Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II



Warta przeczytania, jeżeli myślisz o połączeniu pracy na etacie i prowadzenia sklepu internetowego.

Ocena: 6

 

Książka godna uwagi dla osoby, która myśli o założeniu własnego sklepu internetowe. Książkę polecam również tym, którzy już prowadzą sklep internetowy ale robią to beznadziejnie.

Ocena: 5 , dk

 

Pod względem merytorycznym książka wypada całkiem nieźle, zawiera dużo przydatnych informacji dotyczących samego sklepu, jak i również jego promocji. Książka napisana jest językiem prostym co przekłada się na dobry odbiór treści. Minusem jest natomiast brak pełnej oferty dostępnego na rynku oprogramowania sklepów internetowych, co powoduje, że odbiorca otrzymuje niepełne informacje (przykładem jest choćby RedCart z całkiem sporym już udziałem w rynku sklepów internetowych, chociaż firm, których zabrakło w książce jest znacznie więcej). Bardzo ciekawa pozycja, czekamy na kolejne wydania!

Ocena: 4 , Paweł

 

Książka dobra ale to tylko teoria najlepiej zgłosić się do kogoś z doświadczeniem

Ocena: 4 , Filip Koler

 

Książka dobra, ale aktualizacja czyli kolejne wydanie wprowadziło zbyt mało zmian. Tym samym osoby, które mają poprzednie wydanie z pewnością nie muszą kupować nowego wydania. Jeśli to ma być pierwsza książka to tak!, polecam.

Ocena: 4 , Krzysztof Wittman

 

Posiadam już w miarę dobrze prosperujący sklep internetowy i kupując książkę spodziewałem się, że dowiem się więcej niż już wiem. Niestety bardzo się zawiodłem. Cała książką to nic więcej jak czysta teoria z małą ilością przykładów praktycznych. Autor jedynie co jakiś czas pokazuje gotowe rozwiązania sklepowe zamiast wykazać odrobinę wyobraźni i samemu stworzyć szkice różnych rozwiązań. Mam wrażenie, że to bardziej praca dyplomowa bazująca na istniejących rozwiązaniach bez żadnego wkładu własnego. Najbardziej uderzające jest to, że w sprawach promocji w wyszukiwarkach, płatnych reklamach i innych autor odsyła do profesjonalnych firm. Nie to kupuje się taką książkę, żeby dostać radę typu "idź do profesjonalisty:". Kupując książkę sam chce zajmować się promocją, reklamą i innymi działaniami. Książkę polecam wszystkim typ, którzy nie mają zielonego pojęcia o sklepach i chcą się jedynie dowiedzieć, że istnieją takie rzeczy jak wyszukiwarki, programy partnerskie, płatne reklamy, aukcje internetowe ale powtarzam - tylko dowiedzieć, że coś takiego istnieje bo żadnych szczegółowych informacji tutaj nie znajdą. Niestety mam wrażenie, że autor to czysty teoretyk, który trochę poczytał, trochę podpatrzył i na tej podstawie napisał odtwórczą pracę dyplomową bez żadnego wkładu własnego.

Ocena: 3 , Piter

 

Czytając ta książkę ( a mam wszystkie poprzednie części ) mam wrażenie ...ze nic nowego się nie dowiedziałem. Jeśli to ma być pierwsza książka dla kogoś kto zaczyna zabawę w sklepy internetowe to jest ok - natomiast jeśli ktoś czytał poprzednie książki tego autora, to zdecydowanie odradzam. Myślę, ze ta książka wyszła trochę za szybko w stosunku do poprzedniej i dlatego brak nowości w treści. Czuje się trochę zawiedziony.

Ocena: 3 , Artur Wałach

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.