Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone



Książka jest w sumie bardzo dobra - merytoryczna, przejrzysta, ciekawie napisana. Ale OGROMNY MINUS za błędne wykorzystywanie słowa produkt. Nagminnie używanie wyrazu "produkt" na określenie towaru/wyrobu. Podczas gdy PRODUKT to wyrób lub usługa. Nawet w tytule - mało maślane (usługa wchodzi w zakres określenia "produkt").

Ocena: 4

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.