Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Sztuka rynkologii



super napisana książka, doskonale opisuje sprzedaż i marketing w firmach, polecam

Ocena: 6 , Wanda R.

 

Bardzo fajna książka, świetne przykłady, polecam

Ocena: 6 , Wojtek

 

Bardzo ciekawie napisana, barwna ksiązka o marketingu, na dodatek idealnie dopasowana do polskich warunków. Przyjemny i lekki język, olbrzymia wiedza autora i umiejętność budowania doskonałej puenty - to wszystko sprawia, że można tę książke rekomendować każdemu.

Ocena: 6 , Gosia Sz.

 

Wspaniała, inspirująca książka. Bardzo wiele mi pomogła. Polecam.

Ocena: 6 , Wanda Smolicka

 

świetna książka, warta poświęcenia jej czasu, polecam.

Ocena: 6 , Monika

 

Niezmiernie wartościowa i inspirująca książka. Daje wiele do myślenia i zachęca do zmian w zarządzaniu marketingiem i sprzedażą. Bardzo cenne doświadczenia autora i ujęcie polskiej perspektywy jest jej kluczowa wartością. Nie spotkałem na polskim rynku pozycji opisującej rozwój marketingu w Polsce w sposób tak barwny i wnikliwy. Wiele literatury tłumaczonej na rynek polski jest oderwana od tutejszych realiów. Kotarbińskiemu udaje się bardzo dobrze wypełniać tę lukę. Szczególne miejsce przeznacza polskim firmom, co jest bardzo cenne. Mam nadzieję na kontynuację. Słowo "rynkologia" doskonale pasuje do prezentowanych treści. Książka ważna na polskim rynku biznesowym i warta polecenia przedsiębiorcom.

Ocena: 6 , Zygmunt Kaźmierski

 

Koniecznie powinien przeczytać tę ksiązkę kazdy przedsiębiorca. Gratuluję autorowi, włożył w nią dużo pracy co przyniosło dobry efekt.

Ocena: 6 , Waldemar

 

Wyjàtkowa książka, polecam.

Ocena: 6 , Andy

 

Super napisana książka o marketingu w Polsce

Ocena: 6 , Karolina

 

Doskonała, inspirująca i wciągająca książka o marketingu w polskich realiach. Okraszona świetnym poczuciem humoru autora, mnóstwem przykładów z naszego rynku. Sztuka Rynkologii porządkuje wiedzę i w bardzo przystępny sposób opisuje realia konkurowania każdej firmy. Idealna dla przedsiębiorców, obowiązkowa dla wszystkich zajmujących się marketingiem i sprzedażą w swoich firmach.

Ocena: 6 , Elżbieta Nowaczyńska

 

Sztuka Rynkologii jest wyjątkowa pod wieloma względami. Opisuje bardzo dobrze polskie warunki i realia gospodarcze. Lektura obowiązkowa.

Ocena: 6 , Sebastian

 

książka rewelacyjna, polecam ludziom z działów marketingu i sprzedaży

Ocena: 6 , Janusz Walczak

 

Wspaniałe i z humorem napisana książka o marketingu. Lektura obowiązkowa.

Ocena: 6 , Hanna

 

wspaniała książka o marketingu i sprzedaży, rewelacyjnie się czyta

Ocena: 6 , Olga

 

Bardzo wartościowa i przemyślana książka. Mnóstwo cennych spostrzeżeń. Lektura obowiązkowa dla pracujących w marketingu i sprzedaży. Kotarbiński pisze bardzo konkretnie i szczerze o realiach. Warto!

Ocena: 6 , Janecki Wojciech

 

Obowiązkowa lektura dla każdego zajmującego się marketingiem i sprzedażą. Gorąco polecam!

Ocena: 6 , Zuzanna Newczyńska

 

Wyjątkowa książka o marketingu w polskich realiach. Doskonała lektura dla wszystkich przedsiębiorców.

Ocena: 6 , Arkadiusz Jastrzębski

 

bardzo inspirująca książka i fajnie napisana, polecam

Ocena: 6 , Agata

 

Bardzo dobrze się czyta, wciąga, ale pozostawia niedosyt. Czekam na kolejną. Książka porządkuje temat polskiego marketingu. Inspiruje i motywuje. Warto przeczytać. Polecam!

Ocena: 6 , Joanna

 

Błyskotliwie napisana książka o nowoczesnym marketingu przede wszystkim w warunkach polskich. Barwny język, mnóstwo ciekawych przykładów. Polecam.

Ocena: 6 , Rafał Nowacki

 

Najlepsza książka o marketingu w Polsce. Obowiązkowa lektura dla wszystkich pracujących w reklamie, marketingu, sprzedaży, promocji i brand managerów.

Ocena: 6 , Iwona

 

Kupiłam, przeczytałam i nie żałuję. Ta książka pobudza do myślenia, bardzo inspiruje i zwraca uwagę na kluczowe elementy marketingu firmowego. Kotarbiński w wyjątkowy sposób potrafi oddać realizm pracy w sprzedaży i marketingu gdzie panuje czasem atmosfera niezdrowej rywalizacji zamiast współpracy. Obowiązkowa lektura, szczerze polecam dla wszystkich ludzi od marketingu i sprzedaży oraz ich szefów.

Ocena: 6 , Ewelina S.

 

Polecam, naprawdę doskonała lektura dla szefów

Ocena: 6 , Szymon

 

Świetna lektura dla każdego prowadzącego swój biznes

Ocena: 6

 

Sztuka Rynkologii inspiruje i pobudza do myślenia. Przyjemnie się czyta, autor posługuje sie barwnym, przystępnym językiem operujac jednocześnie konkretem i wieloma przykładami. Bardzo dobra lektura.

Ocena: 6 , Konrad

 

Otwiera oczy czytelnikowi.

Ocena: 6 , Paweł

 

Super książka, fajnie napisana, polecam.

Ocena: 6 , Zbigniew

 

Przeczytałem i nie żałuję. To doskonała książka przywracająca konkretne znaczenie marketingu czyli rozwoju firmy, marki, rynku i jej oferty. Obowiązkowa dla przedstawicieli działów sprzedaży, którzy kojarzą marketing często z nieefektywnym działaniem. Dobrze napisana, pragmatyczna, wykorzystująca wiele przykładów i bardzo mocno porządkująca wiedzę. Autor posiada umiejętność pisania o skomplikowanych rzeczach w sposób obrazowy i prosty co jest bardzo komunikatywne. Jedna z lepszych książek biznesowych na naszym rynku.

Ocena: 6 , Waldemar Fornalczyk

 

Rewelacyjna książka. Spodziewałam się marketingowej nowomowy, a dostałam rzeczową i wciągającą opowieść o marketingu. Warto przeczytać.

Ocena: 6 , Marzena

 

Autorowi udało sie trafić w przyslowiowy punkt. Pracownicy marketingu, sprzedaży, ich szefowie czy prezesi znajdą w niej pragmatykę biznesu czy inspirację do działania. Książka napisana lekkim językiem, daleka od akademickiej sztywności, bardzo obrazowa i ujmująca.

Ocena: 6 , Sebastian Nowacki

 

Przeczytałem i polecam wszystkim tę niezwykłą książkę. To kopalnia wiedzy o tym jak powinny dziś działać firmy i tworzyć zyskowne rynki. Napisana przystępnym językiem, daleka od uczelnianej nowomowy. Obowiązkowa lektura dla każdego kto rozwija swoją firmę czy pracuje w sprzedaży czy marketingu.

Ocena: 6 , Wojtek Nowacki

 

Książka jest dobrze przemyślana i napisana. Jej ważną cechą jest pragmatyzm oraz uporządkowanie zasadniczych kwestii związanych z budowaniem rynku.

Ocena: 6 , Grzegorz

 

Sztuka Rynkologii fascynuje swoją autentycznością i wysokim pragmatyzmem. Autor w niezwykle przystępny sposób nadaje myśleniu rynkowemu stosowne miejsce. To wyjątkowo ważna książka dla przedsiębiorców. Zdecydowanie polecam każdemu.

Ocena: 6 , WOJCIECH

 

Doskonała lektura dla każdego szefa w firmie. Polecam wszystkim

Ocena: 6 , ANDRZEJ

 

Bardzo szczególna i ważna książka dla każdego przedsiębiorcy. Pozwala spojrzeć na rynek z punktu widzenia osiągania sukcesu w wyniku budowania wartościowej oferty. Zdecydowanie należy przeczytać.

Ocena: 6 , Jerzy

 

Autor w niezwykle barwny sposób rozprawia się z mitami o marketingu w Polsce. Sztuka Rynkologii to obowiązkowa książka dla pracowników sprzedazy czy marketingu

Ocena: 6 , Ewa Zalewska

 

Bardzo fajna ksiazka

Ocena: 6

 

Dobrze napisana i przemyślana książka. Pozwala każdemu ma solidne uporządkowanie kluczowych zasad związanych z rozwojem firmy. Napisana klarownym językiem, bardzo komunikatywna i przekonywująca. Lektura zdecydowanie do polecenia.

Ocena: 6 , Stanisław

 

Bardzo fajna ksiazka, koniecznie do czytania przez naszych szefow. Przystepny jezyk i barwne opowiesci naprawde urzekaja. Czyta sie jednym tchem. Zrozumialam wiele niedoskonalosci w naszym marketingu. Ksiazka jest przede wszystkim prawdziwa i szczera i pozwala na zrozumienie dzialania firmy. Goraco polecam.

Ocena: 6 , Marzena Nowaczyk

 

Świetnie napisana książka o marketingu. Kotarbiński bardzo dużo wyjaśnia i ma ciekawy styl, jak Godin. Warto przeczytać.

Ocena: 6 , ANDRZEJ ZAKRZEWSKI

 

Kluczowa pozycja dla każdego zarządzającego firmą, ponieważ pozwala spojrzeć na procesy rynkowe z prawidłowej strony. Nadaje właściwe znaczenie dla budowania wartościowej oferty. Bardzo dobra lektura.

Ocena: 6 , Zbigniew

 

Polecam wszystkim pracującym w marketingu i sprzedaży. Polskie realia, fajny styl.

Ocena: 6 , Justyna

 

Książka napisana żywym językiem i bardzo prawdziwa. Bardzo duzo trafnych spostrzezen i obserwacji. Prawa Kotarbinskiego sa mega :))) swietna ksiazka dla kazdego szefa

Ocena: 6 , Izabela L.

 

Zdecydowanie trzeba przeczytać

Ocena: 6

 

Książka nadaje właściwą rolę dla sprzedaży i marketingu każdej firmy. Polecam wszystkim

Ocena: 6

 

To wyjątkowa książka pod wieloma względami. Pozwala uporządkować najważniejsze sprawy w zarządzaniu firmą. Jest napisana lekkim językiem, bardzo przyjemnie się ją czyta. Cechuję ją pragmatyzm i duża, praktyczna wiedza. Bardzo dobrze opisuje polskie realia i nasz rynek. Barwne historie i przykłady dodają wiele smaku. Przeczytałam z przyjemnością.

Ocena: 6 , Marzena

 

Doskonale się czyta, świetne przykłady, pierwsza prawdziwa książka o marketingu w Polsce jaka przeczytałam. Autor uwodzi fajna narracją i kopalnia wiedzy. Gratulacje!

Ocena: 6

 

Absolutnie każdy kto zajmuje się zarządzaniem firmą lub pracuje w marketingu czy sprzedaży powinien tę książkę przeczytać. Zdecydowanie jedna z ważniejszych pozycji biznesowych w ostatnich latach. Napisana na dodatek przez polskiego autora.

Ocena: 6 , Andrzej Nowakowski

 

dobrze się czyta, jest prawdziwa i rzetelna

Ocena: 6 , Anna

 

Ważna książka dla każdego kto chce rozwijać swoją firmę

Ocena: 6 , Adam

 

Inspirujące treści, fajny styl, doskonale wpisuje się w polskie realia. Warta uwagi.

Ocena: 6

 

Przeczytałam tę książkę z przyjemnością. Pozwoliła mi uporządkować myślenie o marketingu. Dostarczyła też bardzo dużo inspiracji. Gratuluję!

Ocena: 6 , Agnieszka

 

Bardzo dobrze napisana i wciągająca ksiazka na temat marketingu. Pozwala na uporządkowanie swojej wiedzy i zrozumienie jego roli w każdej firmie. Napisana bardzo przystępnym językiem i uwzględniająca panujące realia w firmach. Sztuka Rynkologii daje bardzo świeże i nowoczesne spojrzenie na rolę marketingu i sprzedaży. Każdy kto prowadzi jakikolwiek biznes powinien się nią zainteresować. Współczesne i bardzo nowoczesne spojrzenie na rozwój firmy pomoże każdemu w pojmowania decyzji o strategii. Doskonała lektura.

Ocena: 6 , Sebastian Woliński

 

Książka obowiązkowa dla każdego szefa czy managera.

Ocena: 6

 

Dobra książka warta polecenia

Ocena: 6

 

Wyjątkowa książka

Ocena: 6

 

Książka pozwala na solidną weryfikację podejścia do klientów czy rynku. Bardzo użyteczna dla szefów, pracowników czy studentów ze względu na jej wysoki pragmatyzm. Bardzo ciekawe odniesienia historyczne. Dobrze napisana książka o biznesie w polskich warunkach, którą można każdemu polecić z czystym sumieniem.

Ocena: 6 , Wojciech

 

Świetna książka, rewelacyjnie się czyta - gorąco polecam

Ocena: 6 , Anna

 

Prawdopodobnie jedna z lepszych książek o biznesie jaką przeczytałam w ostatnim czasie. Z racji mojej pracy w korpo nie zawsze jest na to czas. Ksiażka nie jest ani podręcznikiem, ani poradnikiem tylko bardzo wciągającą historią o mechanizmach rządzących współczesnym biznesem. Jest wyjątkowo aktualna bo opiera się na najnowszych wydarzeniach i ważnych zagadnieniach dla strategii zarządzania firmą. Rzeczywiście wiedza z którą mam do czynienia w ramach miedzynarodowej współpracy nie zawsze pasuje do naszych realiów. Autor doskonale rozumie te uwarunkowania i potrafi połączyć współczesną wiedzę o marketingu z naszą mentalnością. Bardzo cenne są fragmenty z bloga czy cytowane wypowiedzi ponieważ pomagają lepiej zrozumieć tok myślowy autora. Na pewno będę z zainteresowaniem śledziła kolejne książki. Życzę powodzenia.

Ocena: 6 , Małgorzata

 

Książka Kotarbińskiego umożliwia spojrzenie na marketing jako jeden z kluczowych elementów sukcesu rynkowego. Nie ma w tej książce akademickiej nowomowy, choć jest oparta o solidną wiedzę autora. Dostarczyła mi mnóstwo inspiracji i umożliwiła nowe spojrzenie na moją firmę. Bardzo cenna ksążka dla właścicieli przedsiębiorstw bez względu na wielkość lub branżę.

Ocena: 6 , Stanisław Kowalczyk

 

fantastyczna książka, doskonała lektura, polecam

Ocena: 6 , Zibi

 

Marketingowe Prawa Kotarbińskiego - prawdziwy deserek i idealna kwintesencja całej książki

Ocena: 5 , Justyna Luzak

 

To biblia dla marketerów! Sam zaczynałem przygodę z marketingiem 20 lat temu. Ach to były czasy! I dlatego warto przeczytać książkę pana Jacka bo tak jak on opisuje marketing to prawdziwa sztuka. #8UrodzinyEbookpointKonkurs

Ocena: 5

 

Polecam dla każdego, kto będzie miał lub ma do czynienia z marketingiem dobra pozycja.

Ocena: 5

 

Teoria, nie tego się spodziewałem, ale bardzo dobrze się czyta.

Ocena: 4 , Dominik Szmaj

 

Dobra książka, warto przeczytać.

Ocena: 4

 

Jakoś długo zwlekałam i wreszcie mam tę pozycję za sobą. Wiele osób pisze, że świetnie się czyta, ale trudno mi się zgodzić. Niewątpliwe autor demonstruje wiedzę pierwszej klasy. Mnie po pierwsze nie podoba się metafora gastronomiczna – wódka jako starter, w środku dania i mocna wódka na koniec na trawienie. Po drugie nie trafiła do mnie struktura keksu. Dużo różnych bakalii, mało ciasta. Taki pretekst do spisania blogowych zapisków na papierze.

Ocena: 4 , Kicia P.

 

Niestety pozycja dosyć słaba i wtórna. Na pewno nie dla osób, które mają już jakąś wiedzę o marketingu. Jeżeli po tę książkę sięgnąłbym na samym początku przygody z marketingiem, pewnie ocena byłaby wyższa, a tak pozostaje niedosyt i poczucie zmarnowanego czasu. Dodam, że jestem fanem bloga Kotarbińskiego, dlatego zawód podwójny.

Ocena: 2 , Radek

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.