-7
Format: HA, stron: 128
Oprawa: miękka
Data wydania: 2011-10-18

Koszty wysyłki

Cena książki: 26.17 34.9

Oszczędzasz: 8.73 zł (25.014326647564%)



 
 

 

Kto jeszcze chce poznać
21 legendarnych zasad pisania
skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?

Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów Claudea Hopkinsa.

Prawdopodobnie powinienem w tym miejscu napisać kilka chwytliwych tekstów, by zachęcić Cię do przeczytania tej publikacji Ale nie zrobię tego. Dlaczego?

Bo...

nie na chwytliwych hasłach
opiera się skuteczna sprzedaż

Obraziłbym Hopkinsa i boję się, że straszyłby mnie po nocach. Wściekłby się, gdyby zobaczył dzisiejsze perswazyjne triki

Po 35 latach pracy w reklamie, jak nikt inny, Hopkins doskonale wiedział, co działa, a co nie. W tym czasie za pomocą swoich zabójczych reklam sprzedawał między innymi:

  • tłuszcz spożywczy,
  • syrop na kaszel,
  • preparaty odżywcze,
  • lek na reumatyzm,
  • piwo,Claude Hopkins
  • buty,
  • inkubatory do wylęgu kurcząt,
  • lodówki,
  • sekretarzyki,
  • płyn antybakteryjny,
  • wieprzowinę z fasolą,
  • skondensowane mleko,
  • samochody,
  • opony,
  • mydło,
  • krem do golenia,
  • płatki śniadaniowe,
  • owsiankę,
  • pastę do zębów.
Czego by się nie dotknął, jego reklamy odnosiły niesamowity sukces

Dzięki oszałamiającym rezultatom sprzedaży
stał się legendą copywritingu

Co takiego zawiera ta książka, że polecali ją tacy współcześni copywriterzy, jak David Ogilvy czy Gary Halbert?

Masz przed sobą 21 rozdziałów, napakowanych wiedzą o reklamie,
której nie znajdziesz nigdzie indziej.

1. Jak ustala się prawa reklamy

Reklama, jakiej uczy Hopkins jest bezpieczna. Co to znaczy? Masz pewność, że stosując się do jego zasad, nie zmarnujesz ani grosza, bo każda wydana na nią złotówka przyniesie Ci zysk jedna dwukrotny, druga dziesięciokrotny, a jeszcze inna stukrotny. Dzięki odkrytym i sprawdzonym przez Hopkinsa zasadom nauczysz się tworzyć reklamy i teksty sprzedażowe, które zagwarantują Ci sprzedaż wszystkiego, co zechcesz. Dodam, że będzie to skuteczna sprzedaż.


2. Dobra praktyka sprzedaży

Skuteczna reklama to nie wierszyki ani piosenki, lecz sprzedaż za pomocą druku. Jeżeli w swoich tekstach zastosujesz sprawdzone zasady sprzedaży (zamiast zabawiania klienta) zaczniesz zarabiać. To działa rewelacyjnie w dzisiejszym internecie.

3. Oferowanie usługi

To jedna z najbardziej odkrywczych zasad, opracowanych przez Hopkinsa perfekcyjnie. Dzięki jej zastosowaniu nikogo nie musisz prosić: Kup mój produkt, bo klienci sami starają się znaleźć okazję do złożenia zamówienia! Zresztą, proszenie o zakup praktycznie w ogóle nie działa Musisz mieć mocniejszy tekst.

4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej

Wiesz, jak funkcjonuje reklama wysyłkowa? To sprzedaż bezpośrednia, gdzie liczy się każdy grosz i efekty wszystkich działań są natychmiast widoczne i odczuwalne. To poligon, na którym kształcą się copywriterzy. Po takim kursie stają się agentami do zadań specjalnych, wysyłani na najtrudniejsze misje, niewykonalne dla nikogo innego Hopkins wielokrotnie podejmował się zadań niewykonalnych dla nikogo innego, i zawsze zwyciężał. Poznaj jego zasady.

5. Nagłówki

Jeśli choć trochę interesujesz się reklamą, to wiesz, że nagłówek jest kluczem do skuteczności każdego tekstu sprzedażowego. Podstawowa zasada to przyciągnąć do tekstu właściwe osoby. Ale jak to zrobić, jakich słów użyć? Wszystkiego dowiesz się z tego rozdziału.

6. Psychologia

  1. Natura ludzka jest wieczna. Pod bardzo wieloma względami jest taka sama dziś jak była w czasach Cezara. Tak więc zasady psychologii są stałe i trwałe. Nigdy nie będzie potrzeby oduczyć się tego, czego się o nich raz nauczymy.

    Claude Hopkins "Scientific Advertising"

W tym rozdziale Hopkins podaje dziewięć swoich najlepszych sposobów wpływania na naturę klientów (z bezcennymi przykładami). Każda z nich warta była dla niego miliony, bo odpowiadała za masową sprzedaż jednego z reklamowanych produktów. Dzięki temu, że podaje ich dziewięć, znajdziesz coś, co będzie pasowało do sprzedawanego przez Ciebie produktu.

7. Podawanie konkretów

Według Hopkinsa...

uogólnienia i frazesy nie robią na nikim wrażenia, bo spływają po ludziach jak woda po kaczce.

Znajdziesz tu rozwiązanie problemu ignorowania Twoich tekstów przez klientów. Nie tylko otrzymasz pełne wyjaśnienie, dlaczego czytelnicy nie reagują na oferty, ale też od razu poznasz gotową receptę! Wszystko w zasięgu Twojej ręki i możliwości.

8. Opowiadanie pełnej historii

Ten rozdział zmieni Cię w snajpera, który za pomocą jednego strzału trafia prosto do klienta. Dowiesz się, co musi zawierać Twój tekst sprzedażowy (lub reklama), by od razu przekonać klienta do zakupu. Jeśli nie zrobisz tego za pierwszym razem, to prawdopodobnie nigdy Ci się już nie uda go zdobyć.

9. Sztuka w reklamie

Jak dbać o estetykę reklam, by robiąc wrażenie na klientach, nie straciły swej skuteczności. Dowiesz się o podstawowym błędzie, jaki ciągle jest popełniany przez reklamodawców. Kosztuje majątek i obniża zysk z każdej reklamy.

10. Rzeczy zbyt kosztowne

Z tego rozdziału dowiesz się, jak uniknąć całkowitej utraty pieniędzy, zainwestowanych w reklamę. Poznasz też bardzo chytrą strategię, która wytłumaczona jest w jednym zdaniu, a zawiera w sobie najcenniejszą lekcję na temat najbardziej skutecznej promocji. Zaskoczy Cię.

11. Informacja

Tutaj znajdziesz pełną odpowiedź na pytanie: jak zostać geniuszem reklamy? Jest to możliwe dla każdego. Owszem, wymaga pewnej pracy, ale zawsze i niezmiennie gwarantuje spektakularne rezultaty w sprzedaży.

12. Strategia

W tym rozdziale Hopkins porównuje reklamę z prowadzeniem wojny. Najczęściej przeciwnikiem jest konkurencja, która mocno się okopała i ciężko ją zwyciężyć, bo wytworzyła w klientach nawyki, z którymi trudno jest walczyć. Sukcesu w sprzedaży za pomocą reklam nie osiąga się przypadkowymi wysiłkami. A jeden drobny błąd może ten sukces całkowicie zniweczyć.

Musisz mieć strategię. Ten rozdział jest szczególnie ważny w sprzedaży produktów, które niczym się nie wyróżniają na tle innych. A jest pewien prosty sposób, który pomoże Ci mimo to zrobić mocne wrażenie na klientach i zniszczyć konkurencję. Znasz go?

13. Korzystanie z próbek

Tu dowiesz się, co zrobić, by produkt sam się sprzedawał. Te porady dobrze się sprawdzają od lat, choć Scientific Advertisingwielu sprzedawców uparcie powtarza jeden i ten sam błąd Prawdopodobnie i Ty myślisz w ten sposób, ale on wyklucza sukces. Napraw swój błąd i sprzedawaj swoje produkty w sprawdzony i skuteczny sposób. Od jutra.

14. Budowanie kanałów dystrybucji

Genialne porady, które wręcz zmuszają sprzedawców, by sprzedawali Twoje produkty. Jeden ruch z Twojej strony, a sprzedaż sama się zwielokrotnia. Nie uwierzysz, dopóki tego nie przeczytasz. Sprawdź i zastosuj

15. Kampanie testowe

Co zmienić w produkcie lub sposobie jego prezentacji, by jeszcze lepiej się sprzedawał? Tu dowiesz się wszystko o jedynym wiarygodnym sposobie przeprowadzania testów marketingowych. Poznasz masę odpowiedzi na pytania, które pojawiają się w trakcie pracy nad rozwojem Twojego biznesu.

16. Poleganie na pośrednikach

To ciekawy rozdział, choć może nie brzmi zbyt zachęcająco. Pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze, przeznaczone na rozwój sprzedaży. Dowiesz się, jak efektywnie rozwijać swój biznes

17. Indywidualność

Ciekawe, bo dowiesz się, co ma wspólnego twórca reklamy jako sprzedawca z aktorem. Co zwiększa zyski, a co ich pozbawia? Kto może być kluczem do Twojego sukcesu?Scientific Advertising


18. Reklamy negatywne

Wielu klientów kupuje produkty, by rozwiązać swój problem, tak? Otóż nie do końca. Możesz popełnić tragiczny błąd, który pozbawi Twoje teksty skuteczności. Tu znajdziesz odpowiedź na to, co pokazywać klientom, by chętnie od Ciebie kupowali.

19. Pisanie listów

Listy reklamowe To nie to, co myślisz. Mogą w ciągu tygodnia rozpędzić Twój biznes i rozwinąć go do niewyobrażalnych granic bo potrafią zmusić klientów do podjęcia natychmiastowego działania. Musisz tylko wiedzieć jedno. Skuteczne listy sprzedażowe nie mają nic wspólnego z panoszącymi się obecnie reklamami w naszych skrzynkach pocztowych. Nic. Dlaczego? Dowiesz się w tym rozdziale.

20. Nazwa, która pomaga

Niektóre produkty sprzedają się tylko dzięki właściwej nazwie. Oto zasady, dzięki którym poznasz sekret tworzenia nazw, które same w sobie już będą skuteczną reklamą. Klasyczny Naming w najlepszym wydaniu!

21. Dobry biznes

Ciekawy rozdział. Pokazuje wprost, jak nie zmarnować potęgi reklamy i uczynić z niej dobry biznes. To Ci pomoże uniknąć straty czasu i pieniędzy w sprzedaży za pomocą reklam i tekstów sprzedażowych. Raz na zawsze.


Posłuchaj...Nie da się stworzyć nieskutecznego tekstu sprzedażowego, gdy poznasz i zastosujesz wszystkie zasady reklamy, jakich chce Cię nauczyć Claude Hopkins. Bardzo nam zależy, by nauczyć Cię wszystkiego, czego potrzebujesz do samodzielnego tworzenia skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych.

 

Chcemy być absolutnie pewni, że zdobędziesz całą wiedzę, że poznasz wszystkie sekrety legendy reklamy, jaką był Hopkins. Dlatego zachęcamy Cię do zakupu także drugiej książki Hopkinsa Tajniki warsztatu legendarnego copywritera. Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy? (ang. My life in advertising). Jeśli ZAMÓWISZ wersje drukowane obu książek Hopkinsa jednocześnie otrzymasz od nas 30% rabatu!

 

Sprawdź szczegóły tutaj >>>





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.