Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?



Książka trafia w swój czas - o autentyczności będzie tylko głośniej. Bardzo dobre proporcje pomiędzy wyjaśnieniem i argumentowaniem, dlaczego autentyczność jest potrzebna, a konkretnymi poradami, jak autentycznie pisać i opowiadać o swoim biznesie. Warto poświęcić jej swój czas.

Ocena: 6

 

Bardzo ciekawa i inspirująca książka. Polecam wszystkim, którzy prowadzą swoją firmę i budują swoją markę w internecie – choćby pisząc bloga.

Ocena: 6

 

To jest swietna ksiażka. Takiej mi brakowało na rynku, a wydaje się, że to jest teraz trend który będzie coraz bardziej popularny. Lektura obowiazkowa dla tych co prowadzą swoją firmę lub o niej myślą. To też lektura obowiazkowa dla liderów społecznych i organizacji pozarządowych, dzieki temu miałby szansę swój przekaz ulepszyć.

Ocena: 6

 

Przegadana książka. Może zainteresuje kogoś kto jest zupełnie nie obeznany komunikacji, zaczynającego mały biznes. Jednak książka wydaje się być pozycjonowana jako publikacja z dużą ilością merytorycznych treści także dla specjalistów. A tak nie jest - stąd zła ocena. Szkoda, bo zapowiadało się dobrze z opisów i recenzji. Pieniądze wydane na marne, po to by przeczytać: "warto być autentycznym w komunikacji".

Ocena: 2

 

Książka totalnie przegadana, tak naprawdę jej całą zawartość można opisać w kilku zdaniach: 1. Warto wysyłać autentyczny przekaz (większość książki to powtarzanie tej tezy, a nie pisanie jak taki przekaz formułować). 2. Pani autorka pomogła wielu ludziom w formułowaniu autentycznego przekazu (wielokrotnie powtarzana historia w stylu: X zgłosił się do autorki, autorka pomogła X [z reguły nie jest napisane jak konkretnie], X był zadowolony). 3. Książka podaje kilka zupełnych podstaw na temat sporządzania tekstów na strony internetowe - na przykład to, że powinien być "Call to action" ("zamów teraz", "zarejestruj się" itd.). To jest jedyna sensowna zawartość tej książki. Jednak nawet te podstawy są w niej słabo opisane, o wiele lepiej można się ich nauczyć z dowolnego darmowego poradnika na ten temat. Pod względem poświęconej liczby stron te 3 rzeczy wyglądają mniej więcej tak: Punkt 1: 80%, Punkt 2: 18%, Punkt 3: 2%. Gratuluję, jak to przeczytaliście to już znacie całą treść książki.

Ocena: 1

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.