Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników



Po przeczytaniu tej książki nauczyłem się badać zadowolenie klientów sklepu, badać potrzeby klientów - czy produkt, który chciałbym wprowadzić do sklepu przyjmie się, co robić z produktami, które nie przynoszą zyski, czy warto robić promocje, czy klienci zaakceptują wyższą cenę itd. W mojej ocenie pozycja obowiązkowa każdego menedżera, w biznesie ważne jest podejmowanie trafnych i właściwych decyzji w odpowiednim miejscu i czasie. Do książki dodano płytę CD na której znalazłem gotowe narzędzia do badań marketingowych. Jedyny minus to cena, niecałe 60 zł to jednak sporo jak na książkę w polskich warunkach.

Ocena: 5

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.