Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera



Książka bardzo ciekawa i niezwykle inspirująca nie tylko dla menedżera. Pokazuje jak z pozoru banalne myśli i metafory mogą prowadzić do rynkowego sukcesu.

Ocena: 6

 

Ocena: 6

 

arcyciekawa i rzetelna, bo napisana przez praktyka, pozycja. niezbędna dla każdego wiedza w poręcznym, kompaktowym wydaniu. ...oby autor nie spoczął na laurach!

Ocena: 6

 

Ocena: 6 , jakondek

 

Świetna książka. Pozwala w niestandardowy sposób spojrzeć na zarządzanie zarówno w dużej firmie jak i w codziennym życiu.

Ocena: 5 , Jakub Kozieł

 

Jedna z nielicznych która pozostaje w pamięci i chce się do niej wracać po inspiracje. Gratuluję autorowi.

Ocena: 5

 

Ocena: 5

 

Ocena: 5

 

Ocena: 5

 

"Atlas..." to kreatywna, stymulująca książka, pełna cennych spostrzeżeń dla każdego, kto uczy się tworzenia strategii. Analizuje sytuacje występujące na rynku, porównując je ze strategiami spoza świata marketingu, tymi, które rządzą światem zwierząt, sztukami walk, a nawet z tymi, które znane są nam z bajek... Przywołuje sytuacje, z którymi stykamy się na co dzień, manewrując samochodem, grając w bilard, czy pływając. Niezwykle przydatnym uzupełnieniem książki jest zestawienie kilkunastu sprawdzonych modeli strategicznych i analiza najskuteczniejszych kampanii reklamowych, systematyzująca podejścia i strategie, które były wykorzystywane na polskim i zagranicznym rynku. Wszystko to, napisane lekko i dowcipnie, pomaga zrozumieć istotę strategii marketingowej i może być praktycznym narzędziem dla każdego początkującego stratega.

Ocena: 5 , Katarzyna Dragović, Szkoła Mistrzów Reklamy

 

Krótko, zwięźle i na temat. bardzo ciekawa forma i styl. Przydałoby się więcej takich publikacji na rynku RL

Ocena: 5 , Robert

 

Inspirująca.

Ocena: 5

 

Według mnie "książka" nie warta polecenia - strata czasu i pieniędzy. Byłem przekonany, że "książka" będzie zawierać taktyki, strategie marketingowe - zawiera, ale na kilku stronach. Pozostałe strony, to po prostu wywody na tematy ogólne.

Ocena: 3

 

Początek o istocie strategii nawet mi się podobał. Przyjemne wprowadzenie, później długo długo nic, aż na końcu kilka ciekawych zdań na samym końcu o RTB. No i zasadniczo tyle.

Ocena: 3 , Mirek

 

Ocena: 3

 

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.