Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Czas na e-biznes



Jak zwykle. Autor: Piotr Majewski nie zawiódł moich oczekiwań. Pomogła mi ona odświeżyć swoją wiedzę, ale i poznać wiele nowych metod. Czasami przydaje spojrzeć na problem czyimiś oczami. Myślę, że już dawno brakowało tak rzetelnie opracowanej publikacji na temat e-biznesu.

Ocena: 6 , Wojciech Wesołowski

 

Bomba! Reszta to już tylko praktyka, która czyni mistrza :)

Ocena: 6 , Michał K. handlowiec

 

Oceniam na 6. Nie miałem wcześniej do czynienia z publikacjami Piotra Majewskiego na cenb.pl oraz innych autorów więc nie mam porównania. Uważam, że książka jak najbardziej OK. Spełniła moje oczekiwania w tym temacie.

Ocena: 6 , Michał Konieczny

 

Książka jest naprawdę bardzo dobra. Jest w niej poruszonych tyle rzeczy niektóre mniej opisane, niektóre więcej. Rzuca inny pogląd na e-biznes w internecie. Jeśli masz stronę, portal, bloga lub forum i zamierzasz dołączyć do nich formę e-biznesu naprawdę warto książkę kupić. Twórz dochodowe a nie tylko pokazowe strony - zachęcam.

Ocena: 6 , Sebastian

 

Autor świetnie opisuje realia panujące w internetowym handlu, udziela dużo wskazówek, porad, potrafi nakierować czytelnika na właściwą drogę stworzenia biznesu począwszy od samych podstaw. Ja już biznes mam ale po przeczytaniu książki potrafiłem dostrzec swoją oferta do większej ilości klientów, zaś tych co pozyskałem przekonać do dalszej współpracy ze mną. Książkę czyta się zapartym tchem, lepiej niż powieść, a co najważniejsze, wszystko jest pisane prosty i zrozumiałym językiem. Za te cenę warto przeczytać tę pozycję, nawet jeśli nie mamy zamiaru otwierać własnego biznesu. Milo jednak dowiedzieć się jakie prawa rządzą w e-handlu, czym kierują się przedsiębiorcy w swoich działaniach i poczynaniach.

Ocena: 6

 

Książka zawiera wiele cennych informacji. Podoba mi się strategia kreowania się na eksperta za pomocą porad i kursów internetowych. Dla mnie osobiście najcenniejsze są porady dotyczące prowadzenia kursów internetowych. Podoba mi się to, że dzięki wiedzy z książki mogę prowadzić kursy internetowe bez potrzeby znajomości zagadnień informatycznych. Książka opisuje, jak korzystać z darmowych lub bardzo tanich narzędzi. Obecnie opracowuję kolejny kurs internetowy w oparciu o narzędzia opisane w książce.

Ocena: 6 , Dariusz Skraskowski

 

Ocena: 5

 

NO NIEMAL SUPER, ALE DO PERFEKCJI TROSZKU BRAKUJE. ALE PRZYZNAJE AUTOR TO NIE AMATOR ! NA PEWNO POMOZE TA KSIĄZKA KAZDEMU POLECAM

Ocena: 5

 

Naprawdę wciągająca pozycja. Książka o biznesie, a czyta się jak powieść. Gorąco polecam wszystkim praktykującym w e-biznesie.

Ocena: 5 , Piotr Witak

 

Książka bardzo dobra

Ocena: 5 , zyraf

 

Bez wątpienia książka należy do obowiązkowych pozycji dla osób, które pragną zacząć swoją przygodę z e-commerce lub nawet tych, którzy sądzą, że widzą już wszystko (czy aby na pewno?). Nawiązując do PRLowskiej reklamy cukru : "Książka krzepi wiedzą" - gorąco polecam!

Ocena: 5 , Paweł Frankowski

 

Polecam tę książkę; właśnie otwieram sklep internetowy i zwróciła mi uwagę na kilka rzeczy, które inaczej bym przeoczył. Napisana jest dobrym językiem, ma przejrzystą strukturę, zawiera wiele przemyślanych uwag. Zdecydowanie warta jest swojej ceny.

Ocena: 5 , Maciej Sas

 

Bardzo przeciętna książka, czytałem ją już jakiś czas temu na początku zgłębiania tematu "e-biznesu" i muszę stwierdzić, że przy innych pozycjach tego typu jest ona taka sobie. Niby wszystko liźnięte, ale tak naprawdę bez myśli przewodniej i jakiś konkretów. Część pomysłów pana Majewskiego jest bardzo kontrowersyjna, jak choćby kwestia odpowiadania na pytania klienta za pomocą autorespondera.

Ocena: 3 , Andrzej

 

Zawiodłem się na panie Majewskim... Za pomocą tej książki można się wiele nauczyć o marketingu, jednak nie nazwałbym tego "książką" tylko niestarannie sklejoną kopią strony www Majewskiego. Treść "książki" niesie praktycznie jedno przesłanie- daj zarobić Majewskiemu. Ta książka ma się nijak do genialnej Pawła Grzesiaka "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów"

Ocena: 3 , konrad

 

Autor przedstawia jeden model e-biznesu kreując się na znawcę. No cóż, rzeczywistość należy do bardziej skomplikowanych... 2 gwiazdki zamiast 1 tylko dzięki Helionowi: wiedzą jak sprzedać nawet pseudofachowców...

Ocena: 3

 

Spodziewałem się z zapowiedzi nieco lepszej książki. Myślę, że większości ludi morze trochę zanudzić. Nieco chaosu. Wg. mnie książka przeznaczona dla osób początkujących.

Ocena: 3 , Michał

 

Większość książki poświęcona jest stronom prowadzonym przez autora. Czemu więc musiałem zapłacić za tę broszurę reklamową?! Znalazłem tu trochę ciekawych przemyśleń. Ale spodziewałem się większego doświadczenia autora. Przez większość książki opisuje szczegółowo sztuczki, zwykle prymitywne, które "zadziałały" na jego stronie, ale kompletnie nie nadają się dla wielu projektów ebiznesowych. To tak, jakby napisał książkę o remontowaniu łazienki według schematu: kup 10 metrów kafelków Cersanit w OBI przy lotnisku. Po jej przeczytaniu czytelnik wie, jak zrobić klon strony autora, albo... albo nie wie nic.

Uważam, że ze strony Wydawnictwa (którego kilkadziesiąt książek stoi na moich półkach) nieetyczne było dopuszczenie, by autor twierdził przez wiele stron, że nie warto projektować grafiki strony tylko kupić gotowy projekt, a następnie zareklamował swój sklep z takimi projektami. Autor żongluje tematami, niestety nieznajomość kilku jest porażająca (np. projektowanie informacji na stronie, kwestie budowy systemów CMS, internetowy PR).

Książka kiepsko zredagowana. To samo można napisać w 1/3 tej objętości. Powtarzanie w kółko tych samych zdań (przeklejonych ze swojej strony) językiem domokrążcy sprzedającego produkty Amwaya drażni mnie jako czytelnika.

Ocena: 2 , Marek Robak

 

Specyficzna publikacja dla osób z wiedzą małą lub zerową. Praktycznie nieprzydatna dla specjalistów. Długo zastanawiałem się nad oceną. Dwie gwiazdki przyznałem, ponieważ uważam, że książka nie nadaje się również dla osób początkujących. Wprowadza bowiem w błąd i przedstawia fałszywy obraz rzeczywistości marketingu internetowego.
Ideą książki jest pójście śladami autora. A to domniemuje, iż ma to cel biznesowy. Osobom nie podatnym na psychotechnikę odradzam.

Ocena: 2 , Radosław Zieliński

 

Więcej reklam swoich firm niż przydatnej w biznesie treści.

Ocena: 2 , Fotograf

 

Książka jest naprawdę kiepska. Ba, trudno nazwać ją książką, to zlepek mało fachowych informacji (czasami nawet ciekawych- stad ocena 2)

Ocena: 2

 

Niestety, cała książka to typowe dzieło Pana Majewskiego. Osoby mające do czynienia w praktyce z interesami internetowymi od dłuższego czasu doskonale wiedzą, że większość zawartych tam wskazówek jest mocno nieaktualnych. Prowadziłem z autorem niejedną polemikę na forum internetowym i niestety jego argumenty musiały przegrać.

Osobom zupełnie zielonym, nie wiedzącym od czego zacząć być może przyda się z niej cokolwiek, jednak mając za sobą kilkuletnie doświadczenie w branży internetowej oraz akademicką wiedzę z zakresu psychologii uważam tę pozycję za niewartą swojej ceny. Najbardziej żenującym przykładem jest nagminne odwoływanie się do jeden z reguł wpływu społecznego - społecznego dowodu słuszności, dzięki której mamy uwierzyć, że warto zapisać się na forum Pana Majewskiego oraz że jest prawdziwym Góru Marketingu.

Ocena: 2 , Krzystof Zalasa

 

Z przykrością stwierdzam, że książka jest słaba żeby nie powiedzieć tragiczna. Kompletnie nie spełniła moich oczekiwań. Przeczytałem większość i dalej już nie mogłem na to patrzeć. Nie uważam, że autor nie zna się na tym co opisuje, ale podczas lektury tej ksiażki miałem wrażenie, że stara się wyrobić u mnie opinię specjalisty, zbudować wiarygodność i następnie powierzchniowo omawiając dane zagadnienie nakłonić na wejście na jego komercyjną stronę, gdzie dowiem się więcej. Jestem tą książka rozczarowany. Lubię książki, które potrafią wyczerpująco opisać dane zagadanienie, ta tego nie robi. Oceniam książke na mierną, ponieważ czasami od tej reguły są wyjątki.

Ocena: 2 , Tomasz

 

Bardzo kiepska pozycja. Majewski praktycznie sprytnie opisuje tutaj jak kupić jego produkty, które często są wg mnie kiepskiej jakości. Może dla kompletnych żółtodziobów ta książka będzie objawieniem jednak nie jest ona uważam w żaden sposób obiektywna. Skupia się bardziej na pozyskiwaniu nowych klientów na własne usługi autora.

Ocena: 1

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.