Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych



Książka ciekawa

Ocena: 6

 

Przyjemna pozycja, która w dobry sposób porusza zadany temat.

Ocena: 5

 

5/6 ciekawa - aby sie nie rozczarowac warto siegnac po darmowy fragment ;)

Ocena: 5 , Paul C

 

Nie rozczarowałam się. książka napisana ciekawie, wsparta ciekawym "zapleczem" na stronie autora, przykładami, a nawet kodem implementującym kod. dobry wstęp do poznawania zasad mechaniki gry na stronach www i w aplikacjach mobilnych.

Ocena: 5 , Coś mi tu nie gra

 

Druga obowiązkowa, tuż po Tkaczykowej, "Grywalizacja" na polskim rynku. Jest to pozycja, która w nieco ciekawszy sposób odnosi się do konkretniejszego, marketingowego zastosowania gier w biznesie. Nie jest to lektura być tak zaawansowana, jak "Reality is broken" Jane McGonigal, ale z pewnością może posłużyć za cenne źródło wiedzy dla kogoś jeszcze niewtajemniczonego w temacie, lecz zachęconego do jego poznania przez wzrastające trendy gamyfikacyjne. Cenna pozycja - godna polecenia wszystkim pracownikom agencyjnym, kreatywnym, z działów marketingu; słowem - wszystkim, którzy chcą zacząć poważnie myśleć o marketingowym wykorzystaniu mechanizmów grywalizacyjnych.

Ocena: 5 , Adam Suchomski

 

Dobra lektura, która powie jak projektować gry, aby zwiększyć grywalność aplikacji w szerokim tego słowa znaczeniu. Opisane są w niej mechanizmy rządzące ludzkimi pragnieniami oraz po części metody wywierania wpływu podczas gry. Autor skupia się na długoterminowych relacjach aplikacja-użytkownik i prezentuje skuteczne techniki przywiązywania użytkownika do gry. Plusy Książka mówi jak budować gry aby użytkownik nie znudził się aplikacją po chwili. Dość interesująca jest tabelka na stronie 75, która pokazuje mechanikę gier na konkretnych przykładach. Cały rozdział 5 świetnie opisuje mechanikę i dynamikę gier w szczegółach. Autor rozkłada znane gry na czynniki pierwsze i wskazuje elementy jakie wpływają na ludzkie zachowania. Minusy Niniejsza pozycja jest średnio wciągająca, nieco lania wody, lecz dużo też przydatnych treści. Rozdział 8 jak autor napisał jest sponsorowany , co mogło wpłynąć na stronniczość pisarza. Aby wykorzystać przykłady z tej publikacji potrzebna jest znajomość ruby on rails. Podsumowanie Całokształt mówi o tym wszystkim co wpływa na przywiązanie do gry, lojalności oraz nieświadomej motywacji gracza. Książka na pewno przyda się osobom, które chcą aby użytkownik polubił ich produkt i po jakimś czasie powracał. Autor nie da nam przepisu na sukces gry, lecz przedstawia tylko mechanizmy grywalizacji. Informacje w książce przydatne są na etapie projektowania gry i nie istotny jest język programowania.

Ocena: 4

 

Spodziewałem się czegoś więcej. Lekko zawiodłem się.

Ocena: 3

 

Sporo mi w tej książce brakowało. Trochę takie malowanie trawy na zielono. A może spodziewałem sie czegoś innego, więcej przykładów, konkretów a nie odwołań do innego portalu gdzie mam szukać dalej informacji.

Ocena: 3

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.