Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

E-biznes. Relacje z klientem



Takiej książki brakowało na rynku. Myślę, że taki typ biznesu, takiego ludzkiego a nie cwaniaczkowatego jest bardzo skuteczny i lepiej sprawdzi się niż to co poleca Piotr Majewski w swojej książce. Pan Piotr też pisze o newsletterach, ale jego mają sprzedawać, a Pani Patrycja pisze o pisaniu do ludzi co samo przekłada się na sprzedaż i nie jest natrętne. Widać że jest pedagogiem ;). Książka dużo mi dała, zupełnie inaczej patrzę na swój sklep i wysyłane do klientów newslettery. Można pomyśleć o kolejnym wydaniu, bo wiele rzeczy nie jest już aktualnych np. temat blogów. Zaznaczyłam ocenę 6, bo nie ma 5+, a 5 to za mało.

Ocena: 6

 

Pani Patrycja ma niezwykły talent do pisania książek poradników o tematach profesjonalno - informatycznych. Niewiele tego typu publikacji czyta się tak lekko. Niewielu autorów umie tak pisać. Zawartość książki podana jest językiem "ludzkim" dzięki temu materiał łatwo się przyswaja, często myśli się o nim przez co wprowadza w życie. Tak samo jak Patrycja komponuje swoje strony www na wygodę klienta tak samo stworzyła swa książkę na czytelnika, by przyciągała jego uwagę w 100%. Czytając ja ani razu nie uciekłam myślami od treści, co często mi się zdarza podczas czytania innych książek. Zero nudy i lania wody. To jest to! Podoba mi sie to, ze Patrycja podaje praktyczne przykłady z życia. Pisze PRAWDĘ (niekiedy niewygodna) o wielu zjawiskach mających miejsce w sieci. Które jak się okazuje, sami już dostrzegaliśmy i musimy brać pod uwagę przy tworzeniu własnego e-biznesu. Patrycja jest indywidualistka. Nie kopiuje wszystkich istniejących rozwiązań. Poszukuje własnych i te najbardziej skuteczne stosuje w swoich sklepach. Cały czas z myślą o kliencie, który też jest człowiekiem i powinien być dopieszczany. Uważam, ze autorka tej książki powinna być bardziej doceniana wśród znanych osób działających w sieci. W Internecie można spotkać wielu specjalistów dzielących się swoja wiedza. Wielu z nich jakoś przestałam śledzić bo ich przesłanie przestało do mnie trafiać lub po prostu nudziło. A do tekstów Patrycji często wracam. Bo jej książka to nie tylko poradnik. To także bardzo ciekawa... opowieść o pracy w sklepach internetowych.

Ocena: 6 , Dorota

 

Ocena: 5

 

Pierwsza w Polsce książka, która traktuje o newsletterach. Napisana w sposób bardzo praktyczny i przystępny.

Ocena: 5

 

Myślę, że przyda się każdemu właścicielowi sklepu internetowego.

Ocena: 5

 

Ocena: 5

 

Podchodziłem z ogromnym dystansem. Nie mniej jednak można dowiedzieć się ciekawych rzeczy :-)

Ocena: 5

 

Książka przeznaczona dla osób, które nigdy wcześniej nie wysyłały newsletterów do swoich klientów. Można znaleźć dużo ciekawych przykładów.

Ocena: 5 , Adam

 

Brakuje recenzji wady-zalety różnych programów do obsługi wysyłek. Ale daje 5, bo dowiedziałem się dużo na temat tworzenia newsletterów.

Ocena: 5 , Mariusz

 

Bardzo dobre uzupełnienie książki p. Kyciaka o sklepach internetowych.

Ocena: 5

 

Dostrzegam jeden minus tej książki a mianowicie brak informacji na temat narzędzi do wysyłania newslettera. Książka bardzo pomogła mi w automatyzacji relacji z klientami mojego sklepu.

Ocena: 5 , Małgorzata

 

Po przeczytaniu książki wszystko wydaje sie proste. Tylko dlaczego nie pamięta się o tym wszystkim podczas pisania wiadomości do klientów? Dlaczego próbujemy być nachalnymi sprzedawcami zamiast zaciekawiac i informować? Z ciekawości zapisałem się na biuletyny w sklepach autorki i sa takie jak opisane w książce - wciągające, interesujące, relacyjne. Żałuję, że tak nie potrafię i mam odruch typowego sprzedawania.

Ocena: 5

 

Polecam książkę każdemu kto zajmuję się lub chce prowadzić sklep internetowy z myślą o profesjonalnej obsłudze Klienta. Książka została napisana w oparciu o doświadczenie, zatem nie jest to typowa książka akademicka. Uważam że taka inwestycja w wiedzę zwróci się niebawem:) i przyniesie wiele wymiernych korzyści.

Ocena: 5 , Paweł Trojanowski

 

Książka napisana bardzo dobrym i przystępnym językiem. I co jest jej fenomenem - nadaje się zarówno dla osoby rozpoczynającej swoją przygodę z e-biznesem, jak również dla zaawansowanych użytkowników. Porusza sprawy o których wydawać by się mogło wszyscy wiedzą, i z którymi osoby wyrobione w e-biznesie zderzają się na co dzień. Nie znaczy to jednak że na co dzień potrafimy do tych zagadnień odpowiednio podchodzić! Przytłoczeni, zarządzaniem, i codzienną administracją firmy, zapominamy często o tym co najważniejsze. Zapominamy o klientach, z którymi mamy coraz mniejszy kontakt, nad którymi opiekę sprawują coraz częściej nowi pracownicy - nie do końca przygotowani do tworzenia właściwych relacji na tej linii. I właśnie książka Patrycji pozwala na spokojne wrócenie do tematu, o którym wydawać by się mogło możemy już zapomnieć (przecież mamy inne obowiązki). W przejrzysty sposób, pokazuje na przykładach że w sumie jest to proste i przyjemne, a co najważniejsze do dobrej obsługi naszych użytkowników nie potrzeba wielkich nakładów finansowych. Wystarczy dobra wola, szczypta rozsądku oraz uśmiech. Z czystym sercem polecam wszystkim osobom związanym z e-biznesem (i nie tylko, gdyż temat dotyczy przecież każdej sfery naszego życia).

Ocena: 5 , Artur Węc

 

Autorem książki jest kobieta, co mi akurat bardzo odpowiadało :). Trochę miałem dosyć pełnego testosteronu podejścia do marketingu proponowanego w innych książkach o podobnej tematyce. Książkę czytałem (nie raz) z ogromną przyjemnością. Wrażenie jest takie, jakbyśmy z autorką prowadzili dialog, a nie czytali jej wykłady. Patrycja Kierzkowska ma doświadczenie, ogromną intuicję oraz, co moim zdaniem najważniejsze, prawdziwie humanistyczne podejście do człowieka. Pokazuje, jak można sprzedać więcej traktując klienta jak istotę ludzką. Nie zaś jak kogoś ślepo poddającego się utartym trikom marketingowym.

Ocena: 5 , Piotrek

 

Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce mieć jakiekolwiek pojęcie o relacjach z klientem w e-biznesie. Książka oczywiście nie wyczerpuje tematu, ale nie oto chodzi. Przedstawia jedno z możliwych spojrzeń na sprawę - i moim zdaniem, jest to spojrzenie słuszne. Autorka jest w pełni przekonana, że indywidualne podejście do klienta jest priorytetem. Pokazuje, jak można niewielkim wysiłkiem zawiązać stałe relacje z klientami - co naturalnie przekłada się na wzrost sprzedaży. Jednak nie od zaraz, i to niektórych denerwuje;) Czytając tę książkę, czułam się, jakbym czytała we własnych myślach, których z uwagi na krótki czas pracy w e-biznesie bałam się sama wypowiedzieć. Po lekturze nabrałam więcej odwagi i dostałam potwierdzenie, że sklep internetowy nie musi być skostniałą instytucją, nastawioną tylko na zysk tu i teraz. Może być fantastyczną, kreatywną zabawą. Pomysły Patrycji (a także moje własne) "testuję" na swoich klientach. Maile zwrotne naprawdę motywują do dalszych starań:) Pozdrawiam P.S. Ocena "tylko" 5/6, bo nie należę do osób, które uważają, że łatwo osiągnąć ideał;)

Ocena: 5 , Ewa

 

W książce poruszony jest temat newslettera jak nim zarządzać oraz jak powinien wyglądać. Plusy: - bardzo dobrze ułożone rozdziały po krok po kroku - dość szczegółowo opisane jak przygotować newsletter - bardzo dobra dla początkujących co nie mieli styczności z wysyłką nigdy wcześniej Minusy: - za mało informacji unikalnych większość można znaleźć w kilku dobrych artykułach w internecie - za dużo autopromocji jednak jest ona umiejętnie wpleciona w tekst - nie podoba mi się język jakim jest napisana książka, ale dla niektórych może ten język być zaletą bo jest całkiem inny

Ocena: 4 , Radek

 

Bardzo przystępny język i życiowe przykłady - to niestety wszystko co można dobrego powiedzieć o tej książce. Prezentowane podejście jest nieco "oczywistościowe" i raczej przyda się całkowitemu amatorowi, który stawia pierwsze kroki w e-biznesie, ale każda osoba, która ma już cokolwiek z tą branżą wspólnego prawdopodobnie co chwilę będzie miała na myśli zdanie: "przecież to oczywiste".

Ocena: 3 , mądry

 

Niestety ta książka nic nie wnosi do mojego myślenia. Podkreśliłam sobie jeden ładny cytat i na tym koniec. Może jakiś zupełny żółtodziób coś by skorzystał.

Ocena: 2 , Katarzyna

 

Szkoda pieniędzy, lektura dla przedszkolaków, nic nie wnosi, same banały, pisane językiem nastolatki.

Ocena: 1

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.