Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży



Bardzo dobra pozycja książkowa w obszarze sprzedaży. Prowadzi przez proces pozyskiwania klienta od momentu spotkania z nim po finalizację. Ukazuje wiele ważnych aspektów z punktu widzenia klienta, a więc nie jedynie procesu sprzedaży a głównie z punktu widzenia decyzji zakupowej. Ogrom wielu trafnych rozwiązań i spostrzeżeń. Inspiruje do poznawania klientów, motywuje do tego, aby eksperymentować z różnymi metodami sprzedaży. Warto zainwestować.

Ocena: 5 , Agnieszka Telega

 

Bardzo wartościowa pozycja, wypełniająca dotychczasową lukę w literaturze dotyczącej sprzedaży produktów, usług na rynku "niedetalicznym". Obowiązkowa literatura dla każdego sprzedawcy, Account Managera, presalesa, działającego w biznesie. Aż dziwne, że taka książka została napisana dopiero w 2004 roku! Polecam z pełną odpowiedzialnością.

Ocena: 5 , Adam Gęsich

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.