KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
Dobrze zdefiniowane pojęcia, bardzo dużo przykładów zostało zobrazowanych dzięki czemu łatwiej zrozumieć i przyswoić treść.
dobra pozycja, przydała mi się do szkoły
Rewelacja, warta uwagi dla osób, które zamierzają zająć się identyfikacją wizualną. Bardzo pomogła mi przy pisaniu pracy magisterskiej.
Książka dosyć dobrze opisana. Dobra dla każdego kto się interesuje grafiką
Dobrze książka dla początkujące.
Książka dobra lekka w czytaniu z mnóstwem interesujących informacji
minus za brak ilustracji przy niektórych opisach oraz samą jakość zdjęć(niekiedy pikseloza).
Poza tym dobra lektura
Książka słaba. Podpisuję się pod wcześniejszymi słabymi ocenami. Dużo lania wody i bardzo słabe przykłady. Jak dla mnie za dużo informacji o symbolice itd., a za mało o projektowaniu ogólnej tożsamości wizualnej, która była krótko wytłumaczona, na bardzo słabym poziomie :/.
Żałuję, że nie przeczytałam recenzji tej książki przed zakupem w sklepie stacjonarnym. Mogę sie tylko podpisać obiema rękoma pod wczesnymi krytycznymi opiniami- najnowsze wpisy to chyba marketingowa próba ratowania wizerunku wydawnictwa i autorki.
Po lekturze tej pozycji mogę tylko stwierdzić, że dla osoby siedzącej w temacie zakup był/ będzie stratą pieniędzy.
Książka przesycona błędami merytorycznymi zarówno dla profesjonalistów jak i nieszczęsnych amatorów wprowadzanych w błąd przez autorkę.
1. Przerażająca ilość błędów
2. Marne przykłady (bardzo marne)
3. Pojęcia z kosmosu
4. Wiedza autorki na poziomie akademickim
5. Bardzo słabe wydanie, typografia, kompozycja wszystko leży
Generalnie szkoda czasu i pieniędzy
|
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.